T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:34:11
15.02.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Laminát je silnější než původní plech?
upraveno 1x, naposled 15.02.2017 19:35:21
18:01:09
15.02.2017
09:17:25
10.01.2017
-> Eidy: bohužel... zadek krásně sedí a tady je to cele moc nahoře, takže nepasuji díry a ještě tam nejdou dveře...pochopitelně, protože po přišroubování pantů ten zámek trčí a otázka za bludišťáka proč ?
20:52:29
09.01.2017
Eidy
-> T 09.01.17 20:46:15: Ale, copak? To to tak nesedí? To nešlo posunout u zámku? Jinak slušnej pokrok.4
20:46:15
09.01.2017
A posouvám se dopředu...tam to bude asi větší fuška...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.01.2017 20:46:15
20:44:26
09.01.2017
20:43:46
09.01.2017
Tak jsem zadní panty opravil a docela to jde...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.01.2017 20:43:46
15:48:27
27.12.2016
-> mirecek.666: neni co závidět...tohle se dami dělat i bez rozbití auta 4 8 3
14:39:58
27.12.2016
mirecek.666
-> T: závist:-)
14:37:17
27.12.2016
-> mirecek.666: to snad nebude třeba, je to krásně lehoučký 4 5
13:49:20
27.12.2016
mirecek.666
-> T: takže laminát ještě přijde rozvrtat?:-)
13:22:05
27.12.2016
-> mirecek.666: neni výkon, nesmí být ani váha :-D



-> M@rtin: budu informovat o novinkách ;-)



-> Antony: ksem po druhé nemocný, takže z měsíce půl v pr... ale 2017 bych se rád svezl ;-)
11:41:52
24.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: pěkně ses do toho pustil, za měsíc máš hotovo, za dva celolak, za tři poskládáno a Most bude nadohled 14
22:40:17
23.12.2016
M@rtin
-> T: Tak to jsem zvědavý ..... nechám se překvapit ...
21:55:45
23.12.2016
mirecek.666
-> T: takový činnosti, moc pěkně pokračuješ:-) samý vlákno, to pak to auto pojede samo:-)
21:21:52
23.12.2016
-> havlik: 47 3
21:20:57
23.12.2016
havlik
-> T: hliníkový plech47
21:20:06
23.12.2016
-> vhml: vzhledem k tomu, jak vypadá střecha plechová, tak nevim, jestli je to rozdíl 4

každopádně střecha bude plechová.....možná i dveře 5 40 3
21:05:27
23.12.2016
vhml
-> George88 23.12.16 21:02:48: to není bez rámu dobrej nápad.
Extreme Tyres