T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:49:35
09.12.2010
adamisko
tak tohle éro patří do top 5 ktere jsem kdy videl ! nadherná práce 4 majtel může být pyšny na sebe 4
23:23:13
08.12.2010
Pipo26
Ejjajaaaj pekne pekne to mas ... 4 179
08:44:45
07.12.2010
vhml
Bylo to navařovaný a praskalo to úplně dole u spodní kuličky
09:16:13
01.12.2010
havlik
-> vhml: tys to měl navařovaný nebo vysoustružený z jednoho kusu ? a co konkrétně ti praskalo? Já mam teda upravenou 5Q kulisu a celej tu tyčku mam v kuse vysoustruženou
09:13:46
01.12.2010
-> castrol: ,-> afro100: : dík 4



-> eRkos: . děkuji 4 ,ale pořád to tvrdím dokola a jelikož to jsou fotky, tak asi to umim dobře nafotit 40



-> vhml: : klasika, jak se to dělá....no máš pravdu, že mam trošku strach, že tahle tyčka je proti 5q jak párátko 8 v jakym místě jsi to ulomil? a předpokládám, že na rally?



-> m8rinek: : 14 1
23:52:02
30.11.2010
afro100
-> m8rinek: 3 3 3
23:49:08
30.11.2010
vhml
Jka máš předělaný řazený? Já už přepákovanou řadičku 2x zlomil.
23:47:10
30.11.2010
m8rinek
-> T: tve ale vypadá to jak mluvící kytka metal edition :D
21:31:17
30.11.2010
eRkos
-> T: Ale tu uz prestava všetka sranda.. tie tvoje carbonove veci su brutalne.. ja to chcem vediet tiez takto krasne robit.. famozne.. paradne. aj ked ty stale tvrdiš ze to nieje bohviečo aj na lízatko aj na veko ale podla mna je to viac nez skvele..
21:20:14
30.11.2010
afro100
-> T: huste ..
21:19:57
30.11.2010
castrol
-> T: pekne
21:18:10
30.11.2010
tak takhle by to mělo jít zítra do auta 40 potah ušila přítulka 40 156 a jinak je to paráda, je to o něco těžší,ale ty dráhy, jakj sou krátké, tak je to parádní, žádny lítání řadičky po celym autě 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.11.2010 21:18:10
21:17:03
29.11.2010
-> m8rinek: : ty to vážně chceš? no nějak se domluvíme, to je jasný 4
20:14:50
29.11.2010
-> petr s: : z vlákna udělaný dvě polokoule, slepeno tím, že to je vylité pryskyřicí s vlákny....takže to neni úplně lehký,ale je to carbon 4
20:13:53
29.11.2010
m8rinek
-> T: co za to? ;)
20:09:59
29.11.2010
petr s
-> T: To je celá kulička karbon ? Nebo jenom polepeno
19:54:24
29.11.2010
-> m8rinek: : já se ptal...chceeš? 40 jinak hele reál je jinej, ještě by se s tim al dalo pohrát, jen mít ty nervy na to 3
19:52:32
29.11.2010
m8rinek
-> T: mou adresu máš? ;)
19:51:39
29.11.2010
tak tohle by bylo asi 8 40 ještě by to ale šlo lépe,ale zítra bych to měl kompletova, tak uvidiíme....zítra zbytek 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.11.2010 19:51:39
20:30:40
27.11.2010
-> Eidy: : pšššt 135

ne vážně.....na letošek...teda spíš další sezonu bych rád dostal z motoru jenom něco málo a dál ještě se trošku věnoval podvozku,ale na další sezonu, nebo prostě časem bych rád do tý 130 dal fabii a to už na kyvce nechat nechi, tak uvidíme co nám čas ukáže 4
Extreme Tyres