T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:26:40
01.10.2011
pitrs-84@
krásný,,,,,,, 4
upraveno 1x, naposled 01.10.2011 19:26:52
19:04:24
01.10.2011
castrol
na new kolach perfektne farba ostava alebo sa bude cez zimu striekat
19:02:59
01.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> T: luxus kola, fakt proměna jak prase. 4 s těma apollama to bylo moc černý..., dobrá volba 2
18:05:25
01.10.2011
bajou
Moc pěkná změna 32
18:04:15
01.10.2011
Lukyn Fakír
ty jo moc pěkný erko,moc pekny,luxus4
17:49:27
01.10.2011
Eidy
-> T: Vypadá to fantasticky. A ty gumy, neříkal jsem ti to?3 4
V Mostě to bude teď jiný svezeničko.
17:41:37
01.10.2011
Péďa17
-> T: krásné kola a erko
17:06:13
01.10.2011
ToHo
Moc hezký erko!!5
17:03:25
01.10.2011
T
-> TTomas: : no jasný,ale já trošku ten vzhled řešim 4 a nejde o profil 35 na porsche, ale 50 na 13" gumě. to je fakt mrňous 3 ale zvyknul jsem si už teď 40
maximálka nevim,ale přijde mi to svižnější 4 km budu vědět, až přdělam magnet ( origo tacho nejde, tak mam cyklo...)
16:58:27
01.10.2011
TTomas
-> T: Ja s tim problem nemam..jezdim na nich uz leta a hlavne tady nejde o vzhled. Navic, kdyz je k tomu auto rozumne snizeny, tak neni co resit. To mas jako by nekdo tvrdil, ze to porsche je hnusny na pneu s profilem 35:) Jak to mas ted s prevodovkou resp s maximalkou?
16:48:02
01.10.2011
T
-> Placko: : dik 4

-> TTomas: : jojo hledal jsem sice dlouho,ale myslim, že našel ty správný...4 a nakonec to tak divne nevypada myslim na tech 50-kách, ne? :-)
16:42:29
01.10.2011
TTomas
-> T: Parada, konecne jsi nasel ty spravny kola:)

-> vhml: Jako by jsi zrovna ty nekdy resil jak to na aute vypada. Navic ja si myslim, ze to neni vubec zle...mam je na aute taky.
16:40:18
01.10.2011
Placko
na tých nových kolách vyzerá prekráásne 2 4
16:31:33
01.10.2011
T
tak projeto dneska.....a jiný kola s jinýma gumama už nechci 3 sedí a poslouchá jak má, rozdíl neskutečnej s těma předešlějma....131
a nakonec ty 50-ky nejosu tak hrozný, ne? 4 viz.fotky...

jo a nába je udělaná nakonec asi o 6 cm ke mě a taky spokojenost, konečně pracoviště, jak má být...vše při ruce...až na to zapalování 8 3

a jedna technická...je možný, že užovkovej náboj je širší než emko?
mam to tak a když sjem s tim začínal a dával to, tak mi tu bylo řečeno, že to nevadí, že je každej jinej,ale teď mi přijde, že mi levé kolo leze minimálně o 1cm víc ven, než pravé.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2011 16:31:33
09:38:54
01.10.2011
T
-> vhml: : bohužel souhlas 8
08:49:07
01.10.2011
vhml
-> Tuner#2: spolu s 13" diskem to vypadá jak kolo od kočárku...
22:58:35
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.09.11 17:20:11: Proč je profil 50 obecně špatně? 9
22:49:09
30.09.2011
T
-> m8rinek: : no,ale pokud to tak má Eidy a u něj je to ještě namahanější...pak snad není problém.... :-/

-> vhml: : nemam to na škodovácký matky, koupil jsem s rovnou dosedačkou a ne kulovou...zítra nafotím,ale matka kopíruje "sedlo"
50 profil se mi taky nelíbí :-( ale uvidím až to projedu a kouknu na to tak celkově z dálky :-)

-> radekp: : dík 4 o linkách už jsem psal...uvidíme časem

-> Eidy: : jak jsem psal...kupoval jsem jiné matky na to, než škodovácké...s těma nebylo 5 závitů ani náhodou...

-> Milan 136: : no prej 6" 40
21:01:24
30.09.2011
Eidy
-> T: A jaký máš matky? Škodovácký? Potřebuješ kónický, ne kulový.
20:52:08
30.09.2011
havlik
-> Milan 136: aha
Extreme Tyres