skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:04:53
20.09.2011
20.09.2011

stika87 - Maschinenführer
hmmm takze na most v plne polni :) po tech krytkach se si podivam se toho vsude vali staci zajit na vrak a oddloubout sroubovakem :)
22:31:35
19.09.2011
19.09.2011

Eidy
-> T: Já výmluvu nepotřebuju. Já prostě v dešti nejezdím
Ale na okruhu by malinko sprchnout mohlo. Jen ráno. Aspoň by se dalo pořádně driftit 
Ale na okruhu by malinko sprchnout mohlo. Jen ráno. Aspoň by se dalo pořádně driftit 
22:16:11
19.09.2011
19.09.2011

T
-> Eidy: , -> Milan 136: : no legrace
ale co teď? asi vážně nebudu jezdit v dešti
mam to pojištěný, že prostě nemůžu
a myslim, že Tobe by se to taky hodilo jako výmluva co Eidy?

ale co teď? asi vážně nebudu jezdit v dešti
mam to pojištěný, že prostě nemůžu
a myslim, že Tobe by se to taky hodilo jako výmluva co Eidy?

21:39:01
19.09.2011
19.09.2011

Radek Retro eLeSo
-> T 19.09.11 19:37:19: krytky bych měl mít nebo zkus jestli nepásnou z eMka ty na šrouby pásů
ale mít bych je měl určitě,klidně sz
ale mít bych je měl určitě,klidně sz

21:32:42
19.09.2011
19.09.2011

Eidy
-> Milan 136: No jasně, červená je +10 respekt 

21:23:10
19.09.2011
19.09.2011

Milan 136
-> Eidy: červeným

21:20:56
19.09.2011
19.09.2011

Eidy
-> T: můžeš to zaplácat silikonem 

19:40:21
19.09.2011
19.09.2011

T
a okýnko i vnitřek hotov komplet....není to vidět, ale ve skutečnosti je vnitřek oproti venku tragedie

jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti
ale radši bych to nějak vymyslel 

jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti
ale radši bych to nějak vymyslel 
19:37:19
19.09.2011
19.09.2011

T
a takhle plato....ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím

jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím


19:34:32
19.09.2011
19.09.2011

T
tak jsem dneska udělal nové plato, takže pásy hotovo komplet
19:33:11
19.09.2011
19.09.2011

T
-> sikula: : dík 

21:36:48
18.09.2011
18.09.2011

sikula
Hezká práce
11:46:12
18.09.2011
18.09.2011

T
-> vhml: : to je různý jak píše radek,ale většinou tyhle větší výrobky mam jsem teď měřil asi 2,5 mm,ale jak tu píše Eidy, tak ani nechci vědět kolik z toho je jen pryskyřice 
-> bezmozekk: : děkuji

-> bezmozekk: : děkuji

11:29:10
18.09.2011
18.09.2011

bezmozekk - zrušená registrace
moc pěkná práce
viděl jsem ho naživo v Blatné a fakt nádhera 
viděl jsem ho naživo v Blatné a fakt nádhera 
10:47:47
18.09.2011
18.09.2011

radekp
-> Eidy: Nejlepší pevnosti se dosahuje při poměru 50/50.
-> vhml: jdou koupit i desky různých tlouštěk...
-> vhml: jdou koupit i desky různých tlouštěk...
09:59:34
18.09.2011
18.09.2011

vhml
-> T: a jaký tloustky standartne delas?
09:53:38
18.09.2011
18.09.2011

T
-> vhml: : to ti neřeknu
to je tak vzít destičku toho a destičku toho, což nemam pro porovnání 
to je tak vzít destičku toho a destičku toho, což nemam pro porovnání 
09:48:57
18.09.2011
18.09.2011

vhml
Jak je na tom karbon v běžných tlouštkách v porovnání s 0,8mm hliník?
09:37:31
18.09.2011
18.09.2011

T
-> Josifek: : no tak to nevim jak se ti povedlo :-D
-> Eidy: : no tuhle teorii taky zvládám,ale nějak mi nejde praxe...:-/ ale verim, ze to vakuum udela svoje :-)
-> Zivosek: : neni, má mnoho chyb, to se pozná na vlastní oči až to někdo uvidí

-> Eidy: : no tuhle teorii taky zvládám,ale nějak mi nejde praxe...:-/ ale verim, ze to vakuum udela svoje :-)
-> Zivosek: : neni, má mnoho chyb, to se pozná na vlastní oči až to někdo uvidí

20:00:06
17.09.2011
17.09.2011

Zivosek
Tak to střešní okno je veelký luxus


T/Éro

