Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:03:59
02.06.2013
ZdenoR
Samozřejmě jsem myslel reálný karbon ne náhražky, pokud je to reálné.

Druhý pokus: compositeenvisions.com/ri gid-carbon-fiber-panels-1/ red-carbon-kevlar-90
23:40:37
01.06.2013
Eidy
-> ZdenoR: to nee, fejky neberu.
23:34:56
01.06.2013
ZdenoR
Něco takového, by nemuselo být zlé, jen škoda že je to folie.

http://www.youtube.com/wa tch?v=6pgswxmjCis
23:27:48
01.06.2013
Eidy
-> Raste: Prodávám? JÁ?? Kdepak.

Díky za odkaz, tady je to lepší než můj VT a stále nic moc. Co se mi líbí jsou zadní blatníky. Pěkně vytažený. Ke karbonu by to asi chtělo nějaký závodní samolebky. Raději to nechám v laku a Kóča zůstane jako "sleeper".
23:07:53
01.06.2013
Raste
-> Eidy: Koukám na net a co nevidím, hned jsem si vzpoměl na tebe. Respektive na první pohled jsem si řekl, že to ten blázen snad prodává :) Mě se to teda taky nelíbí, červená ji sluší daleko víc podle mě. Nevím, jestli jsi hledal inspiraci právě zde, ale pokud ne, můžeš zhodnotit:



www.sbazar.cz/iphone44/.. ./1726072-prodam-skoda-110 rokruhovy-motor-pick-upspo rt-svodyvyfuksedackynutno
23:06:07
01.06.2013
Dušan
spis se staci dobre vys.... 1
23:03:29
01.06.2013
Rapid05
-> Eidy: Karbon super, ale jedině v laku... těch pár gramů barvy - holt se ráno před Mostem nenasnídáš a jsi na svým 1
22:20:49
01.06.2013
gyuri33
-> Eidy: mozno karbon-kevlar by bodlo...
22:19:21
01.06.2013
jok3r
-> haso 01.06.13 22:00:12: lak je vaha navic 41
22:12:14
01.06.2013
m8rinek
-> Eidy: 1150 podle homologace je seriový auto s lešením, divnym motorem, plechem na podvozku a třída A2 umožňovala přesun chladiče dopředu. Takže asi tak...
22:05:22
01.06.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak to jsem nevěděl.

-> haso: Lak je až na pár šrámů od kamínků z okruhu pořád stejnej.



No, něco vyzkouším a uvidím.
22:04:48
01.06.2013
Tomaso435
-> haso: viď,

-> Eidy: to pak si udělej konsrukci kde bude všechno a na vrch dej dragster šlupičku z karbonu ve tvaru erka :-D
22:04:22
01.06.2013
minno
Ani mne sa to nepáči.
22:00:12
01.06.2013
haso
mne sa to nelubi, ma to pekny cerveny lak (co si pamatam z besin 5 rokov dozadu, fakt paradny) a takto to sprznit ciernymi doplnkami...za mna e-e
21:59:53
01.06.2013
m8rinek
-> Eidy: Podle homologace musej bejt. Ale minimálně ze začátku asi budu jezdit nějaký schniláty (budou lehčí :D).
21:56:00
01.06.2013
Eidy
-> m8rinek: Ty chceš nárazníky na 1150?

-> Maťulo: Spíš mi to přijde jako poslepovaný ze zbytků.
21:54:01
01.06.2013
Skili
-> Eidy: No vypadalo by to dobře ale ve skutečnosti by ten karbon byl trochu tmavší... taky jsem to kdysi zkoušel v něčem na způsob photoshopu a vylezlo mi to stejny
21:50:49
01.06.2013
Maťulo
-> Eidy: celkom sa mi to paci! hlavne prva varianta s sedym lizatkom, akurat dvere by som nechal cervene... kapoty super! 4
21:49:23
01.06.2013
m8rinek
21:47:09
01.06.2013
Eidy
-> havlik: Jo, měl by to bejt karbon. Ono trefit karbon není snadný. Kor s mejma znalostma Photoshopu. Asi zůstanu jen u lamina. Ještě se uvidí, ale už do toho nejsem tak hrr.

-> m8rinek: Blatníky jsou v plánu, jen nevím kdy. A co bys dělal s rozřezaným předním nárazníkem? 3
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...