Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:10:09
03.03.2012
-> Eidy: : tak si to povíme teda až za 3 týdny 4

jak jsem říkal, máš štěstí, že máš podvál a tak si to můžeš klidně jet otestovat do Mostu, jen aby to vrčelo 40
15:59:51
03.03.2012
Eidy
-> T: už jen necelý 3 týdny 9
09:09:23
03.03.2012
-> Eidy: : pokud nestíháš, tak dorazím dřív 4 ale ještě je čas...4
20:57:53
02.03.2012
Eidy
-> T: Tak mě zkontrolujte. Maximálně tu přespíte a pak vyrazíte beze mě, když to nestihnu.
13:02:25
02.03.2012
-> Eidy: : no co mam s tebou dělat 3

ba ne,myslim, že to zvládneš a já tě jen zkontroluju den před Mostem 5 4
11:36:06
02.03.2012
Eidy
-> T: To budeš hodnej, když to za mě doděláš. Já jsem tak nešikovnej a pomalej, že budu vděčnej 3 .
09:48:38
02.03.2012
-> Eidy: : tak tenhle víkend stejně nemáš čas 40 a já budu po týdnu v garáži makat, tak ti dam ještě čas, než to přijedu dodělat za tebe 40 3 4
23:45:28
01.03.2012
Eidy
-> T: O víkendu? Nijak. Budu si užívat jinačím způsobem. Ale to neznamená, že nic nedělám. V garáži jsem každý odpoledne nebo večer. Několik dnů jsem jen tak seděl a převracel v ruce klapku a řešil přívod lanka. Všechno bylo na levačku. No a včera mě to konečně napadlo. Takže něco uříznout, něco navařit a teď už jen doladit. A takhle je to postupně se vším. Už jsem si vymyslel umístění cívek, jenže mi dneska došlo, že ta jedna tam bejt nemůže, takže musí jinam. Ale pomalu to dostávám do finále. Se přijeď podívat 1 .
15:20:56
01.03.2012
-> Eidy: : víkend před náma, tak jak to vypadá s pracema? 168 4
15:58:53
21.02.2012
Eidy
-> Fido: Kdo tu mluvil o DOHC?1
15:10:54
21.02.2012
Fido
hezký, mám slabost pro rozvod DOHC v youngtimerech 5
14:39:23
21.02.2012
Eidy
-> radekp: Jejda, tuším, že týden 45. Ale musím se podívat doma.
14:33:27
21.02.2012
radekp
-> Eidy: Ok, kdy jsou upečené?
13:28:28
21.02.2012
Eidy
-> radekp: Jo, kdybych to věděl mohl jsem ušetřit spooustu času, nervů a peněz 8 . Já na ty gumy čekal měsíc a půl, takže objednávej co nejdřív.4
12:47:51
21.02.2012
radekp
-> Eidy: takže jsi zase vzal Yokohamy? To kdybys věděl, tak by sis ty předky nechal...objednával jsi ze speedpra? já ještě zadky nemám, objednám cca za 14 dní...
11:57:47
21.02.2012
Eidy
-> radekp: Nakonec jsem dopadnul stejně jako ty. Jak dlouho jsi čekal od objednání?
11:24:00
21.02.2012
radekp
-> Eidy: A jaké pryže jsi nakonec vzal? a přes koho?
10:33:19
21.02.2012
-> Eidy: : tak to nebude už tak strašný snad ne, je to ještě měsíc, to bych viděl akorát, takže já se těšííím 40 4
00:49:27
21.02.2012
Eidy
Po dlouhých týdnech se zase začíná něco dít. Dodavatelé dílů, konkrétně pneumatik se konečně probudili ze zemního spánku a dovalili mi pneu. Ty už jsou nazutý na kolech, kola na Kóče a Kóča na zemi 1 . Hned jsem se na celej víkend zavřel do garáže a vykouzlil jsem držáky motoru. Jednak se mi velmi líbí tvarově, druhak funkčně a za další hmotnostně. Jen pro porovnání - originál samotná příčka motoru váží nějakých 4,2kg bez ničeho. Moje držáky motoru mají dohromady 2,4kg 40.

Ale pořád nemám svíce, olej v motoru, chlazení, palivo, vstřiky a komplet elektriku motoru. Jo a tlumič. Teda nějakej mám, ale ten se mi moc nelíbí. Asi bude stačit trubka. Ale to už jsem říkal 1 .
upraveno 3x, naposled 21.02.2012 00:50:48
18:09:01
14.02.2012
radekp
-> vhml: řekl bych že rozpáře celá, i s tvojí p*delí1
Extreme Tyres