skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:34:51
30.05.2018
30.05.2018
MVM
-> T: Pane Vy nás tady taháte trochu za ouško
07:25:41
30.05.2018
30.05.2018
T
-> Shader: za studena...
20:49:35
29.05.2018
29.05.2018
Shader
-> T: Měříš za tepla nebo za studena?
20:24:59
29.05.2018
29.05.2018
T
-> MVM: motor byl vyčištěn, vypadal slušně,tak se dala těsnění a kroužky a jezdil asi 4t. km, teď stál asi 5 let ve sklepě a několikrát do roka jsem ho protočil a teď se nasadil,vyměnil olej a jezdim asi 300km, jen jsem dal svody a sani s weberem, vacka nic...kromě svodu a karbece serie...radši zjišťuji než sundam hlavu týden před odjezdem na Ring
20:03:21
29.05.2018
29.05.2018
MVM
-> T: Nikdy jsem neřešil cokoliv na kompresiometru. Tak tam dej toho oleje miň,protoč motor - ono to zase tak rychle kolem kroužků neproteče a potom to změř. Nasát si to do budíků nemůže - spíš by tam něco molhlo teoreticky natlačit.. takže když jsem psal 20ml.. tak cvrnkni jen 10 at se nebojíš.. Jinak se to tak dělá běžně. Nečekej zázrak,ale potvrdíš si,že je to na pístu/válec. (Nebo se už na měření vykašli a radeji řeš problém.)
Ještě mě napadá jestli víš kolik měl ten motor tlaky dříve,a taky tam může být ostřejší vačka ... potom to jde dolů. A divný že jsou všechny stejně nízký, Nebylo by na škodu zkusit i jinej kompresiometr..kvůli vyloučení chyby,
Ještě mě napadá jestli víš kolik měl ten motor tlaky dříve,a taky tam může být ostřejší vačka ... potom to jde dolů. A divný že jsou všechny stejně nízký, Nebylo by na škodu zkusit i jinej kompresiometr..kvůli vyloučení chyby,
19:49:38
29.05.2018
29.05.2018
T
-> MVM: a nenasaje to merak ? Neni to moje a nerad bych to zničil...
17:02:49
29.05.2018
29.05.2018
MVM
-> T: Kolik? Cca 20-30ml (malý panák) Mělo by to narůst. Taky je potřeba se divat jestli ta ručička jde rychle nahoru už od prvního okamžiku kdy se začne startovat. A nebo to ten motor natlačí /vypotí po malých kouskách až na těch 7.. To je potom bída.
16:53:13
29.05.2018
29.05.2018
T
-> MVM: kolik oleje ? a jaký to má vliv na výsledek bez oleje...ještě zkusím
už mám pár názorů na to, ale hledámk další, že se mi v tom samozřejmě vrtat týden před Německem vrtat nechce,ale zase vím, že mě čeká cca 100 ostřejších km
už mám pár názorů na to, ale hledámk další, že se mi v tom samozřejmě vrtat týden před Německem vrtat nechce,ale zase vím, že mě čeká cca 100 ostřejších km
16:04:55
29.05.2018
29.05.2018
MVM
-> T: Když už,tak to chce spíš nějaký viskoznější olej a do všech válců před měřením stříkačkou stejný množství. Baterku klidně na nabíječku/nebo přes startovací káble a plný plyn. Aby byly otáčky pořád stejný.
15:56:43
29.05.2018
29.05.2018
T
-> Eidy: vůle na ventilech jsem kontroloval a jsou cca 0,25 všude....
pořád jsem se v tom šťoural a řešil proč nejsou všechny svíčky stejně zabarvené až došlo na tlaky...jestli je to dobré vysvětlení nevím, ale....... 1. a 4. válec by se dalo říci skoro ok a 2. a 3. válec černej jako bota, předstih OK, karbec seřízený,jiný rozdělovač,nové svíčky,...
pořád jsem se v tom šťoural a řešil proč nejsou všechny svíčky stejně zabarvené až došlo na tlaky...jestli je to dobré vysvětlení nevím, ale....... 1. a 4. válec by se dalo říci skoro ok a 2. a 3. válec černej jako bota, předstih OK, karbec seřízený,jiný rozdělovač,nové svíčky,...
15:50:41
29.05.2018
29.05.2018
Eidy
-> T: A když stříkneš trochu oleje do válce, tak se to zlepší? Jen jestli to nejsou třeba malý vůle na ventilech.
15:01:50
29.05.2018
29.05.2018
T
-> Eidy: pomoc bych asi uvítal, ale jem nevim co raději a proč jsou tady kroužky po 4t. Ko ?
14:42:02
29.05.2018
29.05.2018
Eidy
-> T: Rozhodni se jestli kroužky nebo jinej motor. O víkendu mám volno, můžu pomoct.
14:26:58
29.05.2018
29.05.2018
T
-> m8rinek: ,-> vhml: to mi pomůže
Německo přede mnou a tlaky na všech válcích kolem 7
Německo přede mnou a tlaky na všech válcích kolem 7
12:36:44
29.05.2018
29.05.2018
vhml
Miata Is Always The Answer
12:31:54
29.05.2018
29.05.2018
m8rinek
..... mx5 :D