skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:58:02
04.03.2012
04.03.2012
m8rinek
-> T: K chlazení, určitě to bude fungovat, já letos hodlám odlehčit práci větráku...
18:57:23
04.03.2012
04.03.2012
T
-> vhml: : prej jede...z tohodle jsem se málem pos..., kdybych si sednul za volant toho tvojeho povozu, tak se poseru doslova zatím stačí
jinak Eidy se střílení taky divil,takže jemu to nedělalo
-> m8rinek: : no taky mě napadlo, že by v tom mohla být chyba, zítra to shodim a kouknu jestli tam nejsou někdy vůle a kdyžtak dam vědět...
-> Tommyk: : no krásnej nápad ale asi ne radši
jinak Eidy se střílení taky divil,takže jemu to nedělalo
-> m8rinek: : no taky mě napadlo, že by v tom mohla být chyba, zítra to shodim a kouknu jestli tam nejsou někdy vůle a kdyžtak dam vědět...
-> Tommyk: : no krásnej nápad ale asi ne radši
18:51:45
04.03.2012
04.03.2012
Tommyk
-> T: tak tam namonti nějakej servomotorek aby ti dovíral tu klapku
18:50:57
04.03.2012
04.03.2012
m8rinek
-> T: tady je vidět ovládání plynu dle mě...
skoda110r.eu/110r/cerven1 120005.jpg
skoda110r.eu/110r/duben11 60006.jpg
To funguje dobře... Někde tu někde mám výpalky...
skoda110r.eu/110r/cerven1 120005.jpg
skoda110r.eu/110r/duben11 60006.jpg
To funguje dobře... Někde tu někde mám výpalky...
18:50:55
04.03.2012
04.03.2012
vhml
-> T: a to tam jeste nemas mtor kterej opravdu jede :-D
Rána z výfuku po vypnutí motoru je u Webrů normální
Rána z výfuku po vypnutí motoru je u Webrů normální
18:47:38
04.03.2012
04.03.2012
T
-> Shader: : viz. 04.03.12 18:13:32
paráda, jen pár much vychytat
paráda, jen pár much vychytat
18:43:38
04.03.2012
04.03.2012
Shader
-> T: Tak jak to šlape pane, vypadá to pěkně
18:13:32
04.03.2012
04.03.2012
T
-> m8rinek: : no málem jsem se pos..l no prostě neskutečný oproti tomu,co jsem měl no super zážitek se zase svézt a ještě s tímhle ale......
najeto cca 15 km a voda se zastavila pod 80 na budíku a nehla se, takže chlazení vypadá dobře...
a teď motor otáčky mam prostě kolem 2t. a spadnou jen pomocí mojí síly a všechno,co sjem vymyslel, tak nepomohlo...viz.fotky
takže se na to musim pořádně podívat klde by to mohlo být + snížit ještě otáčky, které Eidy zvednul před mostem
no a po zastavení a chcípnutí motoru rána jedna varianta je výfuk, že jsem nechal můj a druhá, že je tam toho prostě moc díky těm otáčkám, tak to pak musí ven vyzkoušíme, uvidíme...
najeto cca 15 km a voda se zastavila pod 80 na budíku a nehla se, takže chlazení vypadá dobře...
a teď motor otáčky mam prostě kolem 2t. a spadnou jen pomocí mojí síly a všechno,co sjem vymyslel, tak nepomohlo...viz.fotky
takže se na to musim pořádně podívat klde by to mohlo být + snížit ještě otáčky, které Eidy zvednul před mostem
no a po zastavení a chcípnutí motoru rána jedna varianta je výfuk, že jsem nechal můj a druhá, že je tam toho prostě moc díky těm otáčkám, tak to pak musí ven vyzkoušíme, uvidíme...
18:00:53
04.03.2012
04.03.2012
m8rinek
-> T: a co jak to jede?
17:10:43
03.03.2012
03.03.2012
T
-> Eidy: : no jasný, já myslel abych věděl kde hledat neva, něco zkusim najít
15:59:32
03.03.2012
03.03.2012
Eidy
-> T: To fakt netuším. Prostě nějaká.
09:01:43
03.03.2012
03.03.2012
T
-> Eidy: : jojo,to jsem si všimnul na fotkách, jak to bylo řešený...z čeho byla pružinka nemáš zdání ?
20:56:13
02.03.2012
02.03.2012
Eidy
-> T: Já měl totiž ještě jednu vychytávku. Na struně jsem měl mezi bovdenem a páčkou na karbu navlečenou dlouhou tlačnou pružinku, která to pomáhala vracet. Ono se to nezdá, ale tření v bovdenu je na takhle malej pohyb už velký.
Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.
Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.
18:30:20
02.03.2012
02.03.2012
T
-> afro100: : no tak na to ještě zítra kouknu,ale abych to pak přetlačil pedálem
-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax
-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax
18:25:51
02.03.2012
02.03.2012
radekp
-> T: tak na fotce je zajímavě vyřešený držák altíku,mohlo by to fungovat i jako vzpěra nohy větráku,ale teď jsem četl, že už Tě ZbrubT vybavil
18:25:23
02.03.2012
02.03.2012
afro100
-> T: tak dat ine, alebo inam
18:17:26
02.03.2012
02.03.2012
T
-> m8rinek: : nojo,ale když sundam pérko a natahuju a natahuju, tak nic, až moji rukou to spadne...
17:38:58
02.03.2012
02.03.2012
m8rinek
-> T: Pokud zatlačíš na páčku a spadne to, tak to přeci ničím jiným než špatným dotlačením na doraz být nemůže...