skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:57:21
17.03.2013
17.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.03.13 18:17:56: Být Tebou tak teď týden nespim jak se těsím na Most Paráda.
20:32:23
17.03.2013
17.03.2013
Eidy
-> T: A přijedeš na čumendu? Nebo co s tebou?
19:49:01
17.03.2013
17.03.2013
T
-> Eidy: : tak alespoň, že už to jede, jak má
tiše závidím, taky bych se svezl,ale nestíhám :-(
tiše závidím, taky bych se svezl,ale nestíhám :-(
19:31:17
17.03.2013
17.03.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: jako m8. Nakonec jsem jel o trochu dál. Nechtělo se mi s plaťákem přes Prahu.
-> T: pocity skvělý. Motor super, podvozek výbornej, jen mi přijde, že ty brzdy jsou slabý. Ale užil jsem si to. Stačilo ujet pár metrů a hned mi bylo skvěle. Přeskočit ze všech spotřebáků do něčeho úplně jinýho.
-> T: pocity skvělý. Motor super, podvozek výbornej, jen mi přijde, že ty brzdy jsou slabý. Ale užil jsem si to. Stačilo ujet pár metrů a hned mi bylo skvěle. Přeskočit ze všech spotřebáků do něčeho úplně jinýho.
19:03:27
17.03.2013
17.03.2013
m8rinek
-> Radek Retro eLeSo: nad videem je napsáno Mimoň, ale možná to je jen krytí :D
19:02:03
17.03.2013
17.03.2013
T
-> Eidy: : dle videa to vypadá, že je vše v pořádku
jaké jsou Tvoje pocity ?
jaké jsou Tvoje pocity ?
19:00:02
17.03.2013
17.03.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 17.03.13 18:17:56: pěkně ti to upaluje takže nakonec milovice??
18:49:07
17.03.2013
17.03.2013
Milan 136
-> Eidy: pěkný
18:17:56
17.03.2013
17.03.2013
Eidy
18:41:07
12.03.2013
12.03.2013
David V6
-> Eidy: -> Milan 136: ahoj na otočení převodovky z passata zapomeň,když se koukneš ke mě tak po otočení je osa poloos moc vysoko,vychází to že bys měl obal převodovky na zemi a teprv bys měl poloosy rovně a otočit diferák nelze,jedině že bys rozřezal a upravil obal,s hladnou oleje nebyl problém,dělal jsem expansku a hlídal hladinu,to bylo bez problémů-4litry oleje
viděl bych cestu v tom renaultu,když si uvědomíš jak ji jezdí klásek tak se nemusíš bát,ale opět musíš řezat
viděl bych cestu v tom renaultu,když si uvědomíš jak ji jezdí klásek tak se nemusíš bát,ale opět musíš řezat
22:47:45
11.03.2013
11.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.03.13 21:59:08: -> Zazaa 11.03.13 22:07:55: Jasan pochopeno, máte pravdu. Byl to jen takový dotaz bez přemýšlení nad věcí protože jsem šel koupat a vůbec jsem si to nespojil s motorem
22:32:38
11.03.2013
11.03.2013
Eidy
22:07:55
11.03.2013
11.03.2013
Zazaa
-> Tuner#2: no kdyz das celou tu prevodovku obracen tak hnaci hridel (mrkev) je pod hnanou a tim padem das niz hlavne celej motor kde uz to je znat a mimo o nemusej bejt tolik zalomene poloosy atd
nejnizsi ulozeni egregatu je v podstate dane jen prumerem setrvaku (a to se na modernejsich autech resi se suchacem a nejakou vicelemelovou spojkou maleho prumeru)
nejnizsi ulozeni egregatu je v podstate dane jen prumerem setrvaku (a to se na modernejsich autech resi se suchacem a nejakou vicelemelovou spojkou maleho prumeru)
22:01:21
11.03.2013
11.03.2013
Eidy
-> Tuner#2: Přijde mi to taky divný, ale možná, že když dáš suchej karter, můžeš posadit motor až na silnici a ve výsledku je to lepší.
21:59:08
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Tuner#2: při zachování osy poloos bude níž motor ne?
-> Eidy: www.mihocar.cz/prevodovka -manualni-vw-passat-b5-3b0 -18t-ehv/d-75648
-> Eidy: www.mihocar.cz/prevodovka -manualni-vw-passat-b5-3b0 -18t-ehv/d-75648
21:57:50
11.03.2013
11.03.2013
anubis
-> Eidy: shodou okolností mám na půdě i sadu poloos (tripodů) takže jsem to zkusil a jdou tam, normálně se to otočí ale je tam asi 4mm vůle (rendl má větší)
21:57:41
11.03.2013
11.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 11.03.13 21:45:12: Jak můžeš otočením převodovky snížit těžistě, vždyť ta boule na setrvák a startér jí znemožní dát níž a zbytek bude naopak výš ne?