skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:59:58
02.04.2013
02.04.2013
yaris
-> Nwkt: Jo vidíš je toho tady dost a náko mi to uteklo.tak je mi to jasny....jen dodám kdyby měl někdo zajem o hadice,dělá to tady u nas jedna firma za slušny penize.staci si rict rozměr,dýlku, uhel kolínka.a matici.... udelaj to na počkání.
21:28:58
02.04.2013
02.04.2013
Nwkt
-> yaris: Si přečti lapálie z Mostu
21:23:52
02.04.2013
02.04.2013
yaris
-> Eidy: Nač to vymejšlíš prestává to mazat?
20:38:28
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> T: Ale jen trochu .
-> De&coN: Děkuju, děkuju.
Vymějšlím něco v olejový vaně a zatím mám podélné plechy.
-> De&coN: Děkuju, děkuju.
Vymějšlím něco v olejový vaně a zatím mám podélné plechy.
19:17:06
02.04.2013
02.04.2013
Deacon
-> Eidy: Jede Ti to moc pěkně, všechna čest i Tvým řidičským schopnostem!
A fotky pecka, je to prostě Kóča
A fotky pecka, je to prostě Kóča
19:10:25
02.04.2013
02.04.2013
T
-> Eidy: : ta předposlední fotka je bomba jen tam někdo překáží
17:31:54
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> spyker: Viděl, viděl. Fotky už mám stažený a za chvíli je sem natlačím :)
16:58:52
02.04.2013
02.04.2013
spyker
snad si ještě neviděl www.griptv.cz/2013/.../de
n-otevrenych-dveri-v-moste
-objektivem-petra-baci
10:12:06
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> Koblet: Díky
09:52:08
02.04.2013
02.04.2013
Koblet
Tedy osobně preferuji původní stav, ale tohle je fakt sakra dobrá práce. Radost pohledět. Šup do oblíbených a budu sledovat jak pokračuješ v plnění cílů.
08:49:15
02.04.2013
02.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: Jo ták
-> radekp: Když se podíváš, čím točí na driftech, rallye, lyžování, motocrossu atd., je to skoro vždycky GoPro. Já teď koupil jedničkové za 3500Kč bez karty.
-> radekp: Když se podíváš, čím točí na driftech, rallye, lyžování, motocrossu atd., je to skoro vždycky GoPro. Já teď koupil jedničkové za 3500Kč bez karty.
08:16:58
02.04.2013
02.04.2013
radekp
-> Tuner#2: v příštím Dtestu budou sportovní kamery. U mě teda vede GoPro, ale člověk se v takovém testu dozví hodně užitečných věcí...
23:58:06
01.04.2013
01.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.04.13 22:43:06: Proto ten smajl, ale ono když koukneš na jiná videa, kde je i bod přetížení, tak jednou stejně jako my (myšleno zatáčky) a mají tam přes 1G
22:43:06
01.04.2013
01.04.2013
Eidy
-> radekp: Ale nebál ;) Nejdřív točkoměr vyzkouším v praxi a když se osvědčí, tak se na tebe obrátím kvůli polepu. Dík.
-> Tuner#2: No jo, ale muj ufoun tehdy ukázal asi 1,5, což je příliš. Od tý doby jsem to nijak neřešil a zapomněl na to. A když na to teď přišla řeč, tak jsem se zeptal.
-> Tuner#2: No jo, ale muj ufoun tehdy ukázal asi 1,5, což je příliš. Od tý doby jsem to nijak neřešil a zapomněl na to. A když na to teď přišla řeč, tak jsem se zeptal.
22:33:39
01.04.2013
01.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.04.13 05:00:47: V zatáčkách/brzdách dáváme přes 1G to je jasný to přece ukazoval i Tvůj ajfoun
-> radekp: Video vždy klame, já když se vždy podívám na svoje, tak to je jako když stojím Hraje roli jak technika (čím širší záběr tím lépe), ale i umístěnía úhel pohledu.
-> radekp: Video vždy klame, já když se vždy podívám na svoje, tak to je jako když stojím Hraje roli jak technika (čím širší záběr tím lépe), ale i umístěnía úhel pohledu.
09:19:03
01.04.2013
01.04.2013
radekp
-> Eidy: z videa rx8 mám dojem rychlosti mnohem větší, už bych si asi bál k Tobě sednout...trochu mě iritovala jeho rychlost řazení, ale jede mu to hodně slušně.
jinak kdyby jsi chtěl polep otáčkoměru, vyhrabu někde podklady, stačí naskenovat štítek z otáčkoměru, abych to trefil.
jinak kdyby jsi chtěl polep otáčkoměru, vyhrabu někde podklady, stačí naskenovat štítek z otáčkoměru, abych to trefil.
05:00:47
01.04.2013
01.04.2013
Eidy
00:50:34
31.03.2013
31.03.2013
jourin
Jo tak to je za dobry prachy :-) ... Jinak Škodovka origo pouzivala tenhle jedenactiradkovej uz od 130 RS.
www.renovace-veteranu.cz/ webs/.../800_0_b57f9f0e-b3 50-48d6-aeb1-564338b63957. JPG
Edit: Tenhle je samozrejme novodobej, ale pred 30ti lety vypadal uplne stejne, jak tvarem tak rozmerama, jen mel obracene sroubeni (zavitem ven) :-) Mechanici mu rikali Alexandr.. protoze byl veliky :-)
www.renovace-veteranu.cz/ webs/.../800_0_b57f9f0e-b3 50-48d6-aeb1-564338b63957. JPG
Edit: Tenhle je samozrejme novodobej, ale pred 30ti lety vypadal uplne stejne, jak tvarem tak rozmerama, jen mel obracene sroubeni (zavitem ven) :-) Mechanici mu rikali Alexandr.. protoze byl veliky :-)
00:44:30
31.03.2013
31.03.2013
Eidy
-> jourin: Chladič? Tak válel se mi mezi dílama už pár let. Zkusím to, než utratím peníze případně za větší. Je hliníkovej, tak by mohl posloužit.
00:42:07
31.03.2013
31.03.2013
jourin
-> Eidy: Neni to maly? :)