T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:48:10
05.06.2017
Nwkt
-> minno: Podívej se na MTXkový fáčko, tam to je vidět
15:15:33
05.06.2017
-> minno: vše bylo řečeno 4
14:21:03
05.06.2017
radekp
-> minno: staré supersporty, jejichž panely karoserie jsou z kompozitu, jsou po letech jako z nalakovaného plátna.
12:50:35
05.06.2017
eben
-> minno: nemas zac 4 co sa laminatu tyka je to krasne videt ako tie kusy vyzeraju po vytiahnuti z formy a ked su par mesiacov na sklade,hlavne tie rozmerovo vacsiem,vyrabali sme obklady novej budovy euro sudu v Haagu,rozmery cca 6x6m aj viac,a vlnilo sa to statocne,najlepsie to na zadnych stenach karavanu ten sa dokazal zvlnit tak ze sa musel tmelit 4
12:42:35
05.06.2017
minno
-> eben: Ďakujeme za vysvetlenie. U plechu to poznám, len som netušil, že laminát pracuje viac ako plech a teda aj na laku sa to potom viac odzrkadľuje.
11:17:08
05.06.2017
eben
-> minno: nazyva sa to sadanie materialu,lebo laminat stale pracuje(viac ako plech),je to napriklad ako ked cystas auto,a po nalakovani je krasne,ale casom si moze material sadnut a jedneho dna uvidis ze sa ti na laku ukazu napriklad mapy ryhy a podobne,u laninatu sa zacne casom mierne vlnit 4
upraveno 1x, naposled 05.06.2017 11:41:07
10:09:19
05.06.2017
minno
-> T: ako to myslíš, že sa celé auto prepadne vďaka laminátu?
20:13:20
04.06.2017
-> Mates: nedělám si iluze o kvalitě...nechci to odfláknout, ale ani to nepotřebuju top, protože se mi stejně celé auto propadne díky laminátu 8 4
18:23:51
02.06.2017
Mates
-> T: Paráda Tome, ještě sehnat kvalitního lakýru. Nám ted jeden bude lakovat LSku. Nemá box, ale je to kvalitní lak a hlavně je hračička, vše musí perfektně spasovat a obrousit barvu na plech kromě střechy. Udělal mi ted kola na octavku do oranžové a je to paráda.
18:07:19
02.06.2017
-> Eidy: vejde ;-) lakyra nic, takže zatím pořád brousím sám...



-> radekp: ty jsou pořád jiná, tyhle jsou na zkoušku lemu ;-)



-> minno: všechno sám a když ne, tak s Eidym nebo Petrem...jinak i nárazníky a lizatko sám...ale konkrétně na okně a předku má velkou zásluhu Eidy...



Ostatním díky za chválu, ale zatím to pořád není, jak nych si představoval 10
17:12:02
02.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: A kdyby se podivala nazpátek, tak mu dá pár facek 1
16:59:53
02.06.2017
mirecek.666
-> Antony: to je teda fakt, ta vrtačka mu na to upadla řádně:-)
16:57:54
02.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: máš to pěkný, ale jak řešeto 1
upraveno 1x, naposled 02.06.2017 16:58:18
16:48:20
02.06.2017
Jedna lakovna proběhla, aleale na drobnosti jen...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.06.2017 16:48:20
15:41:05
02.06.2017
minno
-> T: super. strechu si si sám zavaroval?
12:13:23
02.06.2017
castrol
-> T: perfecto
11:42:31
02.06.2017
radekp
-> T: máš do lakovny jiná kola?
10:34:49
02.06.2017
Nwkt
-> T: Peckááááá 4
10:29:38
02.06.2017
ZdrubT
-> T 02.06.17 10:17:28: Paráda, tak hodně zdaru!!

156
10:26:16
02.06.2017
Eidy
-> T: Pecka! 4 Vzadu se to vleze do blatníku? A jak lak, našel jsi někoho?
Extreme Tyres