skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:19:41
12.10.2011
12.10.2011

matoo
-> T: mam Runera a mozem povedat ze super :)
21:13:23
12.10.2011
12.10.2011

castrol
-> T: nemas niekde kde by si si pozical a vyskusal a hned budes vediet aku kam
21:08:29
12.10.2011
12.10.2011

T
-> m8rinek: : univerzál

-> castrol: : no asi tak nějak no

na jednu stránku mě právě ládá otevřená do auta a zavřená na motokáru no a proto bych to rád rozlouskl

-> castrol: : no asi tak nějak no

na jednu stránku mě právě ládá otevřená do auta a zavřená na motokáru no a proto bych to rád rozlouskl

20:55:05
12.10.2011
12.10.2011

castrol
-> T: ako mi povedal kamarat lepsia je helma co zakryva aj tvar po naraze vsetko ostane v helme
20:51:35
12.10.2011
12.10.2011

m8rinek
-> T: vzhledem ke klimatu v autě je vzdušnější přilba lepší, na motokáry by asi byla lepší integrála... Je to hold o tom rozmyslet si co chceš...
20:46:28
12.10.2011
12.10.2011

T
-> m8rinek: : pro a proti? 

20:44:04
12.10.2011
12.10.2011

m8rinek
-> T: otevřenou
20:36:54
12.10.2011
12.10.2011

T
-> havlik: : no vloni jsem si ji do Mostu půjčoval a vůbec mi nevadilo, že jsem ji měl a tak bych ji znova rád a letos se nějak rozmohly motokáry nějak a tak si říkám, že se taková věc neztratí a navíc už je doma poptávka co chci pod stromeček 

20:15:48
12.10.2011
12.10.2011

havlik
-> T: a potřebuješ jí?:)
20:14:03
12.10.2011
12.10.2011

T
ptam se tu na různý kraviny, tak proč ne na tohle...
chtěl bych nějakou helmu a koukám po tomhle...co je lepší..otevřená nebo zavřená?
je to do auta a na motokáry...motorku nemam a nemam ani papíry,takže tahle myšlenka není třeba...
speedpro.cz/letni-akce-ru nner-otevrena-bila-prilbah elma-dodavana-cernym-ksilt em-pruhlednym-stitke-p-850 2.html
speedpro.cz/fast-integral ni-helmaprilba-p-3920.html
chtěl bych nějakou helmu a koukám po tomhle...co je lepší..otevřená nebo zavřená?
je to do auta a na motokáry...motorku nemam a nemam ani papíry,takže tahle myšlenka není třeba...
speedpro.cz/letni-akce-ru nner-otevrena-bila-prilbah elma-dodavana-cernym-ksilt em-pruhlednym-stitke-p-850 2.html
speedpro.cz/fast-integral ni-helmaprilba-p-3920.html
09:54:53
10.10.2011
10.10.2011

T
-> Mr.Din: : dík


18:58:14
09.10.2011
09.10.2011

Mr.Din
tak ty kola jsou nářez !!! v žádnym případě neměnit :)
12:03:03
09.10.2011
09.10.2011

T
odstraněn možný problém v Mostě....
tady to někdo vymyslel jak mohl...snad k penězům je lepší přístup


tady to někdo vymyslel jak mohl...snad k penězům je lepší přístup

09:00:52
09.10.2011
09.10.2011

T
-> stika87: : dík 
jinak ty krytky asi můžeš vzít do toho Mostu jestli je máš

jinak ty krytky asi můžeš vzít do toho Mostu jestli je máš

01:28:28
09.10.2011
09.10.2011

stika87 - Maschinenführer
pekny ;-)
10:08:12
06.10.2011
06.10.2011

T
-> laminatak: :| beru Tě za slovo
večer pošlu foto nábojů...
-> ZdenoR: , -> venni: : mam virtual,kdyžtak večer dam sem...mě ale moc nelíbí :-(
-> U-Geen: : no zatím stejné žádný jiný nejsou, takže zatím to zůstává...
večer pošlu foto nábojů...-> ZdenoR: , -> venni: : mam virtual,kdyžtak večer dam sem...mě ale moc nelíbí :-(
-> U-Geen: : no zatím stejné žádný jiný nejsou, takže zatím to zůstává...
08:45:26
05.10.2011
05.10.2011

U-Geen
-> T 04.10.11 18:23:47: skoda
06:58:41
05.10.2011
05.10.2011

venni
-> ZdenoR: chtělo by to spáchat nějakej virtuálek...strašně mě zajímá jak by to vypadalo
20:44:57
04.10.2011
04.10.2011

ZdenoR
-> T: Kola jsou pekne, taky jsem nad nima uvazoval
Navrh pouzit kovove narazniky ve zlate barve neni vzhledove ani financne od veci
Navrh pouzit kovove narazniky ve zlate barve neni vzhledove ani financne od veci20:29:29
04.10.2011
04.10.2011

laminatak
-> T: ničeho se neboj a jen jezdi
T/Éro

