Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:57:21
17.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.03.13 18:17:56: Být Tebou tak teď týden nespim jak se těsím na Most 5 Paráda.
upraveno 1x, naposled 17.03.2013 22:58:11
20:32:23
17.03.2013
Eidy
-> T: A přijedeš na čumendu? Nebo co s tebou?
19:49:01
17.03.2013
-> Eidy: : tak alespoň, že už to jede, jak má 4

tiše závidím, taky bych se svezl,ale nestíhám :-(
19:31:17
17.03.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: jako m8. Nakonec jsem jel o trochu dál. Nechtělo se mi s plaťákem přes Prahu.

-> T: pocity skvělý. Motor super, podvozek výbornej, jen mi přijde, že ty brzdy jsou slabý. Ale užil jsem si to. Stačilo ujet pár metrů a hned mi bylo skvěle. Přeskočit ze všech spotřebáků do něčeho úplně jinýho.
19:03:27
17.03.2013
m8rinek
-> Radek Retro eLeSo: nad videem je napsáno Mimoň, ale možná to je jen krytí :D
19:02:03
17.03.2013
-> Eidy: : dle videa to vypadá, že je vše v pořádku 156

jaké jsou Tvoje pocity ? 4
19:00:02
17.03.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 17.03.13 18:17:56: pěkně ti to upaluje4 takže nakonec milovice??
18:49:07
17.03.2013
Milan 136
-> Eidy: pěkný156
18:17:56
17.03.2013
Eidy
Krátké video z dnešního testování

Mimoň - test před sezónou
18:41:07
12.03.2013
David V6
-> Eidy: -> Milan 136: ahoj na otočení převodovky z passata zapomeň,když se koukneš ke mě tak po otočení je osa poloos moc vysoko,vychází to že bys měl obal převodovky na zemi a teprv bys měl poloosy rovně a otočit diferák nelze,jedině že bys rozřezal a upravil obal,s hladnou oleje nebyl problém,dělal jsem expansku a hlídal hladinu,to bylo bez problémů-4litry oleje



viděl bych cestu v tom renaultu,když si uvědomíš jak ji jezdí klásek tak se nemusíš bát,ale opět musíš řezat
22:47:45
11.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.03.13 21:59:08: -> Zazaa 11.03.13 22:07:55: Jasan pochopeno, máte pravdu. Byl to jen takový dotaz bez přemýšlení nad věcí protože jsem šel koupat a vůbec jsem si to nespojil s motorem 4
22:32:38
11.03.2013
Eidy
Mimochodem, sháním kus středovýho tunelu.

skoda-virt.cz/cz/.../1695 89-stredovy-tunel-100-110r
22:07:55
11.03.2013
Zazaa
-> Tuner#2: no kdyz das celou tu prevodovku obracen tak hnaci hridel (mrkev) je pod hnanou a tim padem das niz hlavne celej motor kde uz to je znat a mimo o nemusej bejt tolik zalomene poloosy atd



nejnizsi ulozeni egregatu je v podstate dane jen prumerem setrvaku (a to se na modernejsich autech resi se suchacem a nejakou vicelemelovou spojkou maleho prumeru)
22:01:21
11.03.2013
Eidy
-> Tuner#2: Přijde mi to taky divný, ale možná, že když dáš suchej karter, můžeš posadit motor až na silnici a ve výsledku je to lepší.
21:59:08
11.03.2013
Milan 136
-> Tuner#2: při zachování osy poloos bude níž motor ne?



-> Eidy: www.mihocar.cz/prevodovka -manualni-vw-passat-b5-3b0 -18t-ehv/d-75648
21:57:50
11.03.2013
anubis
-> Eidy: shodou okolností mám na půdě i sadu poloos (tripodů) takže jsem to zkusil a jdou tam, normálně se to otočí ale je tam asi 4mm vůle (rendl má větší) 1 4
21:57:41
11.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 11.03.13 21:45:12: Jak můžeš otočením převodovky snížit těžistě, vždyť ta boule na setrvák a startér jí znemožní dát níž a zbytek bude naopak výš ne?
Extreme Tyres