Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:44:09
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkné foto...
11:34:48
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: už sem se lekl že byla zatáčka strom kde se tu vzal ?!! skoda-virt.cz/cz/auta?id3 =3576&a...
15:19:22
26.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Že by jsi využíval sálavé teplo od motoru?
07:16:28
26.09.2008
Eidy
1
07:08:10
26.09.2008
MATTESS
-> Eidy: moje práce, moje hobby1
06:34:21
26.09.2008
David V6
-> Eidy: tak to abys ještě natáhl teplý vzduch ke karbecům jinak ti zamrznou
23:48:10
25.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hehe, Tebe ta práce už taky poznamenala co? 1
23:42:32
25.09.2008
havlik
-> Eidy: pěknej komix3
12:28:37
25.09.2008
Eidy
-> TUNER: -> Pavel P..: -> gim: kdepak, žádnej bufík ani vlasosušidlo to nebude. Vždyť jsem říkal, že to bude sofistikovaný. Včera večer jsem vykoumal jak to provedu, teď už jen zbývý nakoupit potřebný materiál a vyrobit to 5
11:40:52
25.09.2008
TUNER
-> Eidy: He he,to jsem měl v jednej škodce se kterou jsem jezdil na vojnu....byl to takovej fén do auta na 12 voltů... ))) No na rozmražení kolečka na přednim okně když mrzlo to stačilo 3
08:47:24
25.09.2008
Zazaa
-> Eidy: tyyjo priprava na zimni obdobi :)



i kdyz je fakt ze me v gardese topeni obcas chybelo ... hlavne v Besinach kde si kazdej pritapel a ja je proste musel poradne chlastat aby me nebyla zima :)
20:41:05
23.09.2008
gim
primotop v aute :-D
23:07:54
22.09.2008
Pavel P..
-> Eidy: ale plnej kufr konzerv s fazolema taky na váze neubere.... a propanbutan je drahej3
23:05:10
22.09.2008
Eidy
Tak se tu mějte hezky, zítra jedu služebně do Švýcarska.

Jinak právě vymýšlím sofistikované vytápění do Kóčy. Nechte se překvapit, jestli se mi to podaří 5 Jen prozradím, že s vodou to nebude mít vůbec nic společného 1 To jsou přece kila navíc.3
08:51:00
18.09.2008
havlik
-> Eidy: No jako pohoda ale vypadalo to jako nejvíc odstrašujucí případ tuzingu2
08:48:47
18.09.2008
Eidy
-> havlik: no co, podložka jako podložka 1 A když když podložku tak přece z podložkoviny 3
08:40:25
18.09.2008
havlik
-> Eidy: No jo to sem uplně přehlídnul:D Ale aspon už tam nemáš ty normoš podložky cos měl předtim3
06:58:07
18.09.2008
Eidy
Tady jsou podložky. Koukněte na poškozený (zcela nový) zinek na matkách. Jednou jsem to postříkal čističem disků a je to takhle zkurvený. Přední matky zčernaly. Úplně to sežralo zinek.10
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.09.2008 06:58:07
06:39:07
18.09.2008
Eidy
-> havlik: ale je4 musíš číst pořádně. Přidal jsem větu: "Na zadní nápravu jsem nahodil 20mm duralové podložky. Pořád se nemůžu vynadívat na ty štafle :oD"
23:04:51
17.09.2008
venni
-> Eidy: 3 přesně tohle se mi stalo včíra....
Extreme Tyres