T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:07:35
16.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: ser na to,nemám na to čas stejně...si ty 2kc vysolím ze svý kapsy potom 3 A karbec mě sem pak hodíš no holt,...jestli to půjde rozchodit,nevím.Pravá komora jo,ale ta levá nevím,tam je ten bypass ukroucený.No je to další zkurvený karbec a tomu,kdo tohle dokáže udělat bych urazil ruce...hrozná práce tam dát M5 šroubek s fíbrovkou...ale asi si lidi myslí,že to je aretace dif. jako to mají 45-ky,akorát tam je M7 červík 8



Neslibuju ti nic,až to rozeberu,ale pak se budeš modlit,aby to šlo,...větší dif jsou sice hezká věc,ale zničit jima karburátor...8
14:35:32
15.06.2015
-> Vena136: : kdybych věděl rozměr, tak ji sjedu koupit 8
09:57:11
15.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: O.K. Tak si mě jí ztratil,...že sem tě radši nenechal jít pěšky 2
21:12:26
14.06.2015
-> Vena136: : tak já jí nemůžu najít tu, co jsi tam dával :-D ale nové už tam mám...když budu vědět rozměr, tak ji koupim :-)

vrtat se v tom asi nebudeme, jak jsem říkal...asi to bude chtít na zimu kouknout na celej karbec 4
22:37:28
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: nevim,....sundej jí z tý akceleračky a máš to ;-) Když jí nerozdřípneš a vemeš to opatrně,bude to O.K.Stejně tam máš mít uplně jinou a nebo ti to změřim ;-) Podle mě 2x1,5 nebo něco takovýho....nevybavim si.Dovalíš jí na běšiny 2



PS: chceš se v tom na běšinách ještě povrtat aby tam byly normální akceleračky a ne ty díry co tam nalijou litr benzínu?Buď by měl něco Daves ve stánku na vyzkoušení a nebo obětuju ty jedny svoje a budu vrtat.
upraveno 1x, naposled 14.06.2015 10:06:06
20:54:17
13.06.2015
-> Vena136: : no co jinýho mi zbejvá :-D

nebyl, jen jsem to přegumičkoval,v pondělí chci dát nové svíčky a zítra dodělat kabel k větráku a v týdnu to projet před Běšinama....

a máš ji nebo ji mám koupit ? 4 rozměr je jaký ?
15:55:45
12.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: jo,určitě to tak bylo 2 musíme tomu každý věřit a motor pojede jedna klobáseň 5



A byl si to projet potom?Jestli to už jede na 4-válce a už sis koupil nový gumičky?Případně to vyměníme na Běšinách.Mám tu z repas sad nějaký (měl bych mít) zachovalý.A dlužíš mě jednu na to synchro 2
14:39:28
12.06.2015
-> Vena136: , -> Eidy: : hele říkal mi to kamarád ( Petr ) , že se mu stalo něco podobného, takže proč ne...výrobní vada,....co já vim,ale asi proč ne...nebo teda spíš snad to tak bylo :-/



-> matoo: : SZ
10:44:35
12.06.2015
matoo
-> T: ja som skusal uz aj zapustenu elektrodu

img7.rajce.idnes.cz/d0702 /.../IMG_0183.jpg?ver=0
10:32:02
12.06.2015
Eidy
-> T: Je fakt, že kdysi se mi na Fa motoru taky rozpadla svíce. Izolátor kolem elektrody zmizel bůhví kam. A začalo to jet na tři. Ale jenom v určitých otáčkách a zátěži.
23:27:58
11.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: tak to by mohlo udělat,...ale proč by upadla svíčka...
20:24:58
10.06.2015
-> Vena136: : bylo, když klikneš na stránku číslo 2, tak tam jsou fotky před a tam to je....

měřeno na studeným motoru...
16:14:13
09.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: a bylo to tam vůbec?....blbost myslím třeba ten šroubek z klapky na karbecu nebo něco takovýho,....pak už tam neni nic,než nějaký kousek rozprasovače a nebo držák trumpetky.Prostě něco,co by se do sacího traktu dostalo bez jeho rozebrání....



A svíčky vypadají trochu k světu konečně,já bych s tim už nic nedělal,než jenom dát nějaký rozumný akceleračky a ne ty koňský injekční stříkačky co jsou tam teď 2 A tlaky to má nanejvíš dostačující,....to jsou na teplým a nebo teplotě prostředí motoru měřený?
16:01:32
09.06.2015
kamarád přišel s jednou teorií...vzhledem k tomu, že chybí kus svíčky, je to vidět i na té fotce.....tak, že ulítl kus svíčky, chvilku se tam mlel, zarazil ji a pak vylítl....už se mu to jednou stalo něco podobného, takže to neni úplně výkřik do tmy....což ?
15:20:12
09.06.2015
15:19:05
09.06.2015
15:17:53
09.06.2015
-> radekp: : díky 4 jak Ty válčíš s boxerem ? 4



-> Vena136: : nevim přesně, nekoukal jsem ještě co mám napsaáno....

proč blbost, když by to vylítlo výfukem ? ale co to bylo, to nevím :-/

teď vypadají svíčky takhle :
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.06.2015 15:17:53
21:32:56
08.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: docela velký vůle,....hele a jak vypadaj ostatní svíčky?Ta vyskratovaná je samozřejmně černá jako bota,ale ty ostatní by mohly bát už konečně lepší a nebo jsou moc studený....7-ky jsou přecejenom tak na to lítání na okruhu a nebo pěkný počasí.



A je to divný,....a pokud tam něco cvakalo,tak už to je sežraný....blbost,...co třeba šroubek z klapky nebo takovádle kravina?Jinak to nemá co sežrat.
19:49:53
08.06.2015
radekp
-> T: Pořád čtu o technických problémech, držím palce, ať je vyřešíš a škodovka dělá jen a pouze radost!
Extreme Tyres