T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:29:12
08.06.2015
-> vhml: : myslíš tu svíčku ? ale co to cvakání před tím ? a bylo to až tak po 40 km a s rozdělovačem se nic nedělalo...
15:59:38
08.06.2015
vhml
-> T 08.06.15 15:47:34: a nehráli jste si s rozdělovačem? Ono by se to mohlo zmáčknout i při šikovným zadetonování. Mě se to taky takhle jednou zmačklo.
15:47:34
08.06.2015
změřen tlak a 1. a 2. válec 1,2 a 3. a 4. 1,15, tak jsem to nadlábnul, na drc chytlo a cvakání nikde...tak snad dobrý, jen sundám sání a karbec, jestli bych nenašel, jestli se někde něco neodštíplo nebo co já vim kde se to vzalo... že filtry nesundavám





-> Vena136: : vůle za studena a myslím, že 30 a 35....můžu kouknout, mám to napsané v garáži...
11:26:08
08.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Eidy: no fa,...prostě M9x1 závit 5 Ale pořád ta klika je nic moc,...ale tak 2-řádkový blok 130 se blbě shání no,....to už je favorit s 5-kanálem dá se říct.Žádný rozdíl v tom neni.



-> T: A těžko říct,co tomu může být,....jak nastavuješ vůle a kolik je děláš?
11:21:05
08.06.2015
Eidy
-> Vena136: neboj. Ojnice jsou Fa.
10:42:03
08.06.2015
-> Eidy: : vidim to taky tak, jen změřim tlaky a poptám se po kamerce, jestli někdo nemá a pak se uvidí...jelikož cvakání přestalo a jelo to na tři, tak to vidim, že něco vylítlo, jen mě děsí, co se tam kde vzalo :-O



-> Vena136: : na vůle jsem koukal a cvakání přestalo, jak jsem psal...takže jestli něco vylítlo už ven...nevim....kouknu na ty tlaky a pokusím se poptat po té kamerce....

za uši jsem tomu dával celou cestu,ale rozhodně ne do omezovače, tak jak jsem Tě vezl, tak jezdím....to bylo asi po 3, co jsem se dostal do omezovače....na to moc srdce nemám 40
08:53:32
08.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: nedal si tomu někde velkou nálož?Když jsme to projížděli,tak si netočil do mrtva (i když tam jednou omezovač byl) takže jestli ten motor někde nedostal víc a neťuklo si to....cvakání bych se podíval třeba po vůli na ventilu,....může to být cokoliv a těžko se určuje,co to je.Každopádně jak ti rachotí a nebo nerachotí při sešlápnutí spojky,....tak tam je bude nějaká axiální vůle někde.Protože jak šlápneš,tak přítlačák zatlačí a dobrý.



Hele nevim,...já bych ten motor do šroubku rozebral a zase složil,vyměnil potřebný díly (otázka 1-dne) a podíval se co tomu všechno je a neni.Tohle všechno je divný a je pravda,že pak s tim nemůžeš nikam jet,aniž by ses bál,že se vrátíš a nebo ne.Takový auto mít je k ničemu 8



-> Eidy: já v tom vidím problém v malym uložení kliky i když to je 2-řádek a nedej bůh se 120-ojnicema s M8x1 závitem.A nevím,kde si sebral ten karbec,ale pokud byl k motoru,tak to je hrůza a bude tak vypadat i zbytek motoru....a bez snížení bloku a nebo brutálního snížení hlavy,kde by si musel dělat nový spalováky ze 130-ky nedostaneš potřebný KP na 280° vačku,...to vemeš o víc jak 0,5mm a už to je na hraně,aby si to někde nekleplo,protože se razantně mění spalováky.A Schwejk je prostě Schwejk a nadává na něj hodně lidí co znám,...ale to neni předmětem diskuze.
upraveno 1x, naposled 08.06.2015 08:54:10
22:44:37
07.06.2015
Eidy
-> Vena136: Blok sníženej není a hlava taky není sundaná o 5mm. Tehdá Schwejk řekl, že to jde postavit takhle, tak se to tak postavilo. Ve 125 bloku se 130 hlavou nevidím žádnej problém.



-> T: Svíčku srovnej a vrať jí. Protoč to startemem a vyndej jí. Mělo by to mýt v cajku. Schovaný jiskřiště jsem tam dal a nijak jsem to neřešil. Nicméně předtím tam byly nějaký Brisky s vysunutým jiskřištěm a nic se nedělo. Z toho strach neměj.4

Jednou jsem zažil matku ve válci a je to dost specifickej zvuk. Ne teda na tomhle motoru. Na starý Felicii.
21:33:22
07.06.2015
Péďa17
-> Nwkt: Tak to mel Eidy napsane v karte
upraveno 1x, naposled 07.06.2015 21:50:43
21:31:25
07.06.2015
-> Vena136: : a co to cvakání a těch cca 100 km před tím, to by to vydrželo tak dlouho ? to asi ne, ne ?
21:30:16
07.06.2015
Nwkt
-> Vena136: Schwej to stavěl ne?
21:23:31
07.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: A tak mě napadla ještě jedna blbost....ty svíčky jsou moc dlouhý,protože tam je snižovaný blok a nebo hlava moc a ty písty jdou moc vysoko....proto tam byly ty se zapuštěným jiskřištěm a zrovna tahle mohla být natočená tak nějak blbě....jestli je ten motor jako ten karbec,tak bych se nedivil vůbec ničemu 8



Stejně by mě zajímalo,kdo může postavit 130-ku na 120-bloku....8
17:35:13
07.06.2015
-> m8rinek: : nene, takže tím by to být nemělo.....



-> Toušík: : vidim to na změření tlaku zatím a pak se uvidí...modlo už to vylítnout....každopádně magnetem už jsem tam sahal a nic většího jen pár pidi šponek nebo jak to nazvat....ještě se pokusím něco vyndat, jestli něco najdu...
16:36:31
07.06.2015
Toušík
-> T: Hm to už je asi jedno co cvakalo, protože hlavu budeš muset sundat tak jako tak a pak už to poznáš co to bylo a už není :) Nebo tam šáhni nějakým magnetem přes svíčku ono se počítám něco chytí .
16:17:35
07.06.2015
m8rinek
-> T: Nespadlo něco do karburátoru při štelování? Byl dole filtr? Tohle bude nějaká mechanická závada ;). Nepříjemné...
16:07:42
07.06.2015
-> Toušík: : což to je fakt, ale tentokrát mam obavy, že to nebdue elektrika podle toho, co jsem teď našel v motoru...





někdo návrh co by to mohlo být ? nejdříve cvakání hlasité a pak to přestalo a jelo to jen na tři válce...kroužek ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.06.2015 16:07:42
15:28:01
07.06.2015
Toušík
-> T: No ono to nějak vydržíš, ale když to vidím zpětně tak ono je to trošku hloupost "TO VYDRŽET" protože když si vezmeš kolik stojí startovný na závody v tvém případě na okruh třeba a pak tě to tam někde má kleknout tak je to dost na prd.. To chce udělat předtím :/ Proto nevím jak letos budu jezdit, jestli vůbec ještě, protože to auto chce dát komplet dohromady než abych někde pak prorazil vanu bez ližin atd atd...
15:20:14
07.06.2015
-> Toušík: : to mě bude čekat taky, ale musí to vydržet ještě 8
14:16:25
07.06.2015
Toušík
-> T: Nová právě ne je tam starej svazek a k tou přidané nové. Ale vytrhnu to všechno a natáhnu celou z novejch kabelů.
13:10:46
07.06.2015
-> Toušík: : to máš taženou novou elektriku teda ?



-> Eidy: : to jsou drobnosti a neřeším saharu, když vím, že ji mám alespoň na vypínač...ale tohle vypadá o něco závažněji :-/ spíš mě teď trápí kde hledat, když už to zase necvaká :-/ a že by něco mechanického mělo něco společného s tím, že to jelo pak na 3 válce ? :-/

chlazení se zdá OK, včera bylo fakt vedro a vody nechybí ani kapka...jen olej se dostal na 100st., ale to nechám na příště za normálního počasí a uvidím...
Extreme Tyres