T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:37:01
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: Tak to až někdy na sraze potkáš moje auto, tak se mu vyhni obloukem. 3
20:34:24
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: rači vzhledově plečku ale technikdy top auto než olakovaný "cosi pod plastizolem tlumexem v dutinách atd" :-D
20:32:53
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: To zase ne. Lak dokáže i z naprosté plečky udělat na pohled hezké auto. :D Ovšem lak se musí dělat jen tehdy, je-li to nutné
20:23:25
26.06.2018
Tomaso435
lak je jedna z nejzbytečnějších investic :-D
20:19:23
26.06.2018
Díky všem za názor...tak nějak se todomluvíme shoduje s tím, co jsem si myslel.

Jinak pod tím snad nekvete...nezná moc zimu a celou dobu je garazovana :-)
19:48:48
26.06.2018
Vojťas
-> T: hele ja bych s tim lakem nespechal, pokud neni nutny, jako ze akutne, vymenit plecharinu, rozlestit a mas karu jak vino bez prace. Vsak vis jak to je, jednou do toho dloubnes :-D jinak za me dvacku, pokud o ni ni nemas mokry sny...



A tlumex zalezi na provedeni, na zeleny to pod tim kvete
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 19:49:37
19:28:14
26.06.2018
Pavel P@nkáč
-> T: dal bych mu 30 podle me + - dobra současná tržní cena...ale tak treba ti to nechá za deset a bude jestě spokojenej no:)
17:52:53
26.06.2018
kraska98
-> T: Já bych viděl adekvátní cenu kolem 15tisíc. Ale třeba na takovém bazoši by podle mě zmizla i za 30. Záleží, jak moc chceš být na dědu štědrý. Jinak, nevím co je to dneska za modu dávat hned všechno do laku ať je to tip top. Jestli je jak říkáš bez koroze tak nechat v patině. 4
17:03:19
26.06.2018
17:02:02
26.06.2018
nemám moc představu, tak bych se rád zeptal tady....dostal jsem nabídku na oužu....kosmetické vady má, ale karoserie je v pořádku a bez kapky hniloby....podvozek natíraný tlumexem, garážovaná,krásný chrom nárazníky....dát jí lak, bude jak nová....je to 90-ti letý děda a nechci ho oškubat,ale zase ne přeplácet a nemám tušení co to má za reálnou hodnotu. fotku mám nic neříkající....
22:29:32
30.05.2018
MVM
-> T: Však jak píšu - to se stane.člověk se učí. existuje i prodloužení se startovacím tlačítkem pro práci v jednom, obecně nejlíp se to dělá (jakožto i jiné činnosti) ve dvou 2 3
22:24:33
30.05.2018
-> MVM: měl jsem půjčeno od kamaráda a nikdo po ruce, takže jsem to dal na závit a točil si sám, takže jsem přišel až k výsledku a ni neslyšel......ikdyž by mi to stejně nedošlo :-D pracoval jsem s tím poprvé vlastně 8 4
20:54:56
30.05.2018
MVM
-> T: Z toho si nic nedělej, těch možností utěsnění těchto tlakoměrů vůči závitu svíčky je několik. Já mám zapisovací kompresiometr Hazet v práci a to má takový systém automatickýho dotěsnění pomocí gumových válečků (že bych někoho zabil). Pak může být klasickej ruční na gumovej kužílek. No a nejpřesnější je sice zdlouhavej - ale prostě závit v rozměru svíčky..

Jen mě teda udivilo - že když jsi naměřil poprvé málo - že jsi nezjišťoval jestli ti to někde (u závitu svíčky) neutíká. Ono to pšouká dost zřetelně po pravdě 4
20:38:51
30.05.2018
-> Luky 30.05.18 19:50:45: koho by to napadlo :-\



-> Antony - zrušená registrace 30.05.18 20:00:39: no jéje :-D



-> MVM 30.05.18 19:56:02: , -> vhml 30.05.18 20:09:24: dobře no, do motorů se asi zase dlouho šťourat nebudu,když tomu nerozumím 8 3
20:09:24
30.05.2018
vhml
-> T 30.05.18 19:40:35: u petikanalu je to normální. Uz z principu toho jakej maj tyhle dva vyfukovej kanál se to musi vyplachovat jinak nez na vnějších. A za studena maj tyhle stary motory vůle. Az facko ma ocelovej prstynek v pistu a tak mensi vůle diky mensi roztaznosti
upraveno 1x, naposled 30.05.2018 20:09:59
20:00:39
30.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: se ti ulevilo, co? 4
19:56:02
30.05.2018
MVM
-> T: Protože se Ti ty dva válce jinak/hůře vyplachují. Máš tam výrazně jiný podmínky spalování tudíž je to tmavě zbarvený . Vodítka se opotřebují rovnoměrně stejně jako celý motor a Favorit/Felda už si ty motory v serii nechají opravdu hodně líbit. Proto i ty tlaky.. 1
19:50:45
30.05.2018
Luky
19:40:35
30.05.2018
-> MVM: koho by napadlo,že ta přírodní hadice takhle promeruje 8

Jinak tady valec,kam jsem nalil před tím olej 40



Ale pořád mi nikdo nevysvětlí proč ty svíčky....kamaráda napadlo jen,že to může žrát olej přes voditka ? 1.a 4. svíčka ok a 2. a 3. černá...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.05.2018 19:40:35
19:35:06
30.05.2018
Extreme Tyres