skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:27:49
20.06.2016
20.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
85HP, 121Nm
18:25:57
20.06.2016
20.06.2016
Eidy
81koní a 115Nm.
18:21:57
20.06.2016
20.06.2016
radekra
80 k a 100 Nm
18:17:13
20.06.2016
20.06.2016
havlik
-> T: 82k
21:43:08
22.05.2016
22.05.2016
T
bohužel stále aktuální....
14:54:14
16.05.2016
16.05.2016
T
nemám někdo na půjčení podvalník ? více netřeba rozebírat, to bych nechal pak na domluvě.....
19:49:05
03.05.2016
03.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.05.16 19:44:59: To je škoda, nicméně na to aby se konalo, je třeba se registrovat.
19:44:59
03.05.2016
03.05.2016
T
-> Tuner#2: nesleduju :-O a víkend něco mám odpoledne, takže bych měl mít relativně dopoledne volné.....uvidíme...minul
ý týden jsem si udělal konečně od Mostu 100km výlet :-)
17:11:32
03.05.2016
03.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Co Ty a slalom teď o víkendu? Má bejt hezky a potřebujem podpořit účast. Viz. téma v akcích.
17:01:20
03.05.2016
03.05.2016
T
náhodou někdo nemá výkres řemenice na vodní pumpu ?
17:13:38
31.03.2016
31.03.2016
T
-> vhml: mám ji půjčenou jen nevím co a jak, tak se ptám.....snad na něco do neděle přidju jak s tím
16:29:37
31.03.2016
31.03.2016
vhml
-> T 31.03.16 16:03:00: to jsi z celkem bohatýho kraje :-)
16:03:00
31.03.2016
31.03.2016
T
ještě jedna taková......má někdo zkušenost s telemetrií ?
16:02:31
31.03.2016
31.03.2016
T
-> U-Geen: máme to v ruce
21:41:09
30.03.2016
30.03.2016
U-Geen
-> T: taky mi to vychazelo na 110Nm pri dotahovani rukou "jako dycky"... takze asi rucni standard :)
21:39:46
30.03.2016
30.03.2016
T
já dostal dneska do ruky momenťák a naměřil, že jsem to dotahnul na cca 110, tak se ptám jak mám šikovnou ruku a jestli ho potřebuju...a jak to tu čtu tak asi moc ne
20:27:17
30.03.2016
30.03.2016
U-Geen
-> T: u Subaru 120Nm (matky) :) a pak si vyber
20:18:49
30.03.2016
30.03.2016
Milan 136
-> T: felda s 12kama šroubama měla 100, současně všechno se 14kama 120, sup3 140Nm.
Když ale podle mě utáhneš matku a šroub 100, tak oboje bude dotažený jinak.
Na MB utahuju rukou citem
Když ale podle mě utáhneš matku a šroub 100, tak oboje bude dotažený jinak.
Na MB utahuju rukou citem
20:13:45
30.03.2016
30.03.2016
venni
-> T: záleží na typu disku,ale od 90ti do 110ti Nm nic nezkazíš ;)