skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:39:05
26.11.2010
26.11.2010
Luky
-> Eidy: A co že je to tedy za motor? To je z nějaký formulky? Trochu tápu...
10:34:10
26.11.2010
26.11.2010
Eidy
-> jarda.u1: Tam je pozice pro levotočivej rozdělovač Bosch. Na těhle prsou mohly jezdit oba typy rozdělovačů.
10:25:01
26.11.2010
26.11.2010
jarda.u1
-> Eidy 26.11.10 06:57:09: Nevis co je pod tim vickem s cislem 4?Nikdy jsem tyhle prsa nevidel z druhe strany.Jinak pekna prace,koukam,ze honis kazdy gram .
09:56:42
26.11.2010
26.11.2010
Eidy
-> Petrson: No ty bláho, to by se mi tuze líbilo. Sice stejnej výkon jde vyhnat z Fabie asi tak za polovinu až třetinu peněz, ale takovejhle motor bych si nechal líbit.
09:13:33
26.11.2010
26.11.2010
Petrson
-> Eidy 26.11.10 06:56:26: Jé teď si mi zkazil radost, já myslel, že si přezbrojil na litinovej osmikanál
06:56:26
26.11.2010
26.11.2010
Eidy
1
Jistě poznáte, do jakýho (vrchovýho a okruhovýho) auta tento motor patří. A teď mi můžete ještě vyprávět, jak se mi to urve .
Jistě poznáte, do jakýho (vrchovýho a okruhovýho) auta tento motor patří. A teď mi můžete ještě vyprávět, jak se mi to urve .
21:26:20
25.11.2010
25.11.2010
Bery
já už na autě odvrtal ledasco,ale tady toho se bojim...na ty asfaltový akce to ale asi snese
20:23:18
25.11.2010
25.11.2010
jarda.u1
-> johaning: hmm,tak hlavne ze vim o dobre praskove lakovne v mem okoli
20:06:56
25.11.2010
25.11.2010
Eidy
-> pistaa: Tvoje auto je celý z jinýho světa ;)
-> Zazaa, afro100: díky pánové. -> T: Na reference budeš muset počkat stejně jako všichni ostatní včetně mě - do jara :-/
-> David V6: Převodovku nechám. Resp. přijde naklopit s motorem. Kdybych jí snižoval, bude málo místa pod diferákem.
Jo, jsou to klasika přední silenty. O silonecj jsem taky uvažoval, ale pak jsem zvolil tuhle možnost. Tuhý je to dost, ale pořád to má nějakou i když malou možnost pohybu. Hlavně tlumení vibrací.
-> Pavel P..: Ešče nee. Když je mozor na heveru, nechci to startovat. Nějak jsem si blbě naplánoval práce. A nebo podvědomě oddaluju strašné zjištění. Stejnak už počítám s tím, že přes zimu rozebírám motor a dělám kroužky. Snad v neděli to tam nasypu a roztočím opět motor. Pak se asi podělám a pak podělím o výsledek :oD
-> Zazaa, afro100: díky pánové. -> T: Na reference budeš muset počkat stejně jako všichni ostatní včetně mě - do jara :-/
-> David V6: Převodovku nechám. Resp. přijde naklopit s motorem. Kdybych jí snižoval, bude málo místa pod diferákem.
Jo, jsou to klasika přední silenty. O silonecj jsem taky uvažoval, ale pak jsem zvolil tuhle možnost. Tuhý je to dost, ale pořád to má nějakou i když malou možnost pohybu. Hlavně tlumení vibrací.
-> Pavel P..: Ešče nee. Když je mozor na heveru, nechci to startovat. Nějak jsem si blbě naplánoval práce. A nebo podvědomě oddaluju strašné zjištění. Stejnak už počítám s tím, že přes zimu rozebírám motor a dělám kroužky. Snad v neděli to tam nasypu a roztočím opět motor. Pak se asi podělám a pak podělím o výsledek :oD
19:48:38
25.11.2010
25.11.2010
Pavel P..
-> Eidy: Tak už si změřil tlaky? :-)
19:47:13
25.11.2010
25.11.2010
David V6
-> Eidy: jinak na 200RS nastavovali zase držáky v kasli aby snížili těžiště,převodovku taky pustíš níž?jinak jsou i auta kteerý místo gumových silentů mají silony a taky jezdí,to jsou silenty z čepů ze předu?
16:23:01
25.11.2010
25.11.2010
T
-> Eidy: : no tak tohle jsem nečekal jinak teda parádní práce samožřejmě, včetně té povrchové úpravy, jak se tu bavíte...vypadá podle fotek moc hezky ale taky bych si nebyl jistej tim odlehčovánim...asi bych si našel jiný místa, než na takových nosných částech ale každopádně mě zajímá teď přínos na silnici s touhle úpravou
13:26:16
25.11.2010
25.11.2010
afro100
-> Eidy: pekná práca .. ostatne ako vždy :)
12:24:32
25.11.2010
25.11.2010
Zazaa
-> Eidy: vypada to luxusne :)
11:50:19
25.11.2010
25.11.2010
pistaa
-> Eidy: je pravda ze ja mam napravu zapustenu takze to mam cele nizsie ako tak pozeram na tvoje foto auto ti ide do kopca.. to je pravda.. takze nemusi to byt zle.. uvidis vyskusas a pripadne prerobis..
11:05:35
25.11.2010
25.11.2010
Eidy
-> Max: díky.
-> johaning: jasný
-> pistaa: každej jdeme jiným směrem. Já chci těžiště co nejníž a když jsem se podíval na mezeru mezi silnicí vpředu a vzadu, zjistil jsem, že motor je zbytečně vysoko.
-> vhml: jenže když mám na táhlu navařenej kloub z řízení, tak me to netrápí ani trošičku .
-> Tuner#2: Přesně, ty rosící hadičky mě pily krev, tak jsem vymyslel tohle. Původně měla bejt celá hladká, ale svar prolínal, tak jsem to nechal znova svařit a radši už nesoustružit. Celá je jen ze 2 kusů (+ víčko teda).
-> johaning: jasný
-> pistaa: každej jdeme jiným směrem. Já chci těžiště co nejníž a když jsem se podíval na mezeru mezi silnicí vpředu a vzadu, zjistil jsem, že motor je zbytečně vysoko.
-> vhml: jenže když mám na táhlu navařenej kloub z řízení, tak me to netrápí ani trošičku .
-> Tuner#2: Přesně, ty rosící hadičky mě pily krev, tak jsem vymyslel tohle. Původně měla bejt celá hladká, ale svar prolínal, tak jsem to nechal znova svařit a radši už nesoustružit. Celá je jen ze 2 kusů (+ víčko teda).
10:56:20
25.11.2010
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ještě Tě musím pochválit novou nádobku na brzdovku a použití hadic ke kolu, aneb fuck off rosícím hadičkám a EPDM
10:54:25
25.11.2010
25.11.2010
vhml
A jaká je vlastně hlubší myšlenka snížení příčky? Nižší těžiště? A co na to řazení kde pak není hokejka souosá s řadící tyčí?