skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:10:16
13.09.2018
13.09.2018
Eidy
Dneska jsem nic neudělal, tak jsem aspoň poslal objednávku na chemii od Body za bezmála 3000. Snad budou 4 litry základovky na karoserii stačit. A když zbude, tak ji použiju na nápravy atd.
21:32:45
12.09.2018
12.09.2018
Eidy
-> SO545: Kdysi to bylo bouraný na PP. Pak to shnilo, pak jsme to koupili a vyvařili. Z původní kastle už tam toho moc není, takže je to asi jedno.
A který odrezovač nesmí zatéct a zůstat?
A který odrezovač nesmí zatéct a zůstat?
20:21:54
12.09.2018
12.09.2018
SO545
-> Eidy 12.09.18 15:13:45: na odhrdzovace pozor /snad vedia co pouzivaju/ nie kazdy moze zatiect medzi plechy...
Ak to auto nebolo uz komplet prevarane atd...siel by som na suchy lad.
Ten da krasne dole vsetko co nedrzi /hlavne asfalt co sa piesku moc nechce/ a neponici nic co je povodne a dobre.Suoer matros.
Potom piesok kde je to nutne.
Ale ak je to uz par krat prerabane tak je to uz jedno...
Ak to auto nebolo uz komplet prevarane atd...siel by som na suchy lad.
Ten da krasne dole vsetko co nedrzi /hlavne asfalt co sa piesku moc nechce/ a neponici nic co je povodne a dobre.Suoer matros.
Potom piesok kde je to nutne.
Ale ak je to uz par krat prerabane tak je to uz jedno...
15:13:45
12.09.2018
12.09.2018
Eidy
-> Nwkt: To neprojde. Zdravýmu se nic nestane. Tisíckrát ozkoušený.
-> havlik: Asi ne.
-> ptk: Na přání je možnost kastli po otryskání nastříkat odrezovačem. Což si já přát budu.
-> havlik: Asi ne.
-> ptk: Na přání je možnost kastli po otryskání nastříkat odrezovačem. Což si já přát budu.
14:51:38
12.09.2018
12.09.2018
ptk
-> Nwkt: zalezi cim a ako pieskujes. jasne ze strechu nebudes robit ocelovymi gulickami. keramicky piesok opieskuje aj tenucke plechy, len je to zdlhavejsie lebo je menej ucinny. ale ako pise Eidy, co ma odpadnut odpadne, co je zdrave zostane a samozrejme aj to sa este obstrihava a reze.... nie je lepsie osetrenie ako pieskovanie, len treba mysliet na to, ze plech okamzite oxiduje, takze ja osobne som hned na to daval ochranne vrstvy.
14:15:24
12.09.2018
12.09.2018
Nwkt
-> Eidy: Já bych se právě bál, že to projde i tím zdravým
14:07:16
12.09.2018
12.09.2018
havlik
-> Eidy: A bude hliníková střecha?:)
14:06:03
12.09.2018
12.09.2018
Eidy
-> Nwkt: A kde by to nebylo nutné? Když je to zrezlý, tak to projde krz. Zdravýmu se nic nestane. To se nedá nic dělat. Radši tak, než zapatlat korozi barvou.
13:43:54
12.09.2018
12.09.2018
Nwkt
-> Eidy 11.09.18 22:45:36: Nebojíš se, že to ten prostřílí skrz i na místech kde to není nutné?
10:18:25
12.09.2018
12.09.2018
ptk
uff presne viem v akej si teraz fázy. mna to caka tiez. uz mam Rko rok odhlasene a furt sa do toho neviem pustit lebo neznasam tu fazu, kedy na aute spravis 1000hodin prace a furt ziadny vysledok. plus nevies, co vsetko bude chybat.
prehupne sa to az ked sa auto zacne lakovat a skladat dokopy =)
no v tvojom pripade to ma naozaj zmysel spravit to poriadne, lebo nielen ze ide o vzacne a v tvojom pripade krasne Rko, ktoreho by bolo skoda, ale je to aj otazka bezpecnosti a spolahlivosti kedze mas rad tie uzavrete jednosmerky ako Nordschleife
prehupne sa to az ked sa auto zacne lakovat a skladat dokopy =)
no v tvojom pripade to ma naozaj zmysel spravit to poriadne, lebo nielen ze ide o vzacne a v tvojom pripade krasne Rko, ktoreho by bolo skoda, ale je to aj otazka bezpecnosti a spolahlivosti kedze mas rad tie uzavrete jednosmerky ako Nordschleife
09:32:02
12.09.2018
12.09.2018
Fifa
-> Eidy: Ta casomira je teda sakra odolná potvora. Nezdá se
23:11:26
11.09.2018
11.09.2018
Eidy
-> MOLSO: Nemám rád renovace lakem. To se musí pořádně od podlahy. Kastle půjde komplet. Od půdy až po sklep.
22:56:29
11.09.2018
11.09.2018
MOLSO
-> Eidy: pozerám že si sa do toho pustil fakt od piky ... klobúk dole
pieskovať budeš celú kasňu nakomplet alebo len niektoré miesta ?
pieskovať budeš celú kasňu nakomplet alebo len niektoré miesta ?
22:45:36
11.09.2018
11.09.2018
Eidy
-> Nwkt: Barvu sodou a orezlá místa pískem.
22:39:14
11.09.2018
11.09.2018
Nwkt
-> Eidy: Tryskat budeš čím?
22:20:37
11.09.2018
11.09.2018
Eidy
Tady rozseknutá/roztržená podlaha před PZ kolem po smetení časomíry na Pohofestu. Ten podstavec se nedal tak snadno. Teď už jen vystříhat brzdový trubky a můžeme na tryskání.
22:16:29
11.09.2018
11.09.2018
Eidy
Dneska jsem si dal oraz od baráku a věnoval jsem se Kóče. Vyndal jsem obě nápravy a nádrž.