T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:30:57
13.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: jako ten jeden...Ale beztak bych je udelal buď oba nahoru nebo oba dolů.Nahoru máš ale místa dost.Ten stávající bych uplně zrušil,tam se na vybroušení kanálu dostaneš,když by něco prokáplo dovnitř v pohodě a udelal bych dva zhora nejaký rozumný průměr vnitřní.Nechal bych se inspirovat originálem a pak "T" na jednu hadici a poběží ten motor taky jinak a mělo by to i líp brzdit 2
10:26:07
13.04.2015
-> vhml: : co ?



-> minno: : kapota a čelo...



-> Vena136: : obě větve vím, to už jsi říkal...jen se k tomu dostat....a vývod jak špatně ?
09:52:42
13.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: no kufr hezkej,......a buď si rovnou zruš ten posilovač a nebo si udělej jinak vývody na sání + aby se to bralo z obou větví.Tohle je prostě špatně,i když to tak má snad každej a nedej bůh na 8-kanálu z 1-větve.Za 1 to nebrzdí a za 2 chudák píst 2
09:39:41
13.04.2015
minno
-> T 12.04.15 22:11:52: čo sa lakuje?
22:57:47
12.04.2015
Tomáššš
22:14:40
12.04.2015
vhml
-> T 11.04.15 14:25:41: to bych tak chtěl mít v kufru 8
22:11:52
12.04.2015
-> Eidy: : prd roštěnky, jsem starší pán a bolí mě hlava z toho kraválu 3

lakýra to má 14 dní zatím, v týdnu to budou 3, tak se tam chci stavit....



-> Antony: , -> MOLSO: : dalo by se ještě víc, tohle jen tak lehce 40
19:12:17
11.04.2015
MOLSO
-> T: pekne odlahcene 3 to uz si mohol spravit drotenny model 40
18:53:34
11.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: no pěkný, krásnej elemental 14
16:14:54
11.04.2015
Eidy
-> T: No pěkný. Co lakýra? Už se pochlapil?

A ty zadní sedačky máš určitě pro roštěnky. 5
14:25:41
11.04.2015
nový držák baterky + nová konzole pro HBV + rozvod vody
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.04.2015 14:25:41
14:24:13
11.04.2015
povedlo se při menší úpravě držáků zachovat sedačky ( nikdo se neptejte proč :-D )

šroub. co kouká mezi je pro rezervu....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.04.2015 14:24:13
14:22:38
11.04.2015
neni toho moc,ale aby to tady nestálo ještě déle než stojí, tak už toho moc nechybí....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.04.2015 14:22:38
18:40:43
22.02.2015
-> Tomáššš: děkuji a odpověď na otázku je jak píše -> ochoda: 4
17:42:03
22.02.2015
ochoda
-> Tomáššš: Já si myslím že to je jen jako "ochrana" proti prošoupání o ten bílej držák, páč je to chycený jen drc páskama. 6
17:36:14
22.02.2015
Tomáššš
-> T: pekny motorovy priestor. otazocka , hadicu na vodu k vod.pumpe mas nadpajanu ?
upraveno 1x, naposled 22.02.2015 17:36:39
07:42:19
22.02.2015
-> Eidy: takhle na místě před garáží jo 3
21:41:42
21.02.2015
Eidy
-> T: A chladí to? 1
14:00:53
21.02.2015
hurá, vrčíme, nikde nic neteče, tak to snad bude OK :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.02.2015 14:00:53
15:10:07
17.02.2015
-> Eidy: tak asi by to bylo o něco hezčí,ale jinak prostě vše pryč 40



-> Fifa: já myslím, že to budeš mít hezčí 4 já se s tím moc nemazal 8 3
Extreme Tyres