skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:21:49
30.06.2018
30.06.2018
Eidy
-> Milan 136: No jasný. Investoval jsem do nějakých drahých žárovek a taky to není špatný. Ale přijde mi, že největší vliv na horší vidění v noci má přední sklo. Jak je posekaný a ďupkatý, tak to rozptyluje světlo a ne hůř vidět. Ale tohle k tomu patří :)
11:43:05
30.06.2018
30.06.2018
Milan 136
-> Eidy: jsem si toho všimnul až teď na těch posledních fotkách, že to svítí žlutě.
Vypadá to asi líp, i když věřím, že to svítilo dobře
Vypadá to asi líp, i když věřím, že to svítilo dobře
11:33:38
30.06.2018
30.06.2018
Eidy
-> Milan 136: Jjj, vyhodil. Už předminulou zimu. To teplo ničilo paraboly, postupně sleply a nešlo s tím nic dělat.
10:42:46
30.06.2018
30.06.2018
Milan 136
Super fotky. Koukám, že jsi vyhodil ty xenony z hlavních světel?
22:57:51
29.06.2018
29.06.2018
Eidy
Nahrál jsem poslední 4 fotky z Ringu ve virtím Full Res.
Jinak se nic moc neděje. Dorazil balíček s další autokosmetikou. 13 kusů mikrovlákna a Satin Care na pneumatiky.
Jinak se nic moc neděje. Dorazil balíček s další autokosmetikou. 13 kusů mikrovlákna a Satin Care na pneumatiky.
07:40:16
24.06.2018
24.06.2018
T
21:35:59
23.06.2018
23.06.2018
Eidy
-> ZdrubT: To je tak, když před někým prohodíš nevinnou poznámku a on pak pošle odkaz na inzerát.
12:14:37
23.06.2018
23.06.2018
ZdrubT
-> Eidy 21.06.18 21:12:36: Kam na ty díly chodíš?
09:08:42
22.06.2018
22.06.2018
Eidy
-> T: To mi koupila Magda. Je tam pár drobností, který je potřeba opravit, ale jinak by šlo namontovat tak jak je.
08:19:21
22.06.2018
22.06.2018
T
-> Eidy: koupil si sám sobě ?
podle fotek vypadá krásně a jestli jsou koupil, tak asi i bude ok ?
podle fotek vypadá krásně a jestli jsou koupil, tak asi i bude ok ?
21:17:42
21.06.2018
21.06.2018
Eidy
A taky jsem nahrál první 2 fotky ve FR.
21:11:54
21.06.2018
21.06.2018
Eidy
Dneska jsem si koupil další díl plechařiny. Ačkoliv plechařina není ten správný výraz. Na první pohled obyčejné čtyřoko.
22:26:54
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Eidy 18.06.18 22:12:35: To se pleteš .. Ty převody až na uplný prototypy jsou homologovaný a jednotný. A nebo si můžeš max vybrat třeba dvě varianty od každého kvaltu .. I Porsche,Lambo,Trofeo atd, vše jede na všech tratích furt to samý
22:18:39
18.06.2018
18.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.18 22:12:35: Přesně tak, na Most bych taky mohl mít kratší, ale na ringu jsem byl při 183km/h na konci možností pětky...
22:12:35
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> MVM: Jasný. Ale převodovky pro závodní auta se zase mění dle okruhu. Na Most si nevezmeš převodovku na Spa nebo Le Mans a naopak. Je to o tom, že moje musí být trochu univerzální. Tak jako jezdím jedny gumy atd. Jsou prostě věci, kde musím volit kompromis.
21:37:18
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Eidy: Já to nepopírám (koneckonců už jsme se o tom kdysi bavili) Jen jsem jaxi chtěl trochu odsunout teorii,že seriovej pětivalt navrhnutý k ekonomickýmu komfortnímu provozu 1.3 motoru bude uplnou náhodou sportovní variantou k motoru 2,0.. Fungovat Ti to bude - ale prostě maximálka není vše. (Skoro každý závodní auto je omezený vmax otáčkama motoru..)
21:18:31
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> MVM: Jako když už, tak 1-4 hrnout k sobě směrem nahoru a pětku nechat. Kdybych to měl poskládaný k sobě dolů (nechat třeba trojku v sérii) tak bych ve Spa určitě dotočil krátkou pětku na omezovač, pokud by top speed byla 200-210. Do Mostu by to bylo fajn, ale právě Ring nebo Spa by taková špajzka byla moc krátká. Já s tím autem jezdím i na srazy a přesuny 150-200km nejsou výjimkou, takže ta sériová pětka bude podle mě fajn. Přestože Kóča jezdí na trati, používám ji i na silnice.
21:03:36
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.06.18 20:49:26: Nevim jestli chápu správně Tvý poslední souvětí,ale je to o tom jak si to navrhne podle okruhů kam nejčastěji jezdí. Ta převodovka musí fungovat jako celek ,kromě jedničky,která se dá trošku vzít jako univerzální (pro pevný start z roštu). Jinak se stejně přebvážná část tratí jede 3,4,5 resp.6 Seriovka bude mít vždy uplně zbytečně krátkou jedničku a dvojku.. zatímco vmax 240 je zase na dvoulitr uplně zbytečný top speed,. Jasně,pokud jde o trápení v omezovači,to mu pomůže každá pětka.