-> tomik977: : tak tak... :-)
-> Tomo-čistič karbecov: : nojo ale nejdřív se to musí zakitovat ne :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:07:44
12.03.2009
12.03.2009
T
19:48:23
12.03.2009
12.03.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: nehovoril si nahodou ,ze sa ide uz nafarbickovat ???
19:26:25
12.03.2009
12.03.2009
tomik977
pěkně až na plech,to nezávidim tomu přípravaří,ale je to lepší
11:47:57
02.03.2009
02.03.2009
T
-> Ferda: : no je to kamarád od mladý...takže známost no :-)
-> Kloggie: : no ale taky to nemas tak daleko ne :-D
-> Kloggie: : no ale taky to nemas tak daleko ne :-D
00:07:09
02.03.2009
02.03.2009
Kloggie
-> T: Fuj já už se lek, že jsem přehlíd ve svým bydlišti kde bych to měl nejblíž. Tak to je dobrý :)
23:05:32
01.03.2009
01.03.2009
Ferda
-> T: Je to Suchodol... taky mi ho někdo doporučil, ale když jsem mu asi 2x volal tak neměl čas nebo že se mu to nehodí... Ale na Březáčích je přece taky lakýra, vedle bejvalý Toyoty, viděl jsem nějaký práce a bylo to pěkný...
20:02:23
28.02.2009
28.02.2009
T
-> Kloggie: : Suchdol nebo Suchodol co ja vim :-D ale u Prahy nee,je to u nas u Příbrami... :-)
-> Martin14: : klidne se zastav,budu rad :-) a za mesic snad uz bude doma :-)
-> Martin14: : klidne se zastav,budu rad :-) a za mesic snad uz bude doma :-)
16:32:30
27.02.2009
27.02.2009
Martin14
-> T: Jasny ted je to spatnz s casem ale tak za mesic bych mel mit volno tak bych se to ozval a prijel bych.Stejne potrebuju dat 120-ku na jare do kupy tak to veymu k tobe na testovaci jizdu.
16:02:38
27.02.2009
27.02.2009
Kloggie
-> T: To myslíš Suchdol u Prahy, nebo nějakej jinej Suchdol?
15:41:55
27.02.2009
27.02.2009
T
-> Martin14: : no jasny...ja mam prace dost :-D
jinak abych pravdu rekl tak o lakyrovi nereknu nic dokud nebude lak....jen abys rozumel....tak kdyz bude lak hezkej tak se prijed podivat a vsehcno ti reknu a doporucim :-)
jinak abych pravdu rekl tak o lakyrovi nereknu nic dokud nebude lak....jen abys rozumel....tak kdyz bude lak hezkej tak se prijed podivat a vsehcno ti reknu a doporucim :-)
11:50:55
26.02.2009
26.02.2009
Martin14
-> T: No me jen zajima jaka je nabidka v okoli prave sonduju jak to vypada jestli se objevi neco co je pro me vyhodnejsi nez to lakovat sam.
A ja jsem zatim nejak moc nepokrocil ted jsem zacal makat a nemam cas ani na pivo.Ale dilu mam cim dal tim vic ale nesjou ruce ktery by to udelali. Kdyby jsi treba nemel co delat tak u me je prace jak na kostele
A ja jsem zatim nejak moc nepokrocil ted jsem zacal makat a nemam cas ani na pivo.Ale dilu mam cim dal tim vic ale nesjou ruce ktery by to udelali. Kdyby jsi treba nemel co delat tak u me je prace jak na kostele
09:46:16
26.02.2009
26.02.2009
T
-> Martin14: : cus Martas...nojo delam co muzu a co ty jak jsi pokrocil? :-) jinak bude mi to delat jeden lakyra v Suchdole....procpak?
12:30:42
24.02.2009
24.02.2009
Martin14
-> T: Nazdarek koukam ze na jare uz me svezes:-). Prosim te kam to vezes k lakyrovi jestli to teda neni tajny?
21:08:15
12.02.2009
12.02.2009
T
-> kubo980: : dekuji :-)
20:51:27
07.02.2009
07.02.2009
kubo980
Vyzerrá to dobre..
11:44:39
06.02.2009
06.02.2009
petřík
-> T: Tomáši já bych to viděl fakt ve zpětný montáži mechanický vrtule.. ono to bude ve výsledku nejmíň pracký, ikdyž tam budeš muset tu stěnu vracet. sám se k tomu nejspíš s novým motorem vrátím.. tady to furt lustruješ jesi náhodou něco nějak ... s mechanickou sem bez problemu to si furt drželo tu hranici kde se otvírá termostat (tech 85-90 asi) ikdyž si stál , ikdyž si jel , za jakýkoliv teploty prostě byla ručička bez pohybu... ozvy se někdy na icq musíme to probrat už sem tě tam dlouho nepotkal
20:08:55
01.02.2009
01.02.2009
T
-> Kloggie: : dik :-)
vypada dobre, az budu mit cestu do Prahy tak se tam asi stavim :-)
vypada dobre, az budu mit cestu do Prahy tak se tam asi stavim :-)
19:42:38
22.01.2009
22.01.2009
Kloggie
-> T: Za materiál jsem dal 10000 byl v tom kit+plnič+barva+smirky a pod. A za práci si řek 15000 - vzal si 300 za hodinu a trvalo mu to 55 hodin, takže vlastně míň, ale na faktuře mám 300. Čeká mě ještě přeleštění, na to pojedu v březnu. Má vlastní lakovnu, docela si s tim vyhrál. Byl jsem se tam v průběhu prací párkrát kouknout a čuměl jsem jak mu to jde od ruky.
tady jsou jeho stránky s kontaktem:
mujweb.cz/www/.../kontakt .html
tady jsou jeho stránky s kontaktem:
mujweb.cz/www/.../kontakt .html
19:03:20
22.01.2009
22.01.2009
T
-> Kloggie: : OK tak rekni co me ceka :-) mam auto v zakladu takze priprava pod lak a lak,co me to bude stat cca nevis? :-)
11:26:10
22.01.2009
22.01.2009
Kloggie
-> T: Ale jak chceš já to chápu:)))