Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:26:21
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Hele Eidy, ty jezdíš vystavovat Kóču na vinobrání v Roudnici, viď? Přijedeš i letos? 1
12:40:08
22.08.2011
Eidy
-> radekp, vhml: Proto jsem si pořídil motor s velkým rozsahem otáček, abych mohl i se 4Q prohánět kde co. Takovej Moby Dick od Porsche měl taky jen 4Q a jak jezdil :).

5Q ve 4Q obalu je spoust peněz za defakto žádnou muziku. Je to balík peněz a výhoda žádná.



Jinak na novej motor vymejšlím širší gumy a další voloviny :) O víkendu jsem kecal s bratrancem a Zelené Peklo vypadá už na příští rok celkem nadějně. On jezdí Ring a Spa každej rok se svojí Hondou CTR 8G a vždycky jedou ve skupině. Tak bych jim to mohl obohatit dalším eRkem 2
12:17:31
22.08.2011
vhml
-> Nwkt: to je strasne penez.



-> Eidy: taky bych šel cestou 5kvaltů. 4 kvalty je proste malo a nenadelas s tim nic. Sice je to rezani do kastle, ale nebal bych se toho. Nez pachat harakiri s prevodovkou, ktera uz tak bude na hranici unosnosti.
12:14:26
22.08.2011
radekp
-> Nwkt: vím ve svém okolí jen o jednom a ten je zabudovaný v RS, kdo to dělá? na kolik vyjde?
12:04:47
22.08.2011
Nwkt
-> radekp: Co 5q ve 4q obalu?
12:04:11
22.08.2011
radekp
-> Eidy: A proč nechceš jít rovnou do 5q??těch se válí všude dost. Ikdyž chápu proč jsi jezdil 5kanál a čtyřkvalt, k tomu autu to sedí, ale s takovým motorem bys ji konečně i využil40 .

Zvlášť v zeleném peklu1.

Taky mám teď gardí 4q, ale časem říznu tunel a bude 5ka
19:07:37
21.08.2011
Eidy
-> Filip: Já už mám jednotku naprogramovanou přímo k motoru.
13:55:19
21.08.2011
Filip
Super ale koukni si na tohle, je nastavitelny ECU a neni to az tak drahy. Ouzivas EDIS od ford fiesta a pak muzes ladit na pocitace. Jestli bys chtel strikacku taky tak skus mega squirt.



Megajolt:

www.autosportlabs.net/Meg aJolt_Lite_Jr._-_A_DIY_Pro grammable_EDIS_Ignition_Co ntroller_-_Users_Welcome!



1
11:17:34
21.08.2011
Eidy
-> havlik: ne, nemělo.
08:55:09
21.08.2011
havlik
-> Eidy: ale garde stejne nemelo 3.9 ne?
00:54:39
21.08.2011
Eidy
-> Felinka 1.3mpi: Díky.

-> Filip: Jo, přijde tam ECU od pana Bosche.
00:40:19
21.08.2011
Filip
Ahoj eidy budes tam davat ECU do auta? Vydim ze mas ozubneni na remenice 1
00:21:41
21.08.2011
Felinka 1.3mpi
pěkný éro4 ,dobra práce1
23:18:49
20.08.2011
Eidy
-> havlik: Tak když už brát střeva odněkud, tak 3,9 by se hodil víc.
21:39:33
20.08.2011
havlik
-> Eidy: ale užovkových je dost ne? nebo chceš aspon 3.9
21:36:39
20.08.2011
Eidy
Nikdy jsem neměl otevřený 5Q. Je možný přestav+t střeva z 5Q do 4Q? Třebas uříznout konec hřídelí pro 5° karbinou nebo tak nějak. Gardích převodovek se nikde kvanta neválej a proto zjišťuju možnosti.
11:28:29
11.08.2011
Eidy
Už musím zavolat Sakymu a zeptat se na postup prací. Beztak si to yzvednu a holt si díly budu muset nechat dofrézovat jinde. Ale to nebude takovej problém.

Pak může šroubek počítat s deskama. 1
upraveno 1x, naposled 11.08.2011 11:29:03
11:17:57
11.08.2011
m8rinek
-> vhml: -> T: pssst
10:13:43
11.08.2011
-> m8rinek: : tak třeba bude mít Eidy hotovo...teda jestli se nepletu, že se tu mluvilo o tom, že si vezmeš ty starý....a nebo jak píše vhml, myslim, že ví to čem mluví 4
09:19:56
11.08.2011
vhml
-> m8rinek: kup DS2500, neco lepsiho budes tezko vymejslet. 3000 písknou jen obcas, spise jen sumi stejne jak ty SBSka na motorce ( taky je v nich zapecena nejaka med ci co to je )
Extreme Tyres