skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:00:58
09.12.2010
09.12.2010
Čokin
-> T: Pěkná práce, líbí se mě, že jsi to vzal všechno od znova. Moc se mě to líbí, opravdu hezká práce
18:49:35
09.12.2010
09.12.2010
adamisko
tak tohle éro patří do top 5 ktere jsem kdy videl ! nadherná práce majtel může být pyšny na sebe
23:23:13
08.12.2010
08.12.2010
Pipo26
Ejjajaaaj pekne pekne to mas ...
08:44:45
07.12.2010
07.12.2010
vhml
Bylo to navařovaný a praskalo to úplně dole u spodní kuličky
09:16:13
01.12.2010
01.12.2010
havlik
-> vhml: tys to měl navařovaný nebo vysoustružený z jednoho kusu ? a co konkrétně ti praskalo? Já mam teda upravenou 5Q kulisu a celej tu tyčku mam v kuse vysoustruženou
09:13:46
01.12.2010
01.12.2010
T
-> castrol: ,-> afro100: : dík
-> eRkos: . děkuji ,ale pořád to tvrdím dokola a jelikož to jsou fotky, tak asi to umim dobře nafotit
-> vhml: : klasika, jak se to dělá....no máš pravdu, že mam trošku strach, že tahle tyčka je proti 5q jak párátko v jakym místě jsi to ulomil? a předpokládám, že na rally?
-> m8rinek: :
-> eRkos: . děkuji ,ale pořád to tvrdím dokola a jelikož to jsou fotky, tak asi to umim dobře nafotit
-> vhml: : klasika, jak se to dělá....no máš pravdu, že mam trošku strach, že tahle tyčka je proti 5q jak párátko v jakym místě jsi to ulomil? a předpokládám, že na rally?
-> m8rinek: :
23:52:02
30.11.2010
30.11.2010
afro100
-> m8rinek:
23:49:08
30.11.2010
30.11.2010
vhml
Jka máš předělaný řazený? Já už přepákovanou řadičku 2x zlomil.
23:47:10
30.11.2010
30.11.2010
m8rinek
-> T: tve ale vypadá to jak mluvící kytka metal edition :D
21:31:17
30.11.2010
30.11.2010
eRkos
-> T: Ale tu uz prestava všetka sranda.. tie tvoje carbonove veci su brutalne.. ja to chcem vediet tiez takto krasne robit.. famozne.. paradne. aj ked ty stale tvrdiš ze to nieje bohviečo aj na lízatko aj na veko ale podla mna je to viac nez skvele..
21:20:14
30.11.2010
30.11.2010
afro100
-> T: huste ..
21:19:57
30.11.2010
30.11.2010
castrol
-> T: pekne
21:18:10
30.11.2010
30.11.2010
T
tak takhle by to mělo jít zítra do auta potah ušila přítulka a jinak je to paráda, je to o něco těžší,ale ty dráhy, jakj sou krátké, tak je to parádní, žádny lítání řadičky po celym autě
21:17:03
29.11.2010
29.11.2010
T
-> m8rinek: : ty to vážně chceš? no nějak se domluvíme, to je jasný
20:14:50
29.11.2010
29.11.2010
T
-> petr s: : z vlákna udělaný dvě polokoule, slepeno tím, že to je vylité pryskyřicí s vlákny....takže to neni úplně lehký,ale je to carbon
20:13:53
29.11.2010
29.11.2010
m8rinek
-> T: co za to? ;)
20:09:59
29.11.2010
29.11.2010
petr s
-> T: To je celá kulička karbon ? Nebo jenom polepeno
19:54:24
29.11.2010
29.11.2010
T
-> m8rinek: : já se ptal...chceeš? jinak hele reál je jinej, ještě by se s tim al dalo pohrát, jen mít ty nervy na to
19:52:32
29.11.2010
29.11.2010
m8rinek
-> T: mou adresu máš? ;)