-> T: ser na to,nemám na to čas stejně...si ty 2kc vysolím ze svý kapsy potom A karbec mě sem pak hodíš no holt,...jestli to půjde rozchodit,nevím.Pravá komora jo,ale ta levá nevím,tam je ten bypass ukroucený.No je to další zkurvený karbec a tomu,kdo tohle dokáže udělat bych urazil ruce...hrozná práce tam dát M5 šroubek s fíbrovkou...ale asi si lidi myslí,že to je aretace dif. jako to mají 45-ky,akorát tam je M7 červík
Neslibuju ti nic,až to rozeberu,ale pak se budeš modlit,aby to šlo,...větší dif jsou sice hezká věc,ale zničit jima karburátor...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:07:35
16.06.2015
16.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
14:35:32
15.06.2015
15.06.2015
T
-> Vena136: : kdybych věděl rozměr, tak ji sjedu koupit
09:57:11
15.06.2015
15.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: O.K. Tak si mě jí ztratil,...že sem tě radši nenechal jít pěšky
21:12:26
14.06.2015
14.06.2015
T
-> Vena136: : tak já jí nemůžu najít tu, co jsi tam dával :-D ale nové už tam mám...když budu vědět rozměr, tak ji koupim :-)
vrtat se v tom asi nebudeme, jak jsem říkal...asi to bude chtít na zimu kouknout na celej karbec
vrtat se v tom asi nebudeme, jak jsem říkal...asi to bude chtít na zimu kouknout na celej karbec
22:37:28
13.06.2015
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: nevim,....sundej jí z tý akceleračky a máš to ;-) Když jí nerozdřípneš a vemeš to opatrně,bude to O.K.Stejně tam máš mít uplně jinou a nebo ti to změřim ;-) Podle mě 2x1,5 nebo něco takovýho....nevybavim si.Dovalíš jí na běšiny
PS: chceš se v tom na běšinách ještě povrtat aby tam byly normální akceleračky a ne ty díry co tam nalijou litr benzínu?Buď by měl něco Daves ve stánku na vyzkoušení a nebo obětuju ty jedny svoje a budu vrtat.
PS: chceš se v tom na běšinách ještě povrtat aby tam byly normální akceleračky a ne ty díry co tam nalijou litr benzínu?Buď by měl něco Daves ve stánku na vyzkoušení a nebo obětuju ty jedny svoje a budu vrtat.
20:54:17
13.06.2015
13.06.2015
T
-> Vena136: : no co jinýho mi zbejvá :-D
nebyl, jen jsem to přegumičkoval,v pondělí chci dát nové svíčky a zítra dodělat kabel k větráku a v týdnu to projet před Běšinama....
a máš ji nebo ji mám koupit ? rozměr je jaký ?
nebyl, jen jsem to přegumičkoval,v pondělí chci dát nové svíčky a zítra dodělat kabel k větráku a v týdnu to projet před Běšinama....
a máš ji nebo ji mám koupit ? rozměr je jaký ?
15:55:45
12.06.2015
12.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: jo,určitě to tak bylo musíme tomu každý věřit a motor pojede jedna klobáseň
A byl si to projet potom?Jestli to už jede na 4-válce a už sis koupil nový gumičky?Případně to vyměníme na Běšinách.Mám tu z repas sad nějaký (měl bych mít) zachovalý.A dlužíš mě jednu na to synchro
A byl si to projet potom?Jestli to už jede na 4-válce a už sis koupil nový gumičky?Případně to vyměníme na Běšinách.Mám tu z repas sad nějaký (měl bych mít) zachovalý.A dlužíš mě jednu na to synchro
14:39:28
12.06.2015
12.06.2015
T
-> Vena136: , -> Eidy: : hele říkal mi to kamarád ( Petr ) , že se mu stalo něco podobného, takže proč ne...výrobní vada,....co já vim,ale asi proč ne...nebo teda spíš snad to tak bylo :-/
-> matoo: : SZ
-> matoo: : SZ
10:44:35
12.06.2015
12.06.2015
matoo
10:32:02
12.06.2015
12.06.2015
Eidy
-> T: Je fakt, že kdysi se mi na Fa motoru taky rozpadla svíce. Izolátor kolem elektrody zmizel bůhví kam. A začalo to jet na tři. Ale jenom v určitých otáčkách a zátěži.
23:27:58
11.06.2015
11.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: tak to by mohlo udělat,...ale proč by upadla svíčka...
20:24:58
10.06.2015
10.06.2015
T
-> Vena136: : bylo, když klikneš na stránku číslo 2, tak tam jsou fotky před a tam to je....
měřeno na studeným motoru...
měřeno na studeným motoru...
16:14:13
09.06.2015
09.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: a bylo to tam vůbec?....blbost myslím třeba ten šroubek z klapky na karbecu nebo něco takovýho,....pak už tam neni nic,než nějaký kousek rozprasovače a nebo držák trumpetky.Prostě něco,co by se do sacího traktu dostalo bez jeho rozebrání....
A svíčky vypadají trochu k světu konečně,já bych s tim už nic nedělal,než jenom dát nějaký rozumný akceleračky a ne ty koňský injekční stříkačky co jsou tam teď A tlaky to má nanejvíš dostačující,....to jsou na teplým a nebo teplotě prostředí motoru měřený?
A svíčky vypadají trochu k světu konečně,já bych s tim už nic nedělal,než jenom dát nějaký rozumný akceleračky a ne ty koňský injekční stříkačky co jsou tam teď A tlaky to má nanejvíš dostačující,....to jsou na teplým a nebo teplotě prostředí motoru měřený?
16:01:32
09.06.2015
09.06.2015
T
kamarád přišel s jednou teorií...vzhledem k tomu, že chybí kus svíčky, je to vidět i na té fotce.....tak, že ulítl kus svíčky, chvilku se tam mlel, zarazil ji a pak vylítl....už se mu to jednou stalo něco podobného, takže to neni úplně výkřik do tmy....což ?
15:17:53
09.06.2015
09.06.2015
T
-> radekp: : díky jak Ty válčíš s boxerem ?
-> Vena136: : nevim přesně, nekoukal jsem ještě co mám napsaáno....
proč blbost, když by to vylítlo výfukem ? ale co to bylo, to nevím :-/
teď vypadají svíčky takhle :
-> Vena136: : nevim přesně, nekoukal jsem ještě co mám napsaáno....
proč blbost, když by to vylítlo výfukem ? ale co to bylo, to nevím :-/
teď vypadají svíčky takhle :
21:32:56
08.06.2015
08.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: docela velký vůle,....hele a jak vypadaj ostatní svíčky?Ta vyskratovaná je samozřejmně černá jako bota,ale ty ostatní by mohly bát už konečně lepší a nebo jsou moc studený....7-ky jsou přecejenom tak na to lítání na okruhu a nebo pěkný počasí.
A je to divný,....a pokud tam něco cvakalo,tak už to je sežraný....blbost,...co třeba šroubek z klapky nebo takovádle kravina?Jinak to nemá co sežrat.
A je to divný,....a pokud tam něco cvakalo,tak už to je sežraný....blbost,...co třeba šroubek z klapky nebo takovádle kravina?Jinak to nemá co sežrat.
19:49:53
08.06.2015
08.06.2015
radekp
-> T: Pořád čtu o technických problémech, držím palce, ať je vyřešíš a škodovka dělá jen a pouze radost!