a to novsie TDi maju vstavanu softverovu korekciu vstrekovacov... to by ste sa divili kolko motorov je pred smrtou a idu hladko. u PD bezna prax... setri sa na vsetkom aj na TOP produktoch ci uz audi-vw alebo bmw mercedes.
Hold stare zlate casy ked auta nieco vydrzali a neboli najebabrane cidlami az po stresne okno...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:36:05
18.07.2017
18.07.2017
SO545
16:04:11
18.07.2017
18.07.2017
Eidy
-> minno: Do nových aut celkem jo. Vlastně všechno byly celkem moderní motory, kde se něco vysypalo. Některý jsou uvařený s prohnutou hlavou, na jiných se vymačkají dosedací plochy pro vstřikovače a když je kastle dobrá, tak má smysl to opravit než kupovat nový/jiný auto. Bazary taky opravují, když levně koupí auto s vadou a za pár tisíc mu zvednou výrazně hodnotu.
15:51:09
18.07.2017
18.07.2017
castrol
-> minno: ale generalkuju a opravuju a ani nevies ako hufne
15:27:49
18.07.2017
18.07.2017
Fifa
-> Čokin: Využil jsem už služeb brusírny Pokorný, nechával jsem přehonovat 4 vložky, s cenou a provedením spokojenost. Za honování 1 válce chtějí 300. Pravdou je, že jsem je zatím nemontoval.
22:18:21
17.07.2017
17.07.2017
minno
-> Čokin: -> Eidy: hm, a to by človek povedal, že dnes sa už motory negenerálkujú/neopravujú :-)
21:00:01
17.07.2017
17.07.2017
Eidy
-> Čokin: O těch jsem taky uvažoval. Nakonec jsem to dal sem www.brusirna-pokorny.cz/. Do konce týdne to snad budu mít, tak pak dám vědět. Po dílně se jim válelo asi 40 motorů. Taky mají kopec práce.
19:04:23
17.07.2017
17.07.2017
Čokin
-> Eidy: Kam jsi to dával jestli to neni tajné? Já byl dneska zde:
www.vybrusy.cz/index.php/ kontakt-vybrusy-motoru
Vezl jsem tam hlavu na přerovnání, moc pěkná dilnička i přístup, vyloženě nestíhají, by jeden nevěřil jaký byznys jsou HTPčka a 2,5 Transportéry
www.vybrusy.cz/index.php/ kontakt-vybrusy-motoru
Vezl jsem tam hlavu na přerovnání, moc pěkná dilnička i přístup, vyloženě nestíhají, by jeden nevěřil jaký byznys jsou HTPčka a 2,5 Transportéry
19:59:11
14.07.2017
14.07.2017
Eidy
Dneska se v motorárně vrhli na moje věci, do týdne bude hotovo. Bohužel klikovka je na přebrus. Jednak kvůli průměru některých čepů tešně pod tolerancí ale hlavně háže o 5 stovek.
Mezitím si tu vylepšuju přípravek na stlačení ventilových pružin.
Mezitím si tu vylepšuju přípravek na stlačení ventilových pružin.
00:01:23
02.07.2017
02.07.2017
Tuxik
Diky za pokec a podnetne pripominky, priste snad budu mit auto odladene vic :) Pohofest jako vzdy na pohodu, skodovka dojela bez problemu :)
23:54:04
01.07.2017
01.07.2017
Eidy
-> Antony: Neee, dojel jsem až teď.
-> MVM: Navíc dostali komplet tabulku se všemi rozměry.
-> MVM: Navíc dostali komplet tabulku se všemi rozměry.
22:57:33
01.07.2017
01.07.2017
minno
-> MVM 01.07.17 18:01:02: Ja som dával takto robiť ojnice na môj 136 motor. V podstate to spravili dobre, ale v každej ojnici šlo piestnym čapom v púzdre otáčať inou silou (niektoré čapy šli stuha, iné voľnejšie). Našťastie stačilo niektoré púzdra doladiť jemne šmirglom a bolo to OK.
22:44:01
01.07.2017
01.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to už jsi doma? Tos pěkně zácloně protáhl perka.
22:12:07
01.07.2017
01.07.2017
MVM
-> Eidy 01.07.17 22:09:20: No taky mě napadlo že jich máš víc .. ale vidim je na fotce u pístů , tak proto.
22:09:20
01.07.2017
01.07.2017
Eidy
-> MVM: Dobrá připomínka. Ale neboj, čepy dostali. Mám jich hodně ;)
18:01:02
01.07.2017
01.07.2017
MVM
-> Eidy: Nechci Tě popichovat záludnýma připomínkama abys nemyslel že mám něco "proti" To víš že nemám. Ale pokud by mi měl někdo dělat ojnice na ne uplně běžný motor, tak bych jim přibalil i pístní čepy aby se nestala chybka s vůlí pístního čepu. Ano,oni zcela nepochybně mají tabulkový rozměry čímž vůli bezpochyby udělají správnou. Ale jistota je kulomet
00:28:29
30.06.2017
30.06.2017
Eidy
Zatímco některý díly jsou v motorservisu, myju a připravuju zbytek, aby to byla hezká a čistá práce :) Už chybí jen prsa, olejové čerpadlo a vana.
23:39:39
27.06.2017
27.06.2017
Fifa
-> Eidy: Má pravdu -> MVM: předsedo
22:15:27
27.06.2017
27.06.2017
MVM
-> Eidy: Rozhodně bych se nepouštěl do přehnaného obohacování aniž by k tomu byl důvod,tj nenaměřené hodnoty lambda v plným zatížení. Teď jsou ty spalováky od volnoběhu,možná jak jsi zajížděl do garáže ... Ta bohatost potřebuje správný průběh od spodu až navrch,což samozřejmě předpokládám víš . Ladil bych to být Tebou až případně v autěnejlíp na lambda sondu při jízdě do kopce,nebo na brzdě. A třeba zjistíš že to chce ten tlak ubrat
21:42:49
27.06.2017
27.06.2017
Eidy
-> MVM: Však v pohodě. Jen sdílím zkušenost ;)
Do jednotky už mám špatný přístup. Jak se v práci obnovuje vybavení, tak čtečka a zapisovačka už jsou někde zašantročený. Ale můžu prostě zvednout tlak paliva :)
Do jednotky už mám špatný přístup. Jak se v práci obnovuje vybavení, tak čtečka a zapisovačka už jsou někde zašantročený. Ale můžu prostě zvednout tlak paliva :)
20:20:26
27.06.2017
27.06.2017
MVM
-> Eidy: Však netrvdím že se to nemůže zachovat při zadření jinak .. Jen mi přišlo jaký zlo nastane dříve.
A jak jsi došel na to obohacení? Ty máš možnost zasahovat do jednotky?
A jak jsi došel na to obohacení? Ty máš možnost zasahovat do jednotky?