Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:40:19
19.03.2012
Bery
-> Eidy: letos zase ušetřím za cestu do mostu,nepojedu tam abych dostal do huby a jel zas dom...
21:35:40
19.03.2012
Eidy
-> Bery: Ale vykecat jsi to vážně nemusel. 8
21:30:34
19.03.2012
Lukky_sk
-> Bery 19.03.12 21:11:59: favorit light dualblock V8 :)
21:24:18
19.03.2012
Tommyk
-> Bery: 3
21:11:59
19.03.2012
Bery
-> Shackall: ať mě Eidy zabije....je to druhá evoluce těch dvou svařených bloků z fáva,ale jemu už to šlape jak brus...proto tolik svíček a pořád lehkej motor za zády.máme se na co těšit5
20:23:31
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: jo ale to bych to nejdřív musel umět3.to sem si taky říkal zezačátku a první kolo a byl sem posranej až za ušima 1
20:01:47
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: To chce jen trénink. S tvým výkonem a podvozkem by šlo asi lehce driftovat i na suchu.
19:54:40
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: no na rovinkách jede slušně,to máš pravdu ale víš co se stalo tenkrát v zatáčce3.chce to aspoň podvozek konečně
19:44:11
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: Ale na rovinkách ti jede slušně a v zatáčkách je to aspoň legrace. 4
19:43:16
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: nj žijem jenom jednou1 .já se snad vokážu.protože potom zase určitě nevyjde čas.ale auto je furt seriovka8
19:41:22
19.03.2012
Eidy
-> Mantrabeach: O financích mi ani nemluv. Musím vzít plnou do spotřebáka, něco do Kóči (a to nevím, kolik si to vezme) a večer jdu na ples. To bude drahá sobota 5 .
18:22:59
19.03.2012
Mantrabeach
-> Eidy: ty jo už jenom kvůli tobě bych rád dorazil1.ale financ nějak není prdele 8.zrovna když mám volno
14:04:18
19.03.2012
Shackall
S tím osmiválcem si hádám děláte legraci 3 Já osobně to vidím na nějaký TwinSpark...
13:46:07
19.03.2012
TUNER
-> Bery: Tak neber to,ject si zadarmo zalyžovat do nejluxusnějšího střediska v evropě... 4
13:44:53
19.03.2012
TUNER
Jj,osmiválec....tak když už je to venku,tak dam první video kdy to Eidy natočil... ;-)



www.autotube.cz/roadtube/ 1542-nejmensi-osmivalec-ch evy-na-svete-video.html
13:34:47
19.03.2012
Eidy
-> TUNER, Bery: Dík. Sám jsem zvědav. Mezičlánek si celkem věří. záleží to na citlivosti a štěkavosti motoru při hraní s plynem. Ve vyšších otáčkách to působí celkem jedovatě.

Jaká nápověda? Řekl jsem, že je tam 8 svíček. To osmiválce mívají.
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 13:35:29
11:20:09
19.03.2012
Bery
-> TUNER: jsi samá rekreace,já myslel,že se tam s tebou konečně vyrovnám a poděkuju ti.Tak zas jindy.chjo



Jsem na to zvědavej a doufám,že si nezkroutíš kastli.Teda ne že bych nevěděl co to bude,spíš jak to bude fungovat s mezičlánkem za volantem)
09:41:18
19.03.2012
TUNER
Já taky myslel,že to všichni dávno ví ))))

Ale 15.3. dal Eidy hodně velkou nápovědu 4

Škoda že tady nebudu,tak se těšim alespoň na videa z okruhu.

A držim palce Eidy ať vše funguje jak má a pořádně si zajezdíš a proženeš tam konečně i auta nejen v zatáčkách 4
08:16:42
19.03.2012
Eidy
-> T: Jo, nocleh je ok.
07:54:34
19.03.2012
-> Eidy: : já myslel, že už to tu všicni ví a ono je to ještě pořád tajné 131 40

jinak bude možnost noclehu zase v pátek? 4
Extreme Tyres