T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:39:50
07.06.2015
Eidy
-> T: Než člověk diagnostikuje jednu chybu na dálku, tak máš 2 další. Aspoň, že to chlazení je už v pořádku.
22:38:04
06.06.2015
Toušík
-> vhml: Ano s toto větou také elektrikář přišel 9 3 3 A zapojená rampa byla na tlumený jen mlhovky, na dálkové dálky, prej abych neoslňoval protijedoucí.....
22:13:29
06.06.2015
vhml
-> Toušík 06.06.15 19:13:44: ,, A ty s tim jako budeš někde v noci svítit jooo? " 3 3 3
19:13:44
06.06.2015
Toušík
-> T: Mě tohle vše fungovalo bych řek parádně co se týče chlazení.. Sice se mě to přehřálo když jsem čekal dlouze na startu protože tam ještě není větrák .Špatně je celá elektrika. Ta hoří úplně celá. Nefungujou budíky, moc proudu to tlačilo do baterky, blinkry, špatně zapojená rampa atd atd.. Elektrikář to dělá celej život a vím o něm že je šikovnej a dost věcí dokáže vymyslet, ale tohle co udělal mě je peklo největší. Asi myslel že se to auto postaví jen někam do muzea :D Ono akt asi nemá cenu to bastlit ze starého svazku, ale chce to natáhnout novej od základu.
18:46:31
06.06.2015
-> Toušík: : do teď to bylo hlavně chlazení, to už se zdá být OK a před tím kraviny jen :-/

elektrika by chtěla, to taky vim bohužel,ale na to prostě nebyl čas letos :-( a že to jede na 3 je jasná elektrika asi, ale zaráží mě, že přestalo to dost hlasité cvakání...nejlépe podle mě kouknout mezi motor a převodovku :-/

nemáš novou elektriku ? a co tam máš špatně Ty ?
18:27:08
06.06.2015
Toušík
Mě to tvoje auto připadá dost podobné tomu mému. A zádrhel bych hledal v elektrice. Mě to taky bohužel čeká :/ Jinak asi definice by zněla takto: Auto je to hezký, ale nefunguje tak jak má :)
18:12:35
06.06.2015
dneska chlazení dostalo zatěžkávací zkoušku a já myslím, že to bude OK :-)

nějaká změna malá na karbecu, tímto díky Vénovi, že spodek už je mnohem snesitelnější :-)

jen jsem málem dneska nedojel a jelikož nevím co to, tak jsem zvědav, jestli stihnu Běšiny....

po cestě zpět začlo docela dost něco cvakat...slyšel jsem to na spojení motoru a převodovky na volnoběh,co jsem zastavil ,ale začlo to za jízdy, ale po chcípnutí a následném nastartování to přestalo a pro změnu jsem dojel na 3 válce.....8
08:17:29
06.06.2015
psal jsem, že sahara neběží, takže asi to nebude úplně napětí ze sahary, ne ?
08:07:21
06.06.2015
m8rinek
-> T: Ve chvíli, kdy větráku nedodáváš proud a on se nuceně točí tak chca nechca ten proud indukovat bude... Dynamo voe :D.
07:44:32
06.06.2015
-> Eidy: : dobře, ale to by nemělo snad, ne ? mam to za zapalování, tak leda to zapojit na jinou pojistku ?
23:54:14
05.06.2015
Eidy
-> T: Zkus nuceně vypnout saharu a pak vypni klíček a uvidíš, jak rychle to zdechne. Běžící elektromotor indukuje napětí a živí tak palubní síť. 4
21:10:16
05.06.2015
konečně jsem dneska auto umyl a rovnou se svezl....najeto cca 50km a všechno vypadá OK, jen jsem asi dost blbě zapojil saharu na čidlo, že sahara nešla a nešlo ani chcípnout auto a pořád bylo zapnuté zapalování....jen nevim, kde jsem to blbě zapojil :-O a vypadl mi šroubek od výfuku, ještě, že jsem zrovna stál a všimnul si, jinak jsem možná vláčel výfuk za sebou :-/

zítra výlet na letiště v tom vedru, tak uvidíme po pořádné zatěžkávací zkoušce....

no a tady konečně fotka...chybí mi mraky drobností, ale tady je vzhled pro rok 2015
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.06.2015 21:10:16
22:48:28
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: jet tam chci,náš stroj je už taková ikona tutěch srazů 2 Takže by si to chtěl alespoň trochu udělat nějakou diagnostiku a pak by ses tedy konečně stavil?Aby se na to mohlo kouknout komplexněji?Jako synchro to nedá uplně tak přesně,jako když to udělám doma ten karbec,tam se mě to neklepe atd. 5 Ale zase by se dalo vyredukovat ten tvůj podtlak na brzdy,pokud by si s tim nic nedělal.



Hele já tam budu na 99%,...takže mě řekni,jestli tam budeš taky a já přijedu už ráno.Jinak jezdíme až na sprinty,ty auta vystavený jsou beztak o hovně 8
15:50:00
02.06.2015
-> Vena136: : úplně po tom netoužim,ale pokud by jsi tam byl a kouknul se alespoň trošku na motor, tak tam pojedu 4
12:42:06
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: tak to můžu i u sedra,když mu budu dodávat nějak benzín 3



A "jenom překocenej na vejšku"....no tak když tohle neni podle tebe rozdíl 5 Jiný karburátor je třeba už řada 40DCOE a stačí blbý jiný číslo a už tam máš jinou konstrukci a funkčnost systémů.Pravda plný plyn je defakto vesměs stejný,ale taky záleží,jakým způsobem se tam dostaneš.Hele to je fuk,....ať se sám rozhodně,co a jak a větší trysky mu vemu klidně taky,mám tu už slušnej pytel krámů z těch vraků,co tu dělám a většinou tam jdou jiný osazení.Ale pořád to je jenom 130-ka s vačkou dá se říct....a tam neni potřeba extra nastavení,spíš jde o to,aby to fungovalo a udělá to větší zlepšení,než tryska.



A teda Polmo a ten můj šmejd co jezdím jsou taky stejný karbeci....je to licence....ty jsi laboroval na 2-komoře a psal tu sáhodlouhý slohy jak se to s malym vzdušníkem dusí dole na plný plyn a zase s velkym to nejede.Já mám na 2-komoře větší trysku než vzdušník a když dám podlahu,tak tam prostě je....podle tebe stejný karburátory a to jsou si opravdu hodně podobný.Podle mě uplně naprosto jinak řešený všechno 3 O sání ani nemluvím,...a už se tady od toho distancuju 2
08:53:09
02.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 02.06.15 08:42:13: úplně jinej karburátor? Vždyt je to úplně ten samej karburátor, jen překocenej na vejšku 4



Na cestování mám v popelníku menší trysky, ten karb má výhodu, že jdou měnit s nastartovaným motorem :-)
upraveno 3x, naposled 02.06.2015 08:56:07
08:42:13
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ale uplně jinej karburátor pokud myslíš IDF.Je to na hranici,ale pokud by to bylo až tak moc chudý,tak už ten motor nejezdí.



A já mám taky 150 trysku na 26mm dif....ale na vertikálu dvoukomorovym a tam bych to na 130-ku ani nerozjel....takle to brát nemůžeš 8 A k čemu to tam hrnout po hektolitrech ten benzín,když to auto i někam jede čas od času...no to je buřt,jdu se vypařit a už se sem nevrátím,ať se to zase nepřesouvá 3
08:25:43
02.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 02.06.15 08:18:08: protože 130tka tryska pro 33mm difuzor pro jeden karb na motor je prostě a jednoduše málo 4 Samozřejmě záleží na vačce, výfuku, atd atd, ale z principu je to prostě někde na spodní hranici osazení pro eko rally



Já mám 155tky na 32mm dif.
upraveno 2x, naposled 02.06.2015 08:35:39
08:18:08
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: hele asi jo,...zase si vyjet nějakou bednu 2 Tak mám vzít synchro a nějaký sračky do karbecu?Třeba ty volnoběžky,i když tam to bude spíš o tom,že by to chtělo pouze zatočit s trnama a obtoky tam máš :-) Pak by si tam ten přechod už měl v pohodě si myslím.



Takže si to tam můžeme rozdat,komu to víc pojede 2 Docela by mě to zajímalo 3 Teď jenom jak výkonnou verzy NDR vozítka s sebou vzít.



-> vhml: a proč o 20 větší trysku?To by bylo asi tak na dvě věci,k těm "vrtaným" 33mm dif.Taky záleží,jaký pako je zvětšovalo....až se mě to dostane do spárů,tak budu vědět všechno.O na 90% překroucený hřídelce ani nemluvím 5
14:54:21
01.06.2015
-> Eidy: : ano mamčo 40 Běšiny jet chci určitě a na spaní se domluvíme kdyžtak 4
Extreme Tyres