Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:23:52
23.09.2015
Eidy
-> Péďa17: díky. Mě se trombon taky líbí. Ale po 400 km už ne tolik. 1
23:43:04
22.09.2015
Péďa17
-> Eidy: Budu se opakovat ale Kóča je nádherná.

PS: V uších ještě stále slyším trombón 1 1 1 1
13:11:53
21.09.2015
Eidy
-> Tuner#2: Zatím toho není tolik. Bude stačit rakev na střechu. 1
18:25:47
20.09.2015
MATTESS
-> Tuner#2: tak v těch Favoritech to nej ocenění3 3
18:12:49
20.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 20.09.15 18:09:49: eRka druhy, sprint prvni, sprint absolutne prvni, vyfuk prvni a jeste druhy ve Favoritech 3
18:09:49
20.09.2015
MATTESS
-> Tuner#2: co všechno bylo? Erka, sprint, výfuk?1
16:14:06
20.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak co, už jsi namontoval na Kóču kouli? Příští rok doporučuju na Běšiny s vlekem aby jsi měl kam ty poháry házet 5
14:32:53
17.08.2015
22:19:54
16.08.2015
Eidy
-> castrol: 1

-> Tuner#2: Jako je to škoda. Ale chápu to, protože jedna jízda jednoho auta je seskládaná z X záběrů několika jízd a zvuk by tak nenavazoval na sebe. Všechny tyhle záběry jsou od jednoho člověka. Něco je GoPro, něco z foťáku (třeba jak otvírám dveře) takže i kvalita zvuku by se střídala.
21:02:09
16.08.2015
castrol
20:38:20
16.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.08.15 19:48:57: Pěkný jen škoda té muziky u akčních záběrů.
19:48:57
16.08.2015
Eidy
A tady jedno profi video ze sprintu. 5

Streetrodders 8. 8. 2015 - letiště v Panenském Týnci
18:56:45
08.08.2015
Mates
-> Eidy: Leskne se jak psí kule 2 . Gratulace k poháru a parádní čas na 1/4 míle. Vrata jsou parádní 9 2
17:35:15
08.08.2015
Eidy
Nevím, jak je to možný, ale dneska jsem zajel 1/4 míle za 14,08 i za slabého protivětru. I další časy byly všechny rychlejší než doposud. Zkoušel jsem různě pouštět spojku na jedničku bez prohrabání a zadařilo se. 5
06:05:12
14.07.2015
radekp
-> Eidy: začátkem června jsme jeli stanovat na Ecce Homo. Při příjedu jelo proti mě asi 20 Alf. Pak se ještě projely po trati. Mohl jsem na nich oči nechat. Pak jsem se dozvěděl, že mají sraz v Bruntále. Kdybych o tom věděl dopředu, bylo by to těžké rozhodování.



Jinak akce pěkná a evidentně jsi nám neudělal ostudu40
22:39:12
13.07.2015
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, proti tomu mladoboleslavskýmu je to sakra rozdíl.8
22:36:32
13.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Muzeum mají moc hezké, to by stálo za výlet 5



www.facebook.com/hashtag/ alfaromeomuseum
20:04:48
13.07.2015
Eidy
-> T: To je ta první jízda, kdy jsem se roztočil. Šel jsem zadobokem do gum a vysadil jsem si tlumič ze svodů. Naštěstí se nic jinýho nestalo.
19:35:01
13.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> A.J.Michal 13.07.15 11:09:38: Až na to žváro v hubě super 5 1
18:41:04
13.07.2015
-> Eidy: : to nebylo hezký 8 40





co ten výfuk na předposlední fotce ? 131
Extreme Tyres