Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:54:20
26.05.2011
vhml
-> Eidy: už jo. Já nerozuměl těm tyčkám, že se maj přivařit. Mě stabík 21mm nadchnul. Jízdný vlastnosti plus mínus autobus stejný, ale spousta trakce navíc.
19:01:05
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Jo a už ti došlo, jak je ten stabík složenej?
18:59:20
26.05.2011
Eidy
-> vhml: Tak o tom žádná. Věřím.
18:21:59
26.05.2011
vhml
-> Eidy: Jenom pro zajímavost, u nás na vrchu 2km, kterej mam sježděj víc jak stokrát, udělala skládáná převodovka 5 sekund. Docela mazec
17:24:37
26.05.2011
Eidy
-> T: Pěkný, ale není za co. A navíc je to 5Q.
13:27:57
26.05.2011
12:31:33
18.05.2011
Eidy
-> T: Myslím, že po tisíci je až až. Záleží teda na počasí. Ale za neždění za sucha to namáznu tak jednou ročně pro dobrej pocit. A stejně to bude moc často.
08:55:30
18.05.2011
-> Eidy: : právě ty km mě zajímaly cca pro zajímavost no 4
23:37:52
17.05.2011
Eidy
-> T: Ramena jsem teď mazal podruhý, ale bylo to zbytečně brzo, vzhledem k mejm kilometrům. Něco po zimě vrzalo a myslel jsem, že ramena. Byl to stabík v gumě.

A mimochodem ramena jdou pořád stějně "ztuha", jako když jsem je tam montoval. Myslel, jsem, že se to trochu uvolní, ale pořád to drží úplně stejně. Asi to vydrží fakt hodně.
11:09:51
17.05.2011
-> Eidy: : hele a jak často to tak mažeš? a nejsi zase o něco níž stabíkem k zemi? 40
23:09:10
16.05.2011
Péďa17
-> Eidy: to máš pravdu byla by to škoda zalakovat
23:02:42
16.05.2011
Eidy
-> Péďa17: Jenže nemám formy a dělat je fakt nebudu. A Krajanskýho na karbon přemluvit nelze. 8 A pak by mě bylo líto ten karbon zalakovat barvou a nechat to jen tak, to by zase nebyl ten styl co mám.
22:54:37
16.05.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkné jen tak dál,místo laminátu bych dal karbon na koču

4
22:48:00
16.05.2011
Eidy
-> kamikaze: Přesně tak 1
22:30:52
16.05.2011
kamikaze
-> Eidy: Pěkné, to už máš na předku gumový jen dorazy a prachovky ne?3
20:35:17
15.05.2011
pistaa
-> Eidy: nemaz to potom A00 ;) ja to mazem vazelinkou co mam na Voziky a je to super dobre sa to umyva a nelepi sa to na vsetko
20:06:08
15.05.2011
Eidy
-> pistaa: Namazaný je to rychle. Ale zbavit se pak všude toho lepivýho blivajzu A00.
19:57:29
15.05.2011
pistaa
-> Eidy: ale pobehas s maznickou a je to v pohode.. netreba to zasa nejako casto mazat
Extreme Tyres