Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:49:36
24.11.2010
Eidy
-> T: To víš, nesmím zahálet. Kdyby mi to takhle šlo pořád i v práci, to byla nádhera40 světla zatím čekají. Nějak mi nedošlo, že HIDky budou těžší než klasická žárovka 3. Ale určitě to vyzkouším. Když to bude makat, tak to tam dám.



-> Lubes: Děkuju.



Dneska jsem od Johaninga vyzvedl díly z lakovny. Je to super. Zinkovej základ a na tom teprve vrchní prášek. Jen aby to nebylo moc těžký 3 Kóča bude zase o nějaký ten gram lehčí a hlavně bude mít o trochu nižší těžiště. Na kolik to pomůže, to se teprv uvidí. Ale horší to nebude. Dneska nafotím a zítra natlačím fotky 4.
17:02:22
24.11.2010
Lubes - zrušená registrace
Neviem sa na to auto vynadívať :-)....krásna :-)
17:00:33
24.11.2010
-> Eidy: : a jeje, tady se kutí 40 a co ty světýlka? zatím čekají? 4
19:37:15
21.11.2010
johaning
-> Eidy: A víš že sem otom už i uvažoval,že sem dám nabídku,na lakování komaxitu,pískování a zinkování!!!No uvydíme.Ale máš se naco těšit chlape.
18:30:25
21.11.2010
Eidy
-> johaning: Super. Měl by sis založit firmu na kompetní barvičkářský služby od A do Z 4. Dík



-> Minik03: To víš, týden dovolený. To se musí někde projevit. Jinak máš pravdu. Zbytek prozradím až s fotkama. Jakmile mi to Johaning dodělá, sesadím to, vyfotím to a všechno bude jasný. Snad můj nápad bude fungovat. Ještě jsem to nikdy nikde neviděl, takže doufám, že důvodem je jen to, že to nikoho nenapadlo a nikoliv proto, že je to hovadina. Ale aspoň bych byl jako Jára Cimrman. Mohl bych říct "Tak tudy cesta nevede." 3
15:51:15
21.11.2010
Minik03
-> Eidy: Teda ty opravdu nezahalis. 6 Nj, tuning je vecny boj. Prozradis podrobnosti? Predelavas drzaky na vodorovny silent?
14:55:06
21.11.2010
johaning
-> Eidy: Ahoj chlape.Tak jestli vše půjde tak jak by mělo,tak to bude hotový do pátku.
14:49:24
21.11.2010
Eidy
-> Minik03: Ještě ne. Předělávám držaky motoru a příčku, takže motor sedí na heveru. Jakmile to sesadím zpátky, změřím to.
21:05:51
20.11.2010
Minik03
Ahoj Eidy, chtel jsem se zeptat, jak to vypada s tim problemem litajiciho oleje. Mel jsi uz chvilku premerit tlaky ve valcich?
22:58:55
18.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: 1 tak to je dobrý. Ptal se mě na to tacho, a já myslel, že se ptá nějakej jeho kamarád. Ale v podstatě to tak je. No jo, je zo můj bratránek. Trochu vzdálenější, ale pořád příbuznej 1
15:44:34
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1 18.11.10 14:21:45: NJ tak dva Hondaře jsem měl před sebou na videu, tak jsem si říkal, že budou mít radost. 4
14:21:45
18.11.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 18.11.10 00:57:21: Ty stihas koukam taky koukat vsude po vsech forech.Hlavne,ze jsou z Vas vedle.1
00:57:21
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
11:55:36
16.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Údajně i u Tebe byl problém s rozbalením, tak raději znova:



www.ulozto.cz/6576361/eid y-zip



4
23:17:55
15.11.2010
Eidy
-> T: Kryt pod nádrží má převařený všechny svary, to je pravda. Ale podložky pod stabíkem jsou kvůli hadicím chlazení. Jinak nejsou potřeba. Asi.
20:50:38
15.11.2010
-> Eidy: : ani kryt pod nádrž nemáš vyztuženej? a podložení stabíku máš, aby se neopíral o nádrž a lépe plnil funkci?
19:18:58
15.11.2010
Eidy
-> T: Krom vyjmenovaného už nikde jinde výztuhy nemám.
18:54:44
15.11.2010
-> Eidy: . já už jsme se určitě ptal, ale hlava mi nějak neslouží a tak se zeptám znova....jelikož už nějaký podvozek mám a ještě bych ho teď rád pomocí T2 pružin a většího stabíku zase trošku ještě přitvrdil, tak se chci zeptat, jestli ty máš kromě vyztužení náprav a výztuhy v kufru ještě někde něco vyztuženýho, nebo ne? 4
19:43:26
14.11.2010
Eidy
-> Fifa: Tak to jsem fakt nevážil, ale řeknu ti, že je to sakra rozdíl.



-> Tuner#2: Díky. V týdnu si to stáhnu.
17:52:38
12.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Byl jsi v Mostě nejrychlejší, tak i fotky máš jako první 2



www.uloz.to/6536279/eidy- zip



4
Extreme Tyres