Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:05:12
17.06.2016
Eidy
-> wlad: Díky. Jedna je v diskuzi k Nordschleife a další budou po víkendu od M@rtina. Vydrž ;)
13:36:12
17.06.2016
wlad
Ty kola vypadají v pohybu sakra dobře! Nějaké statické foto?
08:30:48
17.06.2016
Milan 136
-> Eidy: jedu, omrknu.

Za chili jdu do dilny jeste makat na aute. Mam tam jeste dost prace1
05:58:27
17.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.06.16 23:29:16: NJ ta je taky moc natlacena na stranu, 258 je lepsi.
23:29:16
16.06.2016
Eidy
-> Milan 136: Jedeš Běšiny? Tak to uvidíš ;) Za 2 roky se můžeš přidat ;) Pojedeme zase.

-> Tuner#2: Chtělo by to víc na střed. Moc se mi líbí i 259, ale je to moc u kraje :/ jsou to hezký fotky.
22:22:17
16.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ta 266tka je boží jak to má zvedlou packu - trochu jiný ořez a bude to pecka 4
22:14:36
16.06.2016
Milan 136
-> Eidy: na fotkách za jízdy vypadají kola fajn. Počkám si na živo1

Jinak jste si hezky zajezdili, časy parádní 157
15:39:15
16.06.2016
U-Geen
-> Eidy: jasny :) me se teda novy kola vcelku libej, rek bych, ze se ke Koce hodej. A zlepseni jizdnich vlastnosti bych pripisoval i vetsimu prumeru rafku.
15:23:36
16.06.2016
Eidy
-> U-Geen: To víš že přemýšlel. Inzerci sleduju už od Mostu a zatím jsem fakt nenašel nic, co by mě zaujalo. Hezký jednodílný s přijatelnou hmotností jsem neviděl. Jako našel jsem jedny krásný lehký japonský, sice třídílný, ale ET0 :(
15:14:59
16.06.2016
U-Geen
-> Eidy: o +/- dobovejch 15kach jsi nepremyslel?
14:48:19
16.06.2016
Eidy
Většina lidí už asi postřehla, že jsem Kóče vyměnil kola. Je to z důvodu dostupnosti a ceny pneumatik v mém rozměru. Nová kola neladí úplně designem, přeci jen je to moderní design, nicméně dodávají sportovní charakter a jsou opticky daleko větší. Sami posuďte z fotek. Navíc jsou nová kola lehčí, nové pneu je širší a taky lehčí. Ve výsledku jsem ušetřil 8kg neodpružené hmotnosti. A to je super.

Navíc mi přijde, že Toyo jsou poslušnější pryže, nejsou tak háklivé na tlak a teplotu. A celkově s novými tlumiči funguje Kóča perfektně. Na Nordschleife mě to překvapilo, jak je hodná. I když to třeba v zatáčce uskakuje přes hrb. Nechá si to líbit hodně. Vidím to jako velký posun.

Celkově odjela Kóča Zandvoort i Nordschleife bez problémů. Tedy když nepočítám startér, který na konci vzdal (resp. přívodní kabel). Ale už zase funguje.

Ale krásně jsem se povozil a spousta lidí se ptala, co je to za krásný auto a jak to, že je tak rychlý :) Byla to opravdu paráda a budu vzpomínat dlouho. Díky patří i ostatním klukům. 5
21:39:51
29.05.2016
Eidy
Dneska jsem v rámci příprav Kóču vykoupal. Naposledy jsem ji myl v září. V týdnu vysaju a vypucu vnitřek, trochu motor, navoskuju a bude připravená na výlet na západ.

Pomalu připravuju nářadí, spacák, stan, koupil jsem vařič, chci vyrobit novou mřížku na gril a sepisuju seznam věcí na výlet. Už mám pár konzerv a zbytek bude v týdnu. Už mě chytá cestovní nadšení :))

Ještě jsem vyráběl držák regulátoru tlaku paliva. Mám už EVO4, předchozí vždy praskly. Vibrace jsou zákeřná věc :) Šroubové spoje překontrolovány a raději jsem vyměnil cívku startéru. Ta původní občas zazlobila a je docela nepříjemný, když motor nejde nastartovat. Takže tak.
22:02:36
22.05.2016
vhml
-> Eidy 22.05.16 22:01:37: jo, měli jsem to na 140LS a asi to je i na 110LS.
22:01:37
22.05.2016
Eidy
-> T: To lze? že tam nemáš Asii, to je jasný, ale žádnou zemi krom ČR? To zírám.
20:58:45
22.05.2016
-> Eidy: tak to jsi na tom lépe, jak já 3 8

řeším teď aktuálně pojištění....jak jsi na tom s Kóčou, že jí zjistil, jak mám ořezaný povinko, tak neplatí pro zahraničí samozřejmě 3 8
17:18:43
22.05.2016
Eidy
Po Zácloně jsem dneska vytáhnul Kóču kvůli finální projížďce před turné po okruzích. Provedl jsem ještě nějaké úpravy a potřeboval jsem se ujistit, že moje výpočty a měření jsou správné. Všechno je v pořádku a nové tlumiče fungují parádně. Malinko jsem si skočil na okresce, kde normálně nejezdím a už jsem měl strach, že to bude doraz, odskok a doraz jako na Spaxech. Protlum to skorem ze vzduchu měkce posadil na první dobrou a jelo se dál. To mě strašně překvapilo a potěšilo. Čím víc tlačím na pilu, tím je to lepší.

Najeli jsme 67km a prohlašuju Kóču za připravenou. 5
13:07:27
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 13:02:29: jo, jestli nebyly ponechaný na větru a dešti, tak to nějak určitě fungovat bude :-) Já jsem na ten inzerát asi taky někde narazil, ale pak jsem se na to směle vykašlal. Ještě tu mám dva nový Regály a při těch kilometrech co se stovkou najedu je mám do skonání světa ( dokud budou vepředu 3 )
13:02:29
11.04.2016
Eidy
-> vhml: Na omak už vypadají tvrdě, ale když tam dloubneš, tak to tam zůstane. To bude v pohodě ;)
11:56:12
11.04.2016
m8rinek
-> vhml: ale kuš, ve třetí zatáčce to bude jako žvejkačka....
11:53:45
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 10:51:00: to už je na puky ne? Mě byla divná ta směs. Protože aktuálně už míchají K61 a v měkkých už dokonce K22.
Extreme Tyres