skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:41:36
30.10.2017
30.10.2017
havlik
-> matoo: dalej kupuje MX5
14:32:34
30.10.2017
30.10.2017
matoo
-> T: a dalej?
14:04:44
30.10.2017
30.10.2017
T
první vážení.....zadní čelo plech 4,2 kg a lamino 1,9kg
21:22:00
28.10.2017
28.10.2017
T
-> Antony: nevypadá to zle ;-) nojo, asi ti to uteklo ;-)
-> Eidy: docela jo, jem nevim proč, ale mam zablokovány záda :-\ a lakyra vyhrožuje, že neví kdy se dostane na zbytek :-(
-> Eidy: docela jo, jem nevim proč, ale mam zablokovány záda :-\ a lakyra vyhrožuje, že neví kdy se dostane na zbytek :-(
19:35:55
28.10.2017
28.10.2017
Eidy
-> T: Tos měl dneska pěkný den. Vypadá to pěkně.
19:33:11
28.10.2017
28.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: blíská se to, já psí ko.. . pěkna prace možná že jsem zaspal, když se to probíralo, ale vzadu nebude kulatej lem?
19:28:19
28.10.2017
28.10.2017
T
Po ceste z Mostu jsem se pro něco málo stavil...
10:12:39
25.10.2017
25.10.2017
T
-> Milan 136:
-> Pavel P@nkáč: ja myslimjsem, že na toto auto dam tak dospělého chlapa, zvážím to ;-)
-> Pavel P@nkáč: ja myslimjsem, že na toto auto dam tak dospělého chlapa, zvážím to ;-)
21:42:32
24.10.2017
24.10.2017
Pavel P@nkáč
-> T: takhle nenastrojené auto jede brutálně dobře ta chybějící váha je hrozně znát....
22:11:18
22.10.2017
22.10.2017
Milan 136
-> T: tak tak
20:34:37
22.10.2017
22.10.2017
T
-> Milan 136: myslíš to ježdění bez nastrojení ?
20:12:13
22.10.2017
22.10.2017
Milan 136
-> T: Punk's Not Dead
08:54:50
22.10.2017
22.10.2017
T
-> Eidy: no bylo to trošku intenzivnější bez všeho a hlavně bez předního okna
určitě si troufnu, protože ten spodek je super, dá se s tim jezdit jako s normálním autem bez škubání a držení podlahy a chytne to na drc a ne na tři válce a s prošením....a vršek by snesl něco málo koní, ale to už asi s tímhle motorem nelze, když mi takhle poslouží ještě pár sezón, já budu spokojenej
hlavně jsem to projel a vypadá to, že všechno funguje...brutálních 10 km na letišti v celku pod tlakem a všechno bylo OK
určitě si troufnu, protože ten spodek je super, dá se s tim jezdit jako s normálním autem bez škubání a držení podlahy a chytne to na drc a ne na tři válce a s prošením....a vršek by snesl něco málo koní, ale to už asi s tímhle motorem nelze, když mi takhle poslouží ještě pár sezón, já budu spokojenej
hlavně jsem to projel a vypadá to, že všechno funguje...brutálních 10 km na letišti v celku pod tlakem a všechno bylo OK
22:00:05
21.10.2017
21.10.2017
Eidy
-> T: Bez oken a bez dveří bych se taky bál :D To přejde, až to dostrojíš ;) Ale super výsledek s motorem. Škoda, že jsi v tom dlouho nejel a nemáš spolehlivější porovnání. Nebo si troufneš na zhodnocení? Myslím třeba výkonu. Dole se to asi zlepšilo a vršek?
20:17:46
21.10.2017
21.10.2017
T
-> Tuner#2: to mě nenapadlo :-( jojo, je to tam ;-)
19:56:55
21.10.2017
21.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.10.17 19:39:54: Jéé, škoda že jsi nedal vědět... Tchořovice?
19:39:54
21.10.2017
21.10.2017
T
Dneska jsem se byl projet byl tam se mnou Vena z ohvracing, pokud je to špatně, tak přepíšu, ale myslim, že všichni vědí...
To, že motor je jaký je...je jedna věc, ale domluva zněla na průběh a chování ve vsech otáčkách....zadání splněno a já jsem moc spokojený a můžu doporučit :-) bohužel Most nestihnu, ale možná je toto dobře, protože jsem v tomgaráži sedel, po roce a strach tam trosicku je...
To, že motor je jaký je...je jedna věc, ale domluva zněla na průběh a chování ve vsech otáčkách....zadání splněno a já jsem moc spokojený a můžu doporučit :-) bohužel Most nestihnu, ale možná je toto dobře, protože jsem v tomgaráži sedel, po roce a strach tam trosicku je...
16:52:39
20.10.2017
20.10.2017
T
-> Jozka: já měl ještě sedačku venku, takže jsem byl rozplácnutej po celém autě
14:03:32
20.10.2017
20.10.2017
minno
-> Jozka 20.10.17 13:57:19: taky tak :)
13:57:19
20.10.2017
20.10.2017
Jozka
Mě se v jednom odvzdušnování spojky daří skvěle.. Utábořím se u pomocnýho válce, jednou rukou manipuluju se šroubem a tou druhou ovládám pedál - dálkově pomocí např. dřevěné násady příslušné délky..