skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:07:47
19.04.2011
19.04.2011
vhml
-> T: doufám, že má Eidy zadní nápravu v silentblokach, abych mohl dostatečně machrovat až tam spácham ty unibaly :-D
10:07:17
19.04.2011
19.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.04.11 22:09:20: To jsi dával i ke startéru? Bacha na to, tyhle autohifi kabely mají celkem měkkou izolaci aby se někde neprodřel, jinak pokud je délka do metru, tak by to měla s odřenýma ušima vystačit v pohodě
10:04:04
19.04.2011
19.04.2011
matoo
-> T: na diskoch by mohli zostat si myslim
10:03:05
19.04.2011
19.04.2011
T
-> Eidy: : zůstane ti na autě vůbec nějaká guma?
07:09:18
19.04.2011
19.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: 2000 plecháče a 2001 už Apolláče. Ale stejně to byla trága
-> Fifa: Ale určitě zase hůř vedou.
-> vhml: Vydrž Prťka vydrž. Je to jednoduchý. Až uvidíš, tak se přaštíš do čela.
-> Lukky_sk: No skoro.
-> matoo: Vy jste ale chytrej člověk
-> Fifa: Ale určitě zase hůř vedou.
-> vhml: Vydrž Prťka vydrž. Je to jednoduchý. Až uvidíš, tak se přaštíš do čela.
-> Lukky_sk: No skoro.
-> matoo: Vy jste ale chytrej člověk
00:35:54
19.04.2011
19.04.2011
matoo
-> Lukky_sk: je to kit na stabilizator...
00:03:34
19.04.2011
19.04.2011
Lukky_sk
-> Eidy:
ja som výkresy nevidel iba tú poslednú foto a z fleku tipnem že to bude niečo na prednú nápravu? úprava ramien / nábojov?? ale inak tak isto ako VHML nechápem :)
ja som výkresy nevidel iba tú poslednú foto a z fleku tipnem že to bude niečo na prednú nápravu? úprava ramien / nábojov?? ale inak tak isto ako VHML nechápem :)
23:04:38
18.04.2011
18.04.2011
vhml
-> Eidy: viděl jsem výkresy, vidím hotový výrobky, ale pořád ještě nechápu jak to pasuje dohromady :-D
23:04:30
18.04.2011
18.04.2011
Fifa
-> Eidy: Ještě na ty kabely dej starý plechový objímky, jsou zaručeně lehčí Btw asi týden nazpět jsem si sehnal stejný kabely, ale využiju je trochu jinak(stále chladič a větrák vzadu..)
22:46:04
18.04.2011
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: tak to momentálně nevím jaký tam byli kola ale určo pošlu,já už tě mám dlouho přidanýho a Němci sko-fan taky
22:44:14
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Já myslel Kóču na plecháčích (na fotce). Tvojí kartu samozřejmě sleduju, už je v oblíbených.
22:33:35
18.04.2011
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: ty už má Olin,loni už sem jezdil na jitrnicích co sem sehnal v Dánsku-víc v kartě,možná pudou do světa ale pořád nevim no
jo pár let to určitě bude,jak bude čas tak pošlu
jo pár let to určitě bude,jak bude čas tak pošlu
22:29:57
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jaj, to bude už 10 nebo 11 let starý. Tak jo, to bude pecka. Máš to ještě na plecháčích?
22:24:45
18.04.2011
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: po mě jí tenkrát kluci ze srandy hodily a byl sem hodně mimo že je to jen obal ,však joke ne??jinak je to vše pecka a rád to sleduju,pošlu ti fotku co sem tě fotil v Táboře na srazu
22:19:19
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jestli jsou v atrapě schovaný trpaslíci, co mě vždycky roztlačí, tak klidně
-> Tommyk: Neplánoval, ale ten starej kabel byl tehdá zadáčo a já chtěl červenej. Teď mám ještě červenější a lehčí.
-> Tommyk: Neplánoval, ale ten starej kabel byl tehdá zadáčo a já chtěl červenej. Teď mám ještě červenější a lehčí.
22:13:31
18.04.2011
18.04.2011
Tommyk
-> Eidy: si plánoval dřív muziku, nebo nač takovej tlustej kabel? Nebo je to origo? Nevím, možná klame fotka
22:13:14
18.04.2011
18.04.2011
Radek Retro eLeSo
nechceš atrapu autobaterie??bohužel to nebude startovat ale váhová úspora bude značná
22:09:20
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
Mám od kamaráda nějaký drobnosti na Kóču.
A taky jsem zase odlehčoval. Našel jsem nějaký zbytečně tlustý kabely od baterky. Pro porovnání předchozí a současný.
A taky jsem zase odlehčoval. Našel jsem nějaký zbytečně tlustý kabely od baterky. Pro porovnání předchozí a současný.
14:27:42
18.04.2011
18.04.2011
Eidy
-> matoo: Fotku nemám. Je to jenom zvenku silonovej válec (silná stěna) a vevnitř díra, která je na jednom konci roztažená do kraje.