skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:17:15
30.09.2011
30.09.2011

Eidy
-> T: Na kolik závitů natočíš matku?
11:11:52
30.09.2011
30.09.2011

T
.
11:11:09
30.09.2011
30.09.2011

T
teď musim letět,ale pak dam spousty info s porovnáním s apollama, teď jen....nechci lamináťáka podceňovat, že říkal na klasický štefty,ale pro jistotu...tohle by mohlo stačit....?
10:44:21
30.09.2011
30.09.2011

Eidy
-> T: O kolik blíž je to k zemi? Ale vypadá to parádně. I s tou zlatou je to lepší než jsem čekal. Hodit tam nějaký zlatý linky a je z toho Lotus
www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg

www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg

10:36:58
30.09.2011
30.09.2011

VeTeV
-> havlik: přidal byh i nějakou zlatou linku někam, ať se rozbije ta nekonečná černá... souhlas

10:26:10
30.09.2011
30.09.2011

m8rinek
-> T: v pohodě, po přepočítání kol co mam doma jsem investici posunul jinam ;). Ať slouží ;).
10:17:20
30.09.2011
30.09.2011

T
-> havlik: : no taky o tom přemýšlím
možná jen límec vyleštit 
-> Pavel P..: : ti dam poklice
-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi
-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit

-> m8rinek: : pozdě


-> Pavel P..: : ti dam poklice

-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi

-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit


-> m8rinek: : pozdě

10:10:28
30.09.2011
30.09.2011

m8rinek
-> T: hehe, taky jsem nad nima uvažoval :))).
09:52:04
30.09.2011
30.09.2011

matoo
-> T: konecne to vyzera ako auto 

09:51:06
30.09.2011
30.09.2011

Deacon
-> T: Parádní kolečka, gratulace!
Jenom já bych na to hodil asi jinou barvičku 


09:40:31
30.09.2011
30.09.2011

Pavel P..
no vida, pěkné poklice

09:38:51
30.09.2011
30.09.2011

havlik
-> T: ja bych to ani nepřebarvoval:)
09:38:26
30.09.2011
30.09.2011

T
-> Jirik_Tuňák: : pravda....zkusím 
-> Eidy: : tak co říkáš? jen před barákem, odpo bych to rád vytahnul na silnici....

-> Eidy: : tak co říkáš? jen před barákem, odpo bych to rád vytahnul na silnici....
22:53:10
29.09.2011
29.09.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
T 19.09.11 19:37:19 napsal:
a takhle plato…ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby…kdyby někdo
měl…prosím prosím
Co zkusit prodejnu se spojovacím materiálem? Tam mívají krytek přes šrouby všech druhů v nabídce dostatek.
a takhle plato…ty vlnky si sednou
jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby…kdyby někdo
měl…prosím prosím


22:45:19
29.09.2011
29.09.2011

Eidy
-> Milan 136: eRko má spínačku už na tyči, ale i tak by se to dalo v litru vymyslet. Beztak mám do stěny kufru přišroubovanou pomocnou vzpěru celýho držáku. Na normální délku to bylo ok, ale jak jsem prodloužil hřídel, bylo to moc pružící.
22:42:48
29.09.2011
29.09.2011

Eidy
-> T: Ty už jsi je přivezl?!
Gratuluju k pořádnejm ehmmm, no to si prozraď sám
. Ale pěkný pane. Chci fotky na autě, šup, šup. 



21:43:56
29.09.2011
29.09.2011

T
není 175 jako 175....více zítra 

20:49:41
29.09.2011
29.09.2011

Milan 136
-> Eidy: ne. tam je jen ta koule. spínačka je mimo na držáku a páčky drží na plastech kolem volantu
já zas nevím, jak je to přesně na 100vce či eRku. tam je spínačka už na tyči jako u 120 ne?
já zas nevím, jak je to přesně na 100vce či eRku. tam je spínačka už na tyči jako u 120 ne?
17:57:18
29.09.2011
29.09.2011

T
tak jsem rád, že se tu alespoň pár lidí zasmálo 
samo, že takhle nee, ale dělam na ní, tak až bdue , vyfotím

samo, že takhle nee, ale dělam na ní, tak až bdue , vyfotím

11:19:08
29.09.2011
29.09.2011

Kurier Grobar
-> T:
haha 



