Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:16:42
09.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: tak to čučím 9 pekne si sa na to vrhol 4 . Podľa čoho si vyberal základnú farbu ?
23:14:55
09.10.2018
Eidy
-> Kocvin: Ne, sprej na bodovaný místa. Takový ty schovaný místa před vařením stříknu.
23:08:09
09.10.2018
Kocvin
-> Eidy: Copak to je, to černé okolo svárů? Brunox?
23:03:47
09.10.2018
Eidy
Zavařená díra na tankovací hadici nádrže v PP podběhu. Dneska mi to celkem šlo. Teď si ještě rozkreslím držáky brzdových hadic na nerez a končím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.10.2018 23:03:47
23:01:28
09.10.2018
Eidy
Nová vzpěra přední nápravy i s pořádným uzemněním pro mínus. Konečně je to přivařený pořádně a konečně taky nějaký odlehčení. 1,5mm stěna místo 2,5mm. A taky nový držák na baterii. Už to nebude tak fórový.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.10.2018 23:01:28
22:59:03
09.10.2018
Eidy
Snažím se to spasovat. Většinou se daří.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.10.2018 22:59:03
23:50:22
08.10.2018
Eidy
A zavařil. Karosář ze mě asi nebude, ale drží to. Pak jsem navařil matky pro montáž předního čela na vaničku a podběhy. Ono se to normálně blbě šroubuje. Ještě jsem převařil nějaký spoje na kufrové podlaze, zdvojil zadní matky pro plech pod nádrž a kolem prostřední matky ve vaničce jsem navařil podélnou výztuhu. Mám tam opřený držák chladiče, tak ať to drží.

Dnes končím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.10.2018 23:50:22
23:38:59
08.10.2018
Eidy
Vyříznul jsem prorezlý místo v PZ podběhu u tlumiče. Byly tam 3 záplaty na původním plechu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.10.2018 23:38:59
21:17:44
06.10.2018
Eidy
Zavařená díra po anténě. Byla přes to nálepka, takže si asi nikdo z vás nevěděl. Ještě jsem povařil pár spojů a zalepil 6 děr v LP podběhu. Pro dnešek končím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.10.2018 21:17:44
21:14:57
06.10.2018
Eidy
Tunel po. Řazení půjde snáz a ušetřím pár gramů na táhlu řazení. 1

Vyříznutý kus pro porovnání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.10.2018 21:14:57
21:13:02
06.10.2018
Eidy
Tunel před.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.10.2018 21:13:02
21:12:03
06.10.2018
Eidy
Vyrobil a přivařil jsem nový držák bovdenu plynového lanka.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.10.2018 21:12:03
18:06:52
06.10.2018
Eidy
-> Mexican: Jo tak to by šlo. To bych si jednu nerezovou vzal. 1
12:37:58
06.10.2018
Mexican
-> Eidy: tým motorsport chce do dvou let bouchat celý skelet, tak by mohli rovnou nerezový 5
18:42:56
05.10.2018
Eidy
-> Luky: Přesně 47

Hele, jednak zrovna doma nějakej mám a taky proto, že tam můžu dát žádnou nebo jen lehkou vrstvu barvy a bude to držet a nereznout. Člověk to chce mít všechno hezky napatlaný barvou, aby to vydrželo, jenže spoje přes barvu se vymačkají a nedrží to. A při posouvání dílů po sobě při ladění geometrie mě nebude trápit odření. 4

-> Jozka: Tak nejlepší by bylo mít to komplet z nerezu, že jo, ale to se asi nikdy nestane. 1
17:53:52
05.10.2018
Luky
-> Eidy: a proč vlastně nerez? Nemusí se natírat takže to bude lehčí? 1
16:17:31
05.10.2018
Jozka
-> Eidy 05.10.18 11:30:26: 47



Při takových úžasných tloušťkách materiálu bych se křehnutí nebo jiných patálií nebál.. a použít "přechodovej" drát by byla jistota - i když jeho hlavní kouzlo by zde bylo v tom, že by nehrozila koroze svaru, ale až černýmu plechu za ním.
Extreme Tyres