Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:37:45
15.12.2012
johaning
-> Eidy: tak toje super
14:32:00
15.12.2012
Eidy
-> Pavel P..: Aspoň pár let pár tisíc km.3
14:29:34
15.12.2012
Pavel P..
tak schválně jak dlouho to bude fungovat3
13:59:47
15.12.2012
Mr_Kubas
-> Eidy: Paráda 156
13:53:19
15.12.2012
Eidy
Už vrčíme 2. Za studena maže na volnoběh skoro 6 barů, na samotnej startér maže 2 1. Paráda. A přijde mi, že to míň kouří. To jsou asi ty gufera na ventilech. Ale mám radost.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.12.2012 13:53:19
08:36:26
15.12.2012
-> U-Geen: : to ani ne,ale vypadalo to, že mi někdo lamelu česal ocelovym kartáčem 40 4



-> Eidy: : no já uvidim až to vyndam,ale zase máš pravdu, že většina kilometrů byla v Mostě, tak to já ji budu mít na 10 let 40 3
23:56:18
14.12.2012
Eidy
-> T: Nejsem si jist, že to s tou lamelou chápu. Ta co byla po mě, nebyla v nejlepší kondici, to ano. Sice najezdila 4 roky, ale zase ne moc kilometrů. Na druhou stranu v tom bylo pár set ostrých v Mostě. Takže to není tak špatný. Tak si kup tu třípacku. Je levnější a tobě bude bohatě stačit. A navíc bude vážit stejně jako sériová. Čtyřpacka je odhadem o čtvrt kila těžší 1.
23:20:44
14.12.2012
U-Geen
-> T: taky jsi nasel ctyrlistek? :-)
16:36:31
14.12.2012
-> Eidy: : nojo jízdní, tak alespoň v garáži předpokládám 4

programovatelný zapalování ?

jinak víš proč se bavim o lamele 4
15:36:07
14.12.2012
Eidy
-> T: myslíš jízdní zkouška? Teď teda určitě nee.

Sérová dobrá spojka ti vydrží dost, si myslím. To bych si radší koupil programovatelný zapalování zapalování a přinese ti to mnohem víc.
15:21:32
14.12.2012
-> Tuner#2: : 3 158
14:38:40
14.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.12.12 14:28:30: Jak ho znám, tak už to domlouvá s Burákem, že to prubnou na poli v traktoru 5



traktor racing volvo terror
14:28:30
14.12.2012
-> Dušan: : dává, ale jak dlouho ? 4



-> Eidy: : paráda, ale zkouška bude asi až na jaře, co :-(
21:34:14
13.12.2012
Tommyk
-> Eidy 13.12.12 21:09:05: Tak držím palce aby to vrčelo až do omezovače, tak jak má 4 5
21:21:30
13.12.2012
Milan 136
-> Eidy: krása
21:09:05
13.12.2012
Eidy
-> Dušan: Najel jsem nějakých 400km a cejtil jsem, že to klouže. I setrvák a fungl novej přítlačák je lehce napálenej. Možná bylo lehce nacuclý obložení. Sice jsem ho čistil, ale kdo ví. Každopádně jistota je kulomet.



Motor už je v kupě a pro jistotu jsem o 1mm podložil přítlačák. Keramika je o 0,5mm silnější než předchozí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.12.2012 21:09:05
20:31:14
13.12.2012
Dušan
Seriova lamela dava bez problemu 200Nm, pripadne se na ni da dat organicky oblozeni za 400 a bohate to vystaci. Samozrejme pokud nejaky hovadko porad nehrabe.
19:46:09
13.12.2012
-> m8rinek: , -> vhml: : levnější varianty přivítám 4 uvidíme co to udělalo za 1000 km, jestli bude nějaký malý náznak toho, jak vypadal Eidyho přítlačák, tak něco budu muset dát, když už bude motor venku...
19:27:35
13.12.2012
vhml
-> T: HDS plus pritlacak 1,6 te s tvym vykonem bezproblemu prezije
Extreme Tyres