skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:48:10
05.06.2017
05.06.2017
Nwkt
-> minno: Podívej se na MTXkový fáčko, tam to je vidět
15:15:33
05.06.2017
05.06.2017
T
-> minno: vše bylo řečeno
14:21:03
05.06.2017
05.06.2017
radekp
-> minno: staré supersporty, jejichž panely karoserie jsou z kompozitu, jsou po letech jako z nalakovaného plátna.
12:50:35
05.06.2017
05.06.2017
eben
-> minno: nemas zac co sa laminatu tyka je to krasne videt ako tie kusy vyzeraju po vytiahnuti z formy a ked su par mesiacov na sklade,hlavne tie rozmerovo vacsiem,vyrabali sme obklady novej budovy euro sudu v Haagu,rozmery cca 6x6m aj viac,a vlnilo sa to statocne,najlepsie to na zadnych stenach karavanu ten sa dokazal zvlnit tak ze sa musel tmelit
12:42:35
05.06.2017
05.06.2017
minno
-> eben: Ďakujeme za vysvetlenie. U plechu to poznám, len som netušil, že laminát pracuje viac ako plech a teda aj na laku sa to potom viac odzrkadľuje.
11:17:08
05.06.2017
05.06.2017
eben
-> minno: nazyva sa to sadanie materialu,lebo laminat stale pracuje(viac ako plech),je to napriklad ako ked cystas auto,a po nalakovani je krasne,ale casom si moze material sadnut a jedneho dna uvidis ze sa ti na laku ukazu napriklad mapy ryhy a podobne,u laninatu sa zacne casom mierne vlnit
10:09:19
05.06.2017
05.06.2017
minno
-> T: ako to myslíš, že sa celé auto prepadne vďaka laminátu?
20:13:20
04.06.2017
04.06.2017
T
-> Mates: nedělám si iluze o kvalitě...nechci to odfláknout, ale ani to nepotřebuju top, protože se mi stejně celé auto propadne díky laminátu
18:23:51
02.06.2017
02.06.2017
Mates
-> T: Paráda Tome, ještě sehnat kvalitního lakýru. Nám ted jeden bude lakovat LSku. Nemá box, ale je to kvalitní lak a hlavně je hračička, vše musí perfektně spasovat a obrousit barvu na plech kromě střechy. Udělal mi ted kola na octavku do oranžové a je to paráda.
18:07:19
02.06.2017
02.06.2017
T
-> Eidy: vejde ;-) lakyra nic, takže zatím pořád brousím sám...
-> radekp: ty jsou pořád jiná, tyhle jsou na zkoušku lemu ;-)
-> minno: všechno sám a když ne, tak s Eidym nebo Petrem...jinak i nárazníky a lizatko sám...ale konkrétně na okně a předku má velkou zásluhu Eidy...
Ostatním díky za chválu, ale zatím to pořád není, jak nych si představoval
-> radekp: ty jsou pořád jiná, tyhle jsou na zkoušku lemu ;-)
-> minno: všechno sám a když ne, tak s Eidym nebo Petrem...jinak i nárazníky a lizatko sám...ale konkrétně na okně a předku má velkou zásluhu Eidy...
Ostatním díky za chválu, ale zatím to pořád není, jak nych si představoval
17:12:02
02.06.2017
02.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: A kdyby se podivala nazpátek, tak mu dá pár facek
16:59:53
02.06.2017
02.06.2017
mirecek.666
-> Antony: to je teda fakt, ta vrtačka mu na to upadla řádně:-)
16:57:54
02.06.2017
02.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: máš to pěkný, ale jak řešeto
15:41:05
02.06.2017
02.06.2017
minno
-> T: super. strechu si si sám zavaroval?
12:13:23
02.06.2017
02.06.2017
castrol
-> T: perfecto
11:42:31
02.06.2017
02.06.2017
radekp
-> T: máš do lakovny jiná kola?
10:34:49
02.06.2017
02.06.2017
Nwkt
-> T: Peckááááá
10:29:38
02.06.2017
02.06.2017
ZdrubT
10:26:16
02.06.2017
02.06.2017
Eidy
-> T: Pecka! Vzadu se to vleze do blatníku? A jak lak, našel jsi někoho?