T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:50:39
20.02.2013
minno
-> T: je to veľmi divné ale podľa toho čo píšeš, bude asi fakt tá diera / osadenie ložiska, buď oválne, alebo je tam iný zádrhel na tých "posledných milimetroch". Ak spočiatku ide ložisko do osadenia nalisovať v pohode a problém nastane až u konca, asi by som len tú spodnú časť osadenia v ramene prebrúsil šmirglom a hotovo. Stačí tak 5 mm od spodu a nie je čo riešiť.
22:44:28
20.02.2013
minno
-> Pavel P..: ale kyvka takisto nemala odtokovú dierku. To jedine 1000 MB - prvé Š100 a navyše kyvková trubka býva vnútri neobrobená a keby aj bola, tak malé vlečkové ložisko by tam asi nepasovalo.

A podľa fotky od T to vyzerá rovnako ako vlečková "trubka", tu je fotka mojeho šikmého ramena, rovnaký pohľad ako dal T:

minno120.rajce.idnes.cz/2 011.02_-_2011.06_-_renovac ia_a_zastavba_vlecenej_zad nej_napravy



Proste tam len niekto vyvŕtal dierku navyše.



Kyvková nohavica má trubku užšiu ako "vlečkové" šikmé rameno, fotky na porovnanie:

vlečka: minno120.rajce.idnes.cz/2 011.02_-_2011.06_-_renovac ia_a_zastavba_vlecenej_zad nej_napravy

kyvka: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../5353_2008-11 -23_21-37-46_67.jpg
21:36:20
20.02.2013
Eidy
-> Pavel P..: podle dirky to tak vypadá, ale nevím, jestli z druhý strany zrovna pasuje malý ložisko.8
21:32:21
20.02.2013
Pavel P..
-> m8rinek: ano podle dírky na odtok oleje... ono je tam docela rozdíl v těch trubkách vlečková jí má asi tak dvakrát silnější... ale uložení ložiska by mělo bejt stejné
21:29:40
20.02.2013
vhml
-> T: hlavne tam to lozisko nezkousej nasrat pod lisem, jinak se ti hne vnejsi krouzek a lozisko bude hlucet pokud se vubec bude tocit.
21:25:18
20.02.2013
m8rinek
-> Pavel P..: Soudíš podle díry? Nemělo by to být ale jedno? Ložisko je stejné...
21:22:05
20.02.2013
Pavel P..
to je trubka z kyvky ne?
19:46:16
20.02.2013
Eidy
-> T: jj, zmenši průměr.
19:44:52
20.02.2013
-> m8rinek: : jojo, měřil šuplerou, jak jsem psal Eidymu, tak ložisko je stejný, jako to, které jsem ubrousil a padlo až na konec a navíc po prvním sundání tam bylo jasně vidět (zapatlaný vazelínou místo,kam ložisko nedosáhlo a zbytek suchý ), kam až ložisko dosáhlo...



-> Eidy: : asi mi nic jiného nezbude, myslíš po obvodu ložiska ?
19:38:45
20.02.2013
Eidy
-> T: Když lízneš poslední 3-4mm, tak to nebude absolutně žádný vliv. To se neboj.
19:38:06
20.02.2013
m8rinek
-> T: A šuplerou jsi to změřil, že ložisko opravdu nedosedne?
19:31:28
20.02.2013
-> Eidy: : to jsem taky chtěl,ale jelikož tam neni na hmat nic poznat,tak soudím,že se jedná o desetiny mm a to asi v ruce pilníkem netrefim :-/

jinak Tvoje řešení dneska už padlo od Petra, takže to tak asi dopadne, jen přemýšlím o dalších možných následcích, které snad teda žádný nejsou no :-/

sakra kde se s tim co mohlo stát :-/ to někomu řachlo nebo vařením.... :-/
19:25:06
20.02.2013
Eidy
-> T: Tak to už fakt nevím. Jedině to proměřit. Nebude to zcela přesný, ale ustříhni kus třeba z 2mm plechu o fous větší než díra a pak ho pilníkem sundej co nejpřesněji na rozměr začátku díry. Pak ho zasuň na konec a pomalu s ním otáčej, jestli se to někde sekne. Jestli je to oválný.

Jinak bych asi konec ložiska lehce líznul na obvodu flexou a nalisoval do konce.
18:29:50
20.02.2013
-> Eidy: : tak, tak...4 8
18:05:56
20.02.2013
Eidy
-> T: zeptám se úplně divně, ložiska jsou stejně široký?
17:43:22
20.02.2013
-> minno: : jojo, malé tam je a kdyby to brzdilo, tak ho vyklepnu od místa velkého ložiska hřídelí...a osazení jako zápich ? to všechno je přeměřený a pasuje to, viz fotka s tim ubroušenym ložiskem ( prostě jsem ho ubral po obvodu flexou, abych ho tam jen nastrčil a nemusel ho lisovat)...jedině,co bych potřeboval proměřit je průměr u dosedací plochy velkého ložiska,což nemám jak...že jinak tam ložisko po celou dobu jde, až na ty poslední 2 mm...
17:38:42
20.02.2013
minno
-> T: aha, pozerám ďalšie fotky, takže ty si to už znova rozobral. Hĺbka pre to ložisko je teda v poriadku? Nechce tam vojsť ani samotné to ložisko bez hriadele? To staré ložisko, ktoré ti tam vošlo, si zobral flexou po obvode, čiže si zmenšil jeho priemer?
17:30:22
20.02.2013
minno
-> T: jedine to znova celé vybrať von a pomerať hĺbku osadenia pre ložisko..... Už tam máš naložené aj to malé ložisko?
17:29:42
20.02.2013
a tady krásně čisto, nikde nic...takže je to podle mě šišatý a po obvodu dál se to podá,ale na konci se to asi nemá podat kam...jediné moje vysvětlení a teď co s tim :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.02.2013 17:29:42
17:28:32
20.02.2013
a tady staré ložisko, které jsem vzal po obvodu flexou a to tam padne až do konce....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.02.2013 17:28:32
Extreme Tyres