skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:30:12
17.09.2011
17.09.2011

Josifek
-> T: velmi sa mi paci tvoja praca s carbonom... cize ten pekny leskly efekt dosahujes brusenim smirglom ? ja som myslel ze to tak rovno vytiahnes z formy :D
13:24:25
17.09.2011
17.09.2011

T
-> Eidy: : nojo,ale to jsme u toho vakua...takhle musim nahnat nějakou vrstvu,ať mam co brousit :-(
bohužel už to teď nezvážim bez držáků, ale po vyloupnutí bez držáků a bez dalších vrstev jsem byl ba 700 g
bohužel už to teď nezvážim bez držáků, ale po vyloupnutí bez držáků a bez dalších vrstev jsem byl ba 700 g

13:07:59
17.09.2011
17.09.2011

Eidy
-> T: Máš velkou spotřebu pryskyřice.
12:20:10
17.09.2011
17.09.2011

T
a pedály srovnané a ještě podlepené lepidlem na okna...
12:02:22
17.09.2011
17.09.2011

T
-> Eidy: : tak to bohužel
jsem na půlce...původně 2,6 a teď 1,3 
jsem na půlce...původně 2,6 a teď 1,3 
10:41:43
17.09.2011
17.09.2011

Eidy
-> T: Tipuju 2,5-3 kg
10:06:12
17.09.2011
17.09.2011

T
vyleštěno
ale spodek mam lakem a asi vezmu i venek lakem :-)
jinak někdo typ rozdílu váhy pro zajímavost?
ale spodek mam lakem a asi vezmu i venek lakem :-)jinak někdo typ rozdílu váhy pro zajímavost?

11:49:32
14.09.2011
14.09.2011

T
-> vhml: , -> Fifa: : no zní to logicky
takže zatím zůstane poseldní řešení, které je veze a pak se uvidí...
takže zatím zůstane poseldní řešení, které je veze a pak se uvidí...22:07:33
13.09.2011
13.09.2011

Fifa
-> T: Taky mám klouzavej plynovej pedál a je to ok, ne-li ideální. Nedovedu si představit že by neklouzal. To by mi měkně"drhnul" plyn. Nejspíš bych musel mít nohu ve vzduchu.
20:12:44
13.09.2011
13.09.2011

vhml
-> T: plynovej pedal MUSÍ klouzat. Jinak nepujde citlive davkovat
18:12:32
12.09.2011
12.09.2011

T
-> Eidy: : to jsem rád
a je to zároveň zatěžkávací zkouška...že nic z těch výrobků co mám, neni tak namáháno, tak uvidíme, co to vydrží 
-> radekp: : tak vhlm mi doporučil nic na plyn, tak uvidíme,ale když by něco,tak spíš taky grip, ať to je stejný
a je to zároveň zatěžkávací zkouška...že nic z těch výrobků co mám, neni tak namáháno, tak uvidíme, co to vydrží 
-> radekp: : tak vhlm mi doporučil nic na plyn, tak uvidíme,ale když by něco,tak spíš taky grip, ať to je stejný

17:50:05
12.09.2011
12.09.2011

Eidy
-> radekp: Ve 14" je obecně nabídka pneu dost bídná oproti 13" nebo 15" a výš. V sériových to ještě jde, ale ve sportovních nebo závodních pneu je to trága.
17:45:35
12.09.2011
12.09.2011

radekp
-> Eidy: Jakto, že 13" dělají v 175/50 a 14" 185/55?
17:44:15
12.09.2011
12.09.2011

radekp
-> T: Co plyn provrtat a dát tam jen gumové špunty? byly by zaaretované z obou stran, pásky gumy bys třeba mohl usmýknout
17:34:24
12.09.2011
12.09.2011

Eidy
-> T: Tohle je rozhodně lepší než vraťáky. Asi tak stokrát. 

17:21:41
12.09.2011
12.09.2011

T
tak josu tam teda konečně
ale ještě jsem s tim nejel, tak nevím nic, jestli upadnou, jestli mi bude plyn vadit, uvidíme až se projedu.....jinak tyhle šroubky odbrý? 
a nejsou sice úplně rovně,ale ta fotka je horší jak realita
a pokud se osvědší, tak je stejně chci ještě podlepit a tak to převrtam...
ale ještě jsem s tim nejel, tak nevím nic, jestli upadnou, jestli mi bude plyn vadit, uvidíme až se projedu.....jinak tyhle šroubky odbrý? 
a nejsou sice úplně rovně,ale ta fotka je horší jak realita
a pokud se osvědší, tak je stejně chci ještě podlepit a tak to převrtam...15:40:07
12.09.2011
12.09.2011

T
13:19:16
01.09.2011
01.09.2011

T
-> Eidy: : jojo necham si udělat přípo pod nábu a delší šrouby, jasný...
s gumama neprovokuj
bych je bral všema deseti,ale stojí jedna pomlau, co mě stály všechny 4 
pedály vyzkoušíme a uvidíme...ty proužky jsem původně chtěl,ale mě to tu krásně zakreje okolo šroubu,kde je možnost, že mi popraská pryskyřice víš
s gumama neprovokuj
bych je bral všema deseti,ale stojí jedna pomlau, co mě stály všechny 4 
pedály vyzkoušíme a uvidíme...ty proužky jsem původně chtěl,ale mě to tu krásně zakreje okolo šroubu,kde je možnost, že mi popraská pryskyřice víš

23:38:40
31.08.2011
31.08.2011

Eidy
-> T: Volant řeší podložka pod volant.
Gumy? Vím o pěknejch tuning-centrum.cz/product /59322-yokohama-a048-17550 13---soft
Šrouby na nášlapy určitě černý a ten pedál plynu si zkus takhle a uvidíš, jestli tu bude klouzat noha. Rally nejezdíš, tak by neměla. I když možná s mokrejma botama... Co třeba nakrájet 5mm proužky a dát je s 2cm mezerou od sebe ve stejným sklonu jako na dalších pedálech?
Gumy? Vím o pěknejch tuning-centrum.cz/product /59322-yokohama-a048-17550 13---soft

Šrouby na nášlapy určitě černý a ten pedál plynu si zkus takhle a uvidíš, jestli tu bude klouzat noha. Rally nejezdíš, tak by neměla. I když možná s mokrejma botama... Co třeba nakrájet 5mm proužky a dát je s 2cm mezerou od sebe ve stejným sklonu jako na dalších pedálech?
19:50:18
31.08.2011
31.08.2011

T
jinak zjišťuju postupem času věci, který bych měl vědět od začátku,ale...chybama se člověk učí a stářím moudří
takže volant blíž ke mě nebo předělat trošku sedačku, aby šla naklonit ještě víc kolmo
mam nějaký krátký ruce při zatáčení...
jo a moje gumy? no děs aniž bych zkusil nějaký jiný už to vím
takže volant blíž ke mě nebo předělat trošku sedačku, aby šla naklonit ještě víc kolmo
mam nějaký krátký ruce při zatáčení...jo a moje gumy? no děs aniž bych zkusil nějaký jiný už to vím

T/Éro

