Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:35:24
06.10.2009
qaqa
-> petr s: dakujem tak ja to teda skusim a to mi tam na tom okruhu daju papier ze nemusim ist do skoly? to tam mozem potom chodit aj castejsie? to by bolo super..
14:31:24
06.10.2009
petr s
-> qaqa: Na BMX múžeš ale pomalu a ve škole dostaneš omluvenku
14:28:45
06.10.2009
qaqa
-> Eidy: mam bicykel, mozno to poznate BMX 20ku.. ale na tom tam asi jazdit nebudem moc vsak? no auto? hm.. auto nemam a mama mi asi neda kluce lebo som ho minule zobral ked nebola doma a nabural som ho, teraz ho musis tato a brat opravit .
14:27:54
06.10.2009
deathcat
-> Eidy: Asi už nemá , teď má "Ferary"! 3 Viděl bych to na supersport z Číny 3 3 3
14:09:14
06.10.2009
Eidy
-> qaqa: No jasne, přijdeš na bicykli lebo ako? Jaká máš auto? Říkal jsi něco o závodní stovce. Máš ji ještě?
14:04:35
06.10.2009
MATTESS
-> qaqa: samozřejmě
13:57:55
06.10.2009
qaqa
-> Eidy: to tam chces ist jazdit? a to mozem aj ja?
10:42:11
06.10.2009
Eidy
Video berte jako pozvánku, právě mi přišel email. Juchů.



Dobrý den,



tisková zpráva bude na našich stránkách co nejdříve. Koná se 28.října 2009.



S pozdravem







Truda Pochmanová



sport manager
10:24:45
06.10.2009
Eidy
Hodil jsem na youtube nové video. Za kamerou stál TUNER, učinkovali Tuner#2 se Žlutkou a Eidy s Kóčou 5

Škodovky na Mosteckém okruhu 2008 - Tuner#2 + Eidy
23:54:30
04.10.2009
Eidy
-> qaqa: Aha, ok.

-> Vitek: Myslíš jako maximálku? Teď zatím cca 160, možná 170. Ale musím zvětšit trysky, pak se uvidí. A z nuly na sto? Už si nepamatuju. Jako pistova 100ka to nejede.

Nevím jestli to má Tuner#2 změřený, ale jsem o chloupek rychlejší než on.
23:10:15
04.10.2009
qaqa
-> Eidy: som tu sice novy ale viem kolko to zerie, mal som raz 100ku tak viem ako sa dalo jazdit v zavodnych podmienkach a aj kolko to financne vyslo .. pre predstavu
00:40:29
04.10.2009
Vitek
-> Eidy: ok,tak nakonec zjištuji,že se nadměrné spotřeby bát nemusim,to je supr. Mohl bych se ještě zeptat+- kolik ten motor max dá a za kolik to dá 100
upraveno 2x, naposled 04.10.2009 00:51:23
23:53:48
03.10.2009
m8rinek
-> Eidy: tak přesně to mam ;)
23:30:22
03.10.2009
Eidy
-> Vitek: Při 100km/h mi to točí nějakejch 3800, možná 3900 takže řekněme do těch 4000.

-> m8rinek: Nevím jakou máš ty, taky 280° od Schwejka? Jinak souhlas. Ve 3500 se to teprv tak nějak sbírá.
10:05:35
03.10.2009
gim
-> Zazaa: vid proc se tim stresovat :-) me spotrebak po meste taky jede skoro za 12litru
upraveno 1x, naposled 03.10.2009 10:09:03
09:51:32
03.10.2009
Zazaa
-> gim: no vidis ja jezdim od 13 vejs a taky ziju :))) aspon nemam deprese ze zaplatim vic na pojisteni nez za benzin jako se me to stavalo u Gardesa :)
23:18:25
02.10.2009
gim
-> Vitek: rozumna jizda je podle me prizpusobit se provozu. Nebejt brzda ale ani zbytecne neblbnout. Jezdim v ramci predpisu, ale nebojim se to na semaforech vic prislapnout abych nebrzdil ostatni, mimo mesto na tacho 100. Po meste se vejdu do 7,5litru a mimo 6,5. Je to jen seriova 105. Ale tech tvejch 9 se serii mi prijde dost, asi dost udela ta kratsi prevodovka co je v eru.
upraveno 1x, naposled 02.10.2009 23:19:09
17:29:11
02.10.2009
m8rinek
-> Vitek: jestli má Eidy vačku co mam já, tak to v 3500ot/m začíná teprva jet...
13:52:35
02.10.2009
Vitek
-> gim: já vím jde všechno,ale zase narvat všechno do benzínu,přece jen jsou i jiný věci kam je potřeba investovat

-> Eidy: tak to je dobrý,když si vemu,že za 9 jezdím s origo motorem. Co je podle tebe slušná jízda, točky tak to 3500ot/min?
13:38:40
02.10.2009
gim
-> qaqa: mluvim o beznym jezdeni ne zavodech, a to ze parkrat do roka vyjede na nejakej okruh nebo tak se v nekladech ztrati jak nic
Extreme Tyres