Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:33:05
28.03.2016
M@rtin
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: No z ložnice nevím, to mi zrovna neštymuje, ale z obýváku a ještě něco většího ....4
17:17:46
28.03.2016
Eidy
-> Star LC20: Líbí? 40
13:41:12
28.03.2016
Star LC20
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: ...tak to už je real diagnóza! 3 přístupové okénko přímo k autu...1
10:01:47
28.03.2016
Eidy
-> Tomáššš: Díky.

-> mirecek.666: Tak šup, ať se letos svezeš.
09:59:57
28.03.2016
Eidy
-> Tuner#2: Ok.

-> MVM: To je taková trofej, kterou jsme si koupili před odjezdem domů. Pěkný, co? 2
09:22:49
28.03.2016
MVM
Hallo mein Freund. Was für ein schönes Bild aus Nürburgring 2
01:05:50
28.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.03.16 01:02:42: Však jasné, chci právě tu okresku, jak hladkou, tak rozditou - takový Běšiny ideál v okolí je obojí 4
01:02:42
28.03.2016
Eidy
-> Tuner#2: Jsem přesvědčený, že na okruhu to nepoznáš. To je moc hladký. Ale klidně Tě svezu ;)
22:45:06
27.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.03.16 14:24:21: Počkám si na živo, tady na fotce nic moc, ale na ty v e-mailu se dívá hezky. Jsem zvědavý na příští víkend 4



Co se týče tlumičů, vyprosím si svezení a jsem zvědavý jak to funguje 4
upraveno 1x, naposled 27.03.2016 22:46:00
21:39:29
27.03.2016
mirecek.666
-> Eidy: mooc pěkný:-) to okýnko je TOP:-) a ty dveře na zdi:-) ono už fakt bude jaro, asi bych na to svoje auto měl šáhnout nějak víc, než bude podzim
21:34:11
27.03.2016
Tomáššš
-> Eidy: pane sudruhu, Kóča vypada k svetu 4 a to male okienko, no proste mam dost 3 pecka 1
17:05:51
27.03.2016
-> Eidy: 156 já dnes celý den chdil smutně kolem garáže :-( ještě jsem nachcípanej a chci být příští týden ok, tak jsem to nepokoušel... :-(
14:34:22
27.03.2016
MimiMB
-> Eidy: to máš dobré aspoň vidíš či ti ju niekdo nejde nedajbože ukradnúť. Máš ju celý čas na očiach len škoda že nie je to auto trochu vyššie super4 3 9
14:25:39
27.03.2016
Eidy
A mimochodem mám hotovou ložnici. To by nebylo až tak zajímavý nebýt výhledu z postele :D
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2016 14:25:39
14:24:21
27.03.2016
Eidy
Máme za sebou první šedesátku km :) Všechno funguje parádně, teda až na motor stěračů, kterej se zase někde přikostřil a spálil 2. pojistku. Ale brzdy jsou zajetý, sání drží a z nějakého důvodu je to vevnitř o trošku tišší. Jestli nové sání nebo filtr vzduchu, netuším. Mám radost z nových kol bo na sluníčku Kóče sedí a vypadají moc hezky. Ale z čeho jsem opravdu nadšenej, tak to jsou tlumiče od pana Křístka. Nejdřív jsem si myslel, že se mi to zdá, ale pak jsem to vzal na rozbitou okresku a tam to bylo sakra znát. Je to pohodlnější a přitom to líp sedí. Neskutečnej rozdíl. Fakt jsem nadšenej :D
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2016 14:24:21
19:57:48
26.03.2016
Milan 136
-> Eidy: 3
17:27:48
26.03.2016
Eidy
-> MVM: Nejdřív jsem to vyhrnul dozerem a pak jsem tam natahal panely, abych to nasimuloval co nejlíp. 3
16:12:40
26.03.2016
MVM
-> Eidy: Jo takhle.. Takže spíš videorozbor. Já si právě říkal že lítáš někde v lesních úsecích,horizonty a táhlýma zatáčkama - ve smyslu "snažím trénovat na Nordschleife" (no na tom poli museli mít radost,když jsi jim tam buldozerem vyhrnul rádius Karuselu 3 )
15:45:30
26.03.2016
Eidy
-> MVM: Snadný to není. Jezdím buldozerem po poli a tvaruju si kritický úseky z hlíny. Není to žádná sranda. 1

Jen koukám na videa. Občas si dám nějaký komentovaný od zkušených jezdců, ale většinou koukám na svoje. Znám už pozici a zkreslení kamery, dokážu dobře vnímat rychlost auta a odhadnout rezervy. A taky se snažím zapamatovat kritický úseky. Kromě okolí Breidscheidu je to až do Karussellu dobrý, ale pak jsou takový slepý horizonty a tam si nejsem moc jistej kam to vede. Ideální by bylo někoho zkušenýho přesvědčit, aby se držel 50m přede mnou a pak by se dal čas stlačit hodně. Ale jde spíš o tu srandu.
Extreme Tyres