T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:48:03
18.06.2012
T
-> Tuner#2: : no místo výměníku chladič 4





jinak teda jsem ohledal škody po cestě a opět jsem dolejval 1L chladící kapaliny.....já už nevim...topení jsem nepustil za celou cestu, výpušťáky jsou zašpuntovaný, tak nevim :-(
19:34:17
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Bez výměníku ale počítej na dálnici se 120 a více °C na oleji pokud to budeš točit na 5000rpm nicméně 50tka to snese bez problému.
18:57:18
17.06.2012
m8rinek
-> T: vyhodit výměník je to nejmenší :)
18:49:36
17.06.2012
T
-> m8rinek: : tak to mě nenapadlo, ikdyž mělo, vzhledem k Eidyho chlazení a mojemu chlazení no....
18:48:34
17.06.2012
m8rinek
-> T: to jo, proto tam nemam výměník, ale chladič ;). Chce to nedávat na auto vše co se nosí ;).
18:47:00
17.06.2012
T
-> vhml: : no není to moc,ale vzhledem k tomu, že jsem auto nehonil, tak by tam mohlo být méně nebo ne?
jinak vzhledem k výměníku u filtru mi olej zbytečně ohřívá vodu nebo se pletu?
18:40:34
17.06.2012
vhml
-> T: co je špatného na 100 stupních na oleji?
21:56:01
16.06.2012
T
-> m8rinek: . všechno vyřešeno 4



teď mě spíš trápí olej.....cesta dneska najeto 200 km a z toho cca 70 po dálnici a voda se vešla max. do 90 a zítra zjistím jestli je nějaká voda vyházená nebo ne,ale vypadá to , že víčko drží.....ale olej se dost podstatnou část cesty držel kolem 100st. a to jsem jel tak těch 100-110 km/h kolem 47t. otáček....
21:36:17
15.06.2012
m8rinek
-> Eidy: Má to správně.

-> T: Dnes koupíš pásku v metráži a k tomu navíjecí sponu, která má navíc na konci závit a matku, kterou se to zajistí. Docela dobrá věc, mají to v hydraulice.

-> Tuner#2: Po zlomení nohy mi tahle nouzovka fungovala taky dobře skoda110r.eu/110r/cerven1 130007.jpg , ale jel jsem opatrně, chvilkovou zátěž to sneslo, ale dlouhodobou nic moc a už jsem musel sahat na turbopáčku topení. Mechanika je v tomhle případě opravdu nejspolehlivější.

-> T: kup od Pavla ten 10list, má úplně jinou účinnost a 5list funguje za jakýho koli počasí naprosto bezpečně a tlačnej větrák je tam opravdu jako nouzovka, už jsem ho neslyšel pekelně dlouho...
08:55:15
14.06.2012
vhml
-> Eidy: dává se na saharu. Taky je mi to divný, ale je to tak
08:41:12
14.06.2012
T
-> Eidy: : no jak píše -> ochoda: , tak teď babo raď, ale projel jsem pár erek tady a je to takhle asi správně....
22:27:57
13.06.2012
Eidy
-> ochoda: Chtěl dávat 2 pásky a proto mu bylo vyčiněno. Nicméně teď jsem si to prošel zpět a máš pravdu.
Já si teda nejsem jistej, ale myslím, že jsem jezdil se sponkou na větráku. Ale už je to dlouho. Tak nic.
20:53:23
13.06.2012
ochoda
-> Eidy: to tak myslim mel a akorat ho jebali ze to ma zle :D
20:49:34
13.06.2012
Eidy
-> T: No, hezký. Akorát že páska se nedává na saharu ale na plech kolem vrtule.
19:18:48
13.06.2012
T
jinak teda neni to asi tak stažený jako hadice na vodu,ale je to o 100% lepší, jak ta origo sponka k té pásce, tak to snad bude stačit....
v sobotu zatěžkávací zkouška, tak držte palce...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.06.2012 19:18:48
19:14:51
13.06.2012
T
tak jsem tam dneska dotvořil i pásek teda....hledal jsem po Příbrami pásek o průměru 33cm a nikde nic 40 tak jsem vzal co jsem našel doma,ale nějak se mi to moc nezdálo s tou origo svorkou, tak jsem to na koncích provrtal a prdnul na šroub.....tak snad to tam udrží...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.06.2012 19:14:51
19:11:55
13.06.2012
T
-> Tuner#2: : no počkám si co ještě napíše, ale v tomhle i kdyby to uchladil tak si minimálně stojím za názorem "kus od kusu" jako ve všem 5 4
14:38:08
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak zatím takhle: "zdary, hele co vim ma to tak uz nejakych 5 let urcite , a dava tomu dost :) napisu mu a dam vedet"
upraveno 1x, naposled 13.06.2012 14:38:21
14:34:14
13.06.2012
T
-> vhml: : no to už jsem bohužel taky pochopil 10
takže náporák nebo serie 40
13:53:36
13.06.2012
vhml
-> T: jediný co te může spasit jen jiná geometrie lopatek a zapínání jen pod zátěží. Protože účinostně je elektromotor oproti řemenu nesmysl.
Extreme Tyres