T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:38:57
12.10.2015
nesvítí brzdovky....to může být jedině čidlo na válci nebo co jiného ?

eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?



jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
20:57:42
08.09.2015
-> Antony: : dík 4
18:33:46
08.09.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: písní stepanovi, má tu nabídku v článcích 4
15:26:55
08.09.2015
potřeboval bych ovál 40 x 44 mm 8 ks o tloušťce 3 mm

kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
21:55:26
07.09.2015
-> vhml: , -> Tuner#2: : nojo tady na té profilovce je to vidět hodně,asi by to sneslo teda, no 8 40

tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
18:55:24
07.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.09.15 15:46:12: NZ jsem rád, že se líbí a jinak ten zadek jak jsi odlehčil o chladič bych trochu flexou skopnul 4 5
17:17:50
07.09.2015
vhml
-> T 07.09.15 15:46:12: nemáš to vzadu nějaký vejš?
15:46:12
07.09.2015
letos jsem toho moc nenavštívil :-/ ikdyž jezdím alespoň se projet jen tak :-)

tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...

dík Honzovi 5
15:35:51
16.07.2015
Fifa
-> T: Můj koutouč vypadal po zajetí stejně a studený brzdy s destičkama DS2500 mám taky takový "jalovější". S ohřátím je účiněk lepší než serie. Nevýhodou je, že v normálním provozu málokdy dost ohřeješ brzdy.
11:54:57
16.07.2015
-> vhml: : vypadá to, že takový případ by to být neměl, takže to bude snad Ok :-)
10:45:52
16.07.2015
vhml
-> T 16.07.15 10:40:07: kdybys je upekl tak to na povrchu udělá takovou lesklou sklovatou vrstvu co moc nebrzdí.
10:40:07
16.07.2015
-> Eidy: : jojo 2500...přišlo mi, že jsem to trošku až moc zajížděl 3 ale brzdí to, takže by to mělo být OK...pokud bych to moc pos...l, tak by to asi nebrzdilo, ne ?
07:22:42
16.07.2015
Eidy
-> T: A cože tedy? DS2500? S dvoutisícovkama mi to přišlo taky takový.4
06:04:06
16.07.2015
včera jsem se pokoušel zajet nové destičky...tak snad jsem je nepřepálil hned na začátku :-/ :-D

moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.07.2015 06:04:06
11:48:50
06.07.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Ten co jsem vážil je 30mm i s hlavou.Ale předělal jsem uchycení dveří na M8.
11:15:38
06.07.2015
-> Eidy: : nojo, ale asi na něco většího, než je tohle, že ? 40



-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec 40 4
10:05:42
06.07.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Na 7g jsem se dostal u jednoho 8,8 šroubu u dveří. :)
23:28:27
05.07.2015
Eidy
-> T: To je moc hezká kravinka. Jen hezky trénuj. Budeš to potřebovat. 1
19:20:37
03.07.2015
já vím, bez toho by to bylo ještě lehčí 40

jinak takhle 7g oproti 61g
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.07.2015 19:20:37
19:19:02
03.07.2015
asi mě to zase nějak chytlo 40 jen pro zajímavost...takhle se mi to povedlo vyloupnout, nebýt té malé drobnosti, tak to bylo perfektní 8 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.07.2015 19:19:02
Extreme Tyres