T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:47:37
23.06.2015
MOLSO
-> Eidy: to je uz buduci vikend ? 9 9
09:36:02
23.06.2015
Eidy
Když už jsi nebyl v Běšinech, tak co ten Pohofest? Příští víkend? 1
12:05:46
21.06.2015
-> Milan 136: : uvidíme, až to projedu, tak budu moudřejší a dám vědět 4
11:02:08
21.06.2015
Milan 136
-> T: ja mysle jako od nekoho, ne kupovat :-D

Jinak u Tebe spis hlavne aby to jezdilo a neobjevily se nejaky dalsi nasledky ty podlozky. Ale snad ne, kdyz to ma tlaky. To by se tam neco pokazilo hned
10:57:00
21.06.2015
-> Milan 136: : dokud je vzorek, tak se nic zkoušet nebude 40 4
10:46:30
21.06.2015
Milan 136
-> T: 3

třeba by to fakt vypadalo divně, chtělo by to zkusit
10:45:00
21.06.2015
-> Milan 136: : 69 1 3
21:34:09
20.06.2015
Milan 136
-> T: tak je aspoň víc nafoukni1
21:08:47
20.06.2015
-> minno: : díky pane 4



-> Mates: , -> Milan 136: : počasí a jak psal Nwkt...ale snad to bude Ok, jen konečně počasí a kapku času n projetí 5



-> Tuner#2: : tam píšou samou kravinu taky 40



-> Deacon: : profil je supééér 40 3
20:51:42
20.06.2015
Milan 136
-> Nwkt: ale zase ji to vyplivlo, takzetakze snad ok :)
20:47:57
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 20.06.15 20:47:06: Ne a popravdě byl jsem rád, že jsem auto nestihnul, to by nebyla moc pěkná premiéra.
20:47:48
20.06.2015
Nwkt
-> Deacon: Jj. technikou. sežralo mu to podložku. Viz problémy se svíčkou níže
20:47:06
20.06.2015
Deacon
-> Tuner#2: A tvrzení se potvrdilo 6 ale u Téčka jeho neúčast byla zaviněná něčím jiným, ne?
20:42:02
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na FB psali, že auto se deštěm nerozpustí 5
20:38:28
20.06.2015
Mates
-> Deacon: To bylo 1 , takový na Běšinech jsem ještě nezažil, pořád jsem zatahoval okna a zavíral kapotu
20:28:18
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: :-D
20:17:42
20.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Ale ten profil.. 2 3
20:13:31
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: 3

-> T: auto krásný, ale v kempu chybělo
20:12:29
20.06.2015
Deacon
-> Mates: Počasí bylo suprový 3
20:09:06
20.06.2015
Mates
-> T: Hezký 2 jen škoda, že nevyšlo počasí na Běšiny abys přijel.
Extreme Tyres