Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:38:30
18.05.2019
Eidy
Už mám sundanou většinu střechy. Chybí jen rohy, ale to doladím až podle potahu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.05.2019 17:38:30
21:55:00
17.05.2019
castrol
-> Eidy: mozes si dat na mna pivo 1 vidim tam ten potencional 4
21:37:09
17.05.2019
Eidy
-> castrol: Tak o co? 1 Ale děkuju, že tomu tak věříš.4
21:18:21
17.05.2019
castrol
-> Eidy 17.05.19 11:01:04: kludne sa s tebou vsadim 1
20:57:01
17.05.2019
Eidy
-> kpt.Budha: To víš. Už ani provozní kapaliny tam nenaleju. 1



Jinak dneska jen drobnost. Na konce spojek vyndavacích částí jsem navařil 1mm plech, abych vymezil vůle po svařování. Teď tam obě trubky naklepnu rukou a drží tam i bez šroubů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.05.2019 20:57:01
20:04:03
17.05.2019
-> kpt.Budha: toho bych se nebál 40
11:01:04
17.05.2019
Eidy
-> castrol: Snad jo.

-> minno: Lepidlem. Jen ještě nevím jakým.
10:59:51
17.05.2019
kpt.Budha
To bude leštěnka, to už okruh neuvidí ani z dálky, že? 1
10:02:33
17.05.2019
castrol
-> Eidy: verim ze to bude pod 800
09:42:09
17.05.2019
minno
-> Eidy: Akým spôsobom sa bude upevňovať hliníková strecha k oceľovému zbytku?
08:26:35
17.05.2019
Eidy
-> kraska98: Já tak nějak doufám, že kompletní auto by mohlo být kolem těch 800kg. Sice rám má asi 55kg, ale ta střecha, lamino blatníky a nějaký ušetřený kit by to mohly srazit dolů.
07:51:52
17.05.2019
kraska98
Tak to už se vyplatí do té střechy říznout. Jsem zvědavý, jaká bude konečná váha vyztužené a zároveň odlehčené Koči s rámem.
07:47:46
17.05.2019
Eidy
-> kraska98: Něco kolem 8kg. Ta hliníkovka má asi 3,8kg, takže ocelová by měla mít cca 12kg. Musím to zvážit, ale těžká je dost.
07:25:21
17.05.2019
kraska98
Kolik váhy ušetříš tím potahem z hliníku ?
23:02:00
16.05.2019
Jozka
-> Eidy: Všechno k tomu směřovalo..4
22:18:06
16.05.2019
Eidy
-> Jozka: Tak ses dočkal. 1 4
19:28:42
16.05.2019
Jozka
-> Eidy: Já už tak měsíc čekám, kdy ten potah střechy konečně sundáš..3
17:20:32
16.05.2019
Eidy
-> SO545: To určitě. Ale to by Jirka musel mít stolici, protože jinak bych bál hnutí kastle. A navíc v tý době jsem ještě nebyl pro tuhle variantu rozhodnutý. 4
16:34:03
16.05.2019
SO545
-> Eidy 15.05.19 21:49:04: toto bolo potrebne spravit pred ramovackou ...urcite by bola spokojnost zvaracova zarucena 1
13:15:33
16.05.2019
Eidy
-> minno: 47
Extreme Tyres