skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:51:15
14.10.2008
14.10.2008
Péďa17
moc krásné auto.nechtěl bys to auto někde uveřejnit???Jako Autosport&Tuning,... mnozí by to jistě uvítali
17:25:03
07.10.2008
07.10.2008
suri
-> Eidy: aha diky za vsetko idem pozret video
17:22:48
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> suri: já teda jo. Zeptej se Tunera#2 nebo Havlíka jak to drandilo. To video tady je s kyvkou a stabíkem.
17:20:30
07.10.2008
07.10.2008
suri
-> Eidy: aha tak diky
este posledna otazka
ako si bol spokojny s kyvkou a stabikom ked este bola v aute diky
este posledna otazka
ako si bol spokojny s kyvkou a stabikom ked este bola v aute diky
17:19:24
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> suri: rozebraná, vyčištěná, zkontrolovaná, přetěsněná a složená. V podstatě tak jak byla. Akorát jsem odvrtával talíř diferáku. Nějakej trotl tam kdysi utrhnul šroub. Bylo to fakt super. Kdyby u táty v práci nebyla stojanová vrtačka, nevím jak bych to vyřešil. Dal jsem tam nerez šrouby na lepidlo a fertig.
17:06:30
07.10.2008
07.10.2008
suri
-> Eidy: aha diky a prevodovka je repasovana nebo taka aka bola?
17:06:28
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
+ ještě manžety poloos, nafta a pár drobností. Řekněme, že za 15000 postavíte super zadní nápravu se vším všudy. Teda bez kotoučových brzd.
17:04:24
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> suri: Jak moc komplet myslíš? I s převodovkou? I s poloosama? I s tlumičema a pružinama?
Takže svařenec od Petra Molčana 7500 včetně držáků do kastle + stará vlečka výměnou
Tlumiče 7000
Pružiny 2500
Poloosy s převodovkou za 500
Barva + pískování starších věcí + zinek cca 1000
Za přivaření držáků do kastle 1000
Ložiska, gufera, vazelína, pakny a šrouby cca 1500
A pak cca 200 hodin práce. Spíš asi víc.
Takže svařenec od Petra Molčana 7500 včetně držáků do kastle + stará vlečka výměnou
Tlumiče 7000
Pružiny 2500
Poloosy s převodovkou za 500
Barva + pískování starších věcí + zinek cca 1000
Za přivaření držáků do kastle 1000
Ložiska, gufera, vazelína, pakny a šrouby cca 1500
A pak cca 200 hodin práce. Spíš asi víc.
16:56:43
07.10.2008
07.10.2008
suri
-> Eidy: oki diky moc
ak sa smiem este spytat na kolko vylsa zadna naprava? komplet
dakujem
ak sa smiem este spytat na kolko vylsa zadna naprava? komplet
dakujem
15:45:18
07.10.2008
07.10.2008
Labros
-> Eidy: Tak je to možný, že má strmější pokles proudu primárem. Ony ty novější zapalování vůbec nějak víc štípou, taky jsem byl nemile překvapenej u nějakýho starýho rendla, když jsem zkoušel jiskru tak jak to dělávám na šáde
15:42:56
07.10.2008
07.10.2008
Labros
-> Pavel P..: Já myslim, že nějaký ETZ-01 taky existuje, to máš fuk Ohledně Pavla P. sem se ale nespletl, toho si s nikým nespletu
15:39:07
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> Pavel P..: Aha, tak já měl taky 06. Už si to nepamatuju.
15:24:02
07.10.2008
07.10.2008
Pavel P..
-> Labros: a já mám ETZ-06... zeptej se toho Pavla P. co je to ETZ-01?
15:21:58
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> Labros: ETZ 01 jsem měl (dokonce origo červený) jenže pak tam odešla elektronika nebo se snad přepálila cívka, už nevím, tak šlo do kopřiv. Bohužel. Ale tohle dává podle mě větší jiskru. Aspoň podle bolesti, když chytnu kabel za provozu.
15:10:51
07.10.2008
07.10.2008
Labros
-> Eidy: jasný, chápu, stejně tak to má (kladívko jen jako generátor signálu) to ETZ 01, co má Pavel P. Takže domorobo zapalování.
14:53:56
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> Labros: Zapalování je stavěný podle plánku z 80. let. Uvnitř je jen pár brouků a hlavně výkonový tranzistor, který spíná cívku místo kladívka. To dává jen signál, takže žádně jiskření, žádné opalování.
A možná, že se stabíkem by to bylo rychlejší, možná taky, že už by to bylo nedotáčivý, co já vím. Teď je to velmi neutrální s náznaky přetáčivosti. Nechci to zkazit. A hlavně teď by to bylo víc laborování (nebo labrosování ) jak to uchytit.
A možná, že se stabíkem by to bylo rychlejší, možná taky, že už by to bylo nedotáčivý, co já vím. Teď je to velmi neutrální s náznaky přetáčivosti. Nechci to zkazit. A hlavně teď by to bylo víc laborování (nebo labrosování ) jak to uchytit.
14:48:04
07.10.2008
07.10.2008
Labros
-> Eidy: ...no ale se stabíkem bys to tam mohl krosit ještě rychleji
14:47:04
07.10.2008
07.10.2008
Labros
-> Eidy: Co je to vlastně za zapalování? To je to historický ETZ 01, nebo jak se to jmenovalo, co se tenkrát (v 80.letech) prodávalo za nekřesťanský peníze? Nějak si nepamatuju, jestli na něm byly takovýhle chladiče.
14:28:42
07.10.2008
07.10.2008
Eidy
-> suri: není problém. Kdybych zapoměl, neboj se mě otravovat
-> Tuner#2: ee, v neděli jsem Kóču protáhnul zatáčkama a není problém hasit to znatelně rychleji než se starým podvozkem. Kdo zná zatáčky v Ústí nad Labem jak se jede na Severní Terasu... Tam jsem jel na vytočenou 2 (přes 7000 ot/min) a podvozek byl jakože "no tak konečně se musím trochu snažit" A s driftováním je asi konec. Teda aspoň dokud nebude na zadních kolech o 50 koní víc. Teď je to jiná liga. Dobrý na čas, špatný na zábavu.
Galerie určo bude, ale vím já kdy?
-> Tuner#2: ee, v neděli jsem Kóču protáhnul zatáčkama a není problém hasit to znatelně rychleji než se starým podvozkem. Kdo zná zatáčky v Ústí nad Labem jak se jede na Severní Terasu... Tam jsem jel na vytočenou 2 (přes 7000 ot/min) a podvozek byl jakože "no tak konečně se musím trochu snažit" A s driftováním je asi konec. Teda aspoň dokud nebude na zadních kolech o 50 koní víc. Teď je to jiná liga. Dobrý na čas, špatný na zábavu.
Galerie určo bude, ale vím já kdy?