Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:04:45
15.07.2013
Milan 136
Mam k tomu motoru i skrin z ty alfy. Je to ale transaxle. A i poloosy, ktery pasuju na garde unasece a pouzivaly se na rs/lr
20:59:02
15.07.2013
Eidy
-> Star LC20: Tak nějak. Hlavně skládat 5 rychlostí do 4Q obalu mi přijde jako hloupost, pokud nepotřebuju projít nějakou komisí. A to nemluvím o financích. Kolečka jsou slabší a nevím, kolik unesou. To radši říznout do kastle, dát tam 5Q ale už třeba se špérou.
19:49:27
15.07.2013
Star LC20
-> Eidy: a nějakou vysloveně zakázkovou skládanou 4q převodovku, do které se vejde víc, než 4q, to neplánuješ? Spíš nekradeš, či si peníze netiskneš co.. 1
22:33:09
14.07.2013
Eidy
-> Qwak: jo, do kastle jsem opravdu neříznul. A bez toho to nejde. Ale když jsem jí tam dával, byl jsem za 4Q rád, 5Q bych tam vleže asi už nedal.

Jsem zvědavej, jak se to projeví. 1, 2, a 3 jsou delší a 4 pak líp navazuje. maximálka klesne, ale zase to bude líp vyhovovat na technický úseky okruhu a tak vůbec. Popravdě si hraju s myšlenkou, posunout ještě omezovač otáček na 8000. 40
22:29:35
14.07.2013
Qwak
-> Eidy: zase 4kvalt?
19:48:04
14.07.2013
Eidy
Dneska jsem do Kóči nalákal převodovku od Vrby. Bez jámy, jen zvednutej zadek a převodovku hezky vleže do teplejch. Zapotil jsem se dost. Ale je tam. Už jen nalejt olej. 4

Akorát jsem zjistil zase naprasklý sání a skoro utržený obě podpěry sání. Takže ven a zase lepit. 8
21:44:49
13.07.2013
Eidy
-> Kurier Grobar: jojo, zdrhám ;)

Ale na srazy jezdím vždycky po ose. Jen na okruh to vozím.
11:33:42
13.07.2013
Kurier Grobar
-> Eidy: posledné fotky ako zdrháš pred políciou? (po dlhšom čase si čiel na svojich? ) :D
upraveno 1x, naposled 13.07.2013 11:34:00
10:08:35
13.07.2013
Star LC20
Eidy 12.07.13 20:54:02 napsal:

→ Fifa: Tak nějak 1

Jsem prostě průhlednej.




47 47
20:54:02
12.07.2013
Eidy
-> Fifa: Tak nějak 1

Jsem prostě průhlednej.
20:47:03
12.07.2013
Fifa
-> Eidy: 3 To se mi líbí. Určitě ne za nic jiného, než za lightweight verzi4
13:17:09
11.07.2013
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Nee. Rovnou vyměním celý blatníky 4 .
13:10:00
11.07.2013
Pavel P@nkáč
-> Eidy: budes opravovat lak na blatnicich?
21:30:53
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: No právě. To by chtělo převařit i všechny ramena na unibaly. Nějak už zůstanu u Mka.
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 21:31:16
21:27:36
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: tak předek by šel preskladat snadno, ale dělat kvuli tomu jinou zadní napravu 8, navíc 130 plasty je dneska uz tak "tuctovy"... navíc by to k ní nešlo
20:08:39
09.07.2013
m8rinek
-> Eidy: si nech udělat úzkou molčanovku u Řemena a poskládat předek není problém ;).
20:00:49
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: Právě. Dneska už taky vím, že jsem měl mít ouzký nápravy. Pak bych tam dal ARC nebo něco širokýho. Když nechci 130 plasty, tak jsem namydlenej.
19:54:10
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: boužel je jen otázka času, jak dlouho zustane jediná .. 8 nicměně kola super.. ale jak sem řikal budu je muset schovat uzkou napravou.. ty by si s tím měl taky problém tuším.. takhle to máš přesně .. navíc sou taky super .. 6 a co se týče svezení jsem naprosto v klidu tohle mi je uplně jasný 4
19:38:55
09.07.2013
Eidy
-> Qwak: Díky. Mě se líbí i tvoje Škodná. Taková jediná. Ale hlavně kola. Jsou podobný těm mejm. Když jsem je viděl u tebe, tak jsem o nich i uvažoval.

Tak víš jak s tím svezením. Kdybych měl vozit všechny uchazeče, tak nebudu dělat celej den nic jinýho.4
19:22:06
09.07.2013
Qwak
-> Eidy: Kára jak bejk,.. nádherně to vypadá super se v tom sedí, i ty si fajn kluk, už chybí "jen" projíždka s takovou károu a já budu spokojenej 40

Já vyměním "bláto" za louži do zadu nějaky překvapení a bude 3
Extreme Tyres