T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:41:52
18.05.2011
vhml
-> T: 3000 za studena trpí na blokování, když je zmáčkneš víc, jinak to brzdí podobně jako série než se to ohřeje. 2500 by na to trpět neměly.
upraveno 1x, naposled 18.05.2011 16:44:41
12:33:56
18.05.2011
Eidy
-> T: Fungujou i na chlďáky. A brzdit to bude vždycky. Ale za tepla líp.
08:54:45
18.05.2011
-> vhml: : neboj, ještě jsme to bral smirklem před natřenim, jsou jak nový 4

a destičky v téhle kombinaci, nebo je lze pak použít případně na chlaďáky? a fungují " hned "? nebo třeba zahřát?
22:18:01
17.05.2011
vhml
-> T: destičky dej DS2500 na žigula



Jinak já nasazoval taky podobný kotouče, totálně olezlej hnusák, po vyčištění zánovní nevyrezlej kotouč.

Vem ho hlavně hodně šmirglem nakonec, dostaneš strašně bordelu ještě z pórů
upraveno 1x, naposled 17.05.2011 22:19:37
11:12:23
17.05.2011
-> Eidy: : hraju si s tim, že je čas...dokud nebude motor 40



ale rád bych do měsíce jezdil...vážně nespěchám, teď nějaký věci na zinek,pak lakování a na repas má taky přijít zbytek asi příští týden až.....jinak mi chybí zatim jen destičky asi..ještě přemýšlím 5
22:50:20
16.05.2011
Eidy
-> T: A kdy zavrčí? Totiž zabrzdí?
20:16:12
16.05.2011
tak aby to nevypadalo, že tam dávam orpavdu šrot...tak jsem se na to dostal a takhle to vypada...pred a po :-) krásnej kotouč 9,5 mm, takže půjde na auto(měl jsem ho ke třmenům) a chlaďáky necham dejme tomu na evo brz číslo 3, ať mam nějaký možnosti, jak se v tom třeba zase někdy rejpat 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.05.2011 20:16:12
18:47:54
10.05.2011
-> Péďa17: : no ještě v neděli to brzdilo, tak to nebude snad tak strašný rozebrat 8 3
18:47:15
10.05.2011
hnus, co? 3 ale asi to půjde na auto 3 zánovní kotouče za nic,takže druhá evoluce brzd je asi na světě...chlaďáky hezký,ale moc peněz a asi dokud je nezkroutim,tak neuvěřim a stejně ještě neni motor 4

jen destičky nemam, jaký?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.05.2011 18:47:15
18:46:04
10.05.2011
Péďa17
-> T: pěkné harampádí1
18:44:26
10.05.2011
harampádí doma, repas a pak se uvidí jaké budou další komponenty 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.05.2011 18:44:26
20:23:35
05.05.2011
m8rinek
-> T: nebuď labuť, stane se...
19:59:20
05.05.2011
-> m8rinek: : nechci to zvěřejňovat, když se to nepovedlo 10
19:52:20
05.05.2011
m8rinek
-> T: copak?
18:52:39
05.05.2011
tak jsem tady sliboval něco za týden, tak to ruším...bude to tak za 10 let, až budu něco umět a nebudu jen pořád něco zkoušet 10
07:12:47
05.05.2011
-> Eidy: : znám, jen mě nenapadlo, že je to takový rozdíl s plexi :-( no ještě na autě neni, tak uvidíme :-/
23:29:10
04.05.2011
afro100
-> Josifek: ty si nejaký múdry ... je rozdiel, či ti to praskne pri nehode, alebo ti sa to rozletí "pri drncaní na nerovnostiach" ...
23:27:32
04.05.2011
Josifek
chlapci podla mna to zbytocne riesite kedze viacmenej kazda havaria v skodovke = smrt 2
23:24:26
04.05.2011
Eidy
-> T: No, chce to polykarbonát prodávaný pod názvem Lexan nebo Makrolon. Plexi je fakt na pytel.8
Extreme Tyres